Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00552766/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
- 2024/BZP 00006484/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00040490/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia
1.5.2.) Miejscowość: Łabiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@labiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/50641/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80edbaab-99f3-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063480/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552766
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej w ramach zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna” w obszarze ulic Konwaliowej, Spokojnej, Fiołkowej, Wrzosowej i Liliowej w Łabiszynie.
2.W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie:
a)kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok. 2,00 km
b)kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok. 0,01 km
c)ok. 70 przyłączy kanalizacyjnych zakończonych studzienkami połączeniowymi PVC 315, długości ok. 420 m
d)wykonanie przepompowni typu tłocznia z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej tłocznej o średnicy PE 110 mm w ul. Żnińskiej.
3.W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca przyjmuje do wykonania:
a)opracowanie dokumentacji projektowej polegającej na Budowie kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna (zwanej dalej „Dokumentacją projektową”) wraz z uzyskaniem ostatecznej i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę – Etap I;
b)wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego Obiektu – Etap II.
4.W ramach przedmiotu Umowy (Etap I), Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a)wykonania projektu budowlanego (zwanego dalej „Projektem budowlanym”) wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami prawa oraz uzyskania ostatecznej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę Obiektu;
b)wykonania Dokumentacji projektowej w pozostałym zakresie, obejmującej w szczególności:
- projekty wykonawcze (wszystkie branże) stanowiące uszczegółowienie Projektu budowlanego,
- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
- Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),
- kosztorysy uproszczone i szczegółowe,
5.W ramach przedmiotu Umowy (Etap II), Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a)wykonania robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej Dokumentacji projektowej w zakresie budowy Obiektu;
b)wykonania dokumentacji powykonawczej z wykonanych robót budowlanych;
c)uzyskania ostatecznej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu.
6.Wykonawca zobowiązuje się również wykonać inne opracowania, nie wymienione wyżej, a niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy lub wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7.Wykonawca zobowiązuje się ponadto do uzyskania warunków technicznych oraz wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, opinii, zgód, sprawdzeń, zatwierdzeń i innych dokumentów lub decyzji niewymienionych wyżej, a niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy lub wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a)Program Funkcjonalno-Użytkowy, zwany dalej także „Programem” - stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia
b)Opinia geotechniczna - stanowiąca załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia
c)Miejscowy Plan Zagospodarowania Terenu – stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4496880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2150040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMAR Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670644141
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 24
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2150040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.