eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów PodlaskiBudowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby biura Nadleśnictwa Sokołów



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby biura Nadleśnictwa Sokołów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LASY PAŃSTWOWE Nadleśnictwo Sokołów

1.3.) Oddział zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Sokołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kupientyńska 17B

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 781 24 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sokolow@warszawa.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sokolow.warszawa.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-sokolow/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby biura Nadleśnictwa Sokołów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-382e5f81-d1f1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111898/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby biura Nadleśnictwa Sokołów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby biura Nadleśnictwa Sokołów”.
2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego,
b) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację techniczną oraz zgodnie z wytycznymi PFU,
c) Uprzątnięcie terenu budowy po realizacji zadania,
d) Uzyskanie decyzji od operatora sieci o włączeniu do sieci,
e) Zapewnienie gwarancji/rękojmi na wykonane prace.
3 Koncepcję projektową należy przedłożyć Inwestorowi do akceptacji w terminie do 20 dni od daty podpisania umowy przez Strony.
4 Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej:
Na dokumentację projektową będą się składać:
• projekt budowlano-wykonawczy (4 egzemplarze w wersji papierowej i wersja elektroniczna),
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (2 egzemplarze w wersji papierowej i wersja elektroniczna.
5 Realizacja instalacji fotowoltaicznej polega na:
a) Zaprojektowaniu i uzgodnieniu instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami i włączeniem do instalacji elektrycznej,
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania jeżeli takowe będą wymagane,
c) Dostarczenie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznych,
d) Wykonaniu przy Nadleśnictwie instalacji obejmujących współpracujący automatycznie system paneli fotowoltaicznych, inwertery (wyposażone lub doposażone w monitoring produkcji energii przez mikroinstalację z monitoringiem bieżącej konsumpcji energii przez budynek), niezbędną instalację elektryczną i zabezpieczenia oraz uziemienie,
e) Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
f) Położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
g) Położenie okablowania do podłączenia monitoringu wizyjnego CCTV nowo powstałej mikroinstalacji oraz monitoringu produkcji energii przez instalację.
h) Zamontowanie inwerterów dla obsługi paneli PV,
i) Przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
j) Zaprogramowaniu i uruchomieniu układu sterującego,
k) Przeprowadzeniu rozruchu instalacji fotowoltaicznej,
l) Opracowaniu instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej,
m) Przeszkoleniu osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej.
6 Szczegółowy opis znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), który zawiera między innymi:
- opis stanu istniejącego oraz docelowego,
- opis dla paneli fotowoltaicznych,
- system mocowania paneli do podłoża,
- przewody elektryczne instalacji,
- inwertery,
- uziemienie,
- ochrona przeciwprzepięciowa i odgromowa
- ogólne warunki wykonania robót,
- dokumentacja projektowa.
7 Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów prawa, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku i posiadają odpowiednie parametry.
8. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości w wysokości 2500,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp..

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

09331000-8 - Baterie słoneczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169494,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169494,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-SERWIS ŁUKASZ MRÓZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231662461

7.3.3) Ulica: Wolności

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169494,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.