Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353306/01 - Wynik z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursu języka polskiego jako obcego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie kursu języka polskiego jako obcego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6489a62c-edb5-11ee-9d6d-ce35ff56444c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033956/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Kurs języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wcpr.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja Zamawiającego w Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X SWZ, przy użyciu platformy zakupowej ,,e - zamawiający'' firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. - Marketplanet , ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej ,,Platformą'', dostępna pod adresem: https://wcpr.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo określone w Rozdziale X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lipińska 2, 01-833 Warszawa, tel. 22 5997120.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w WCPR za pomocą adresu iod@wcpr.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, art. 6 ust. 1 lit. e oraz art. 10 RODO w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na Administratorze wynikającym z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz działanie przez administratora w interesie publicznym.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: organy administracji publicznej lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, w tym usługi z zakresu informatycznego oraz w ramach przesyłanej korespondencji.
5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą będą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności,
interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy, a następnie w celach archiwizacyjnych zgodnie z ustawą o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach.
7. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo żądania dostępu do danych osobowych (Administrator może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego); sprostowania lub uzupełnienia danych (skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników); z ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/2024/ZP-TP/WCPR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postepowania jest usługa przeprowadzania kursu języka polskiego jako obcego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje :
2a. ) W zakresie części I :
1) Kurs będzie realizowany stacjonarnie w formie zajęć grupowych stacjonarnych, zajęć grupowych on-line oraz indywidualnych.
2) Odbiorcami kursu będą osoby pełnoletnie wskazane przez Zamawiającego – cudzoziemcy, którzy realizują w Warszawskim Centrum Pomocy Rodzinie indywidualne programy integracji.
3) Przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych Wykonawca ustali dla każdego uczestnika poziom znajomości języka polskiego oraz dyspozycyjność w zakresie odpowiadających uczestnikowi dni i godzin zajęć.
4) Wykonawca na pierwszych zajęciach stacjonarnych zapewni każdemu uczestnikowi materiały piśmiennicze (teczka, zeszyt, długopis, ołówek) oraz materiały dydaktyczne niezbędne do właściwego przeprowadzenia zajęć. Wszelkie materiały piśmiennicze oraz dydaktyczne zostaną przekazane uczestnikom na własność.
5) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie prowadzić następującą dokumentację zgodną ze wzorem określonym przez Zamawiającego:
a) lista obecności,
b) sprawozdanie z realizacji zamówienia.
6) Wykonawca będzie zobowiązany do dokumentowania frekwencji każdego uczestnika zajęć, bieżącego informowania o nieobecnościach jak też raportowania o postępach w nauce każdego z uczestników.
7) Po zakończeniu realizacji zajęć Wykonawca wystawi uczestnikom certyfikaty ukończenia kursu na odpowiednim poziomie oraz sporządzi raporty o postępach w nauce każdego z uczestników.
8) Raporty o postępach w nauce będą sporządzane w wersji papierowej oddzielnie dla każdego uczestnika oraz będą uwzględniać co najmniej takie informacje jak: umiejętność posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie, zaangażowanie uczestnika oraz przygotowanie do zajęć, indywidualne uwagi.
9) Zajęcia prowadzone będą pomocniczo w języku angielskim lub rosyjskim w zależności od poziomu językowego lub potrzeb uczestników.
10) Realizacja umowy będzie rozliczana po każdym zakończonym miesiącu kalendarzowym.
11) Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny zajęć dydaktycznych.
12) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówienia powtórzeniowego, na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiącego nie więcej niż 100% wartości zamówienia powtórzeniowego, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiącego nie więcej niż 100% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu świadczenia usług dotyczących organizacji i przeprowadzania kursu języka polskiego jako obcego - odpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 76
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie lektora w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego
4.3.6.) Waga: 24
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Kursy będą realizowane w formie zajęć grupowych stacjonarnych.
2) Miejscem organizacji kursu będzie lokal pozostający w dyspozycji Wykonawcy.
3) Przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych Wykonawca ustali dla każdego uczestnika poziom znajomości języka polskiego oraz dyspozycyjność w zakresie odpowiadających uczestnikowi dni i godzin zajęć (spotkań).
4) Wykonawca dopasuje grupę uczestników kursu pod względem przynależności do natywnej rodziny językowej kursantów.
5) Wykonawca na pierwszych zajęciach zapewni każdemu uczestnikowi materiały piśmiennicze (teczka, zeszyt, długopis, ołówek) oraz materiały dydaktyczne niezbędne do właściwego przeprowadzenia zajęć. Wszelkie materiały piśmiennicze oraz dydaktyczne zostaną przekazane uczestnikom na własność.
6) Wykonawca zapewni dostępność wody pitnej do dyspozycji kursantów.
7) Łączna liczba godzin kursów grupowych stacjonarnych: 720 h (12 grup x 30 spotkań x 2 godziny).
8) Liczba prowadzonych grup : 12 grup.
9) Czas jednego spotkania dla grupy: 2 godziny lekcyjne (1 godz. = 45min.)
10) Liczba uczestników w jednej grupie : minimalna 5 osób, maksymalna 8 osób.
11) Łączna liczba spotkań dla jednej grupy: 30 spotkań ( 60 godzin lekcyjnych) zgodnie z harmonogramem.
12) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówienia powtórzeniowego, na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiącego nie
więcej niż 100% wartości zamówienia powtórzeniowego, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiącego nie więcej niż 100% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu świadczenia usług organizacji i przeprowadzenia kursu języka polskiego jako obcego dpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 76
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie lektora w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego
4.3.6.) Waga: 24
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 pkt 1 i 2 ustawy Pzp:1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Części I :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
a) posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu kursu języka polskiego jako obcego o wartości co najmniej 350 000 zł brutto każda;
b) skieruje do wykonania zamówienia osoby posiadające określone wymagania i kwalifikacje, tzn. minimum 10 lektorów języka polskiego jako obcego, którzy:
1) posiadają wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub ukończyli studia w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (studia wyższe lub podyplomowe),
2) posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego realizowanych na rzecz instytucji zewnętrznej w wymiarze co najmniej 60 godzin
c) dysponuje lokalem na terenie m.st. Warszawy, zapewniającym zgodne z wymogami bhp i p.poż. warunki do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach przedmiotu zamówienia.
Części II :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
a) posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegającą na przeprowadzeniu kursu języka polskiego jako obcego o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto każda;
b) dysponuje 6 lektorami języka polskiego jako obcego, którzy:
1) posiadają wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub ukończyli studia w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (studia wyższe lub podyplomowe),
2) posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego realizowanych na rzecz instytucji zewnętrznej w wymiarze co najmniej 60 godzin
d) dysponuje lokalem na terenie m.st. Warszawy, zapewniającym zgodne z wymogami bhp i p.poż. warunki do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach przedmiotu zamówienia w tym do prowadzenia równolegle 3 grup dydaktycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda
następujących podmiotowych środków dowodowych: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale VI SWZ – załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie części I
1) wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy;
2) wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia: minimum 10 lektorów języka polskiego jako obcego, którzy:
- posiadają wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub ukończyli studia w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (studia wyższe lub podyplomowe),
- posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego realizowanych na rzecz instytucji zewnętrznej w wymiarze co najmniej 60 godzin - Załącznik nr 4 do SWZ
3) Oświadczenie o dysponowaniu lokalem na terenie m. st. Warszawy, zapewniającym zgodne z wymogami bhp i p.poż. warunki do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach przedmiotu zamówienia – załącznik nr 11a do SWZ.
4) wykaz usług (Załącznik nr 3 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych zawierającą co najmniej 2 usługi polegające na zorganizowaniu kursu języka polskiego o wartości co najmniej 350 000 brutto każda wykonana w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, tematyki usługi, wartości, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
W zakresie części II:
1) wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy;
2) wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia: 6 lektorów języka polskiego jako obcego, którzy:
- posiadają wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub ukończyli studia w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (studia wyższe lub podyplomowe),
- posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego realizowanych na rzecz instytucji zewnętrznej w wymiarze co najmniej 60 godzin - Załącznik nr 4 do SWZ
3) Oświadczenie o dysponowaniu lokalem na terenie m. st. Warszawy, zapewniającym zgodne z wymogami bhp i p.poż. warunki do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach przedmiotu zamówienia w tym do powadzenia równolegle 3 grup dydaktycznych – Załącznik nr 11b do SWZ.
4) wykaz usług (Załącznik nr 3 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych zawierającą co najmniej 2 usługi polegające na zorganizowaniu kursu języka polskiego o wartości co najmniej 90 000 brutto każda wykonana w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, tematyki usługi, wartości, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu będzie zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresieprzeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz.835), następującej treści:
Oświadczam, że:
• nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835);
• nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U.UE.L.2014.229.1)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone szczegółowo w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Szczegółowy zakres zmian określono w Załączniku nr 9 do SWZ stanowiącym Wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami nalezy złożyć na Platformie dostepnej pod adresem : https://wcpr.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-08
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.