eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski"Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571524

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@piotrkow-tryb.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd038d30-0c23-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077123/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z treścią art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;


Z powodu odstąpienia od umowy Wykonawcy świadczącego usługę ochrony osób imienia na terenie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim, zachodzi konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zaistniałej sytuacji Zamawiający nie mógł przewidzieć. Ze względu na charakter instytucji należy zapewnić ochronę osób i mienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Inw/263/6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim:
Usługa będzie wykonywana przez pracowników ochrony wpisanych na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej ( dotyczy wszystkich pracowników ):
a) od ul. Słowackiego 5, przy posterunku nr 2:
• przez trzech pracowników ochrony (obsługa bramki) w dni robocze zgodnie z następującym harmonogramem:
- w poniedziałki w godz.07:00 do 15:00 przez 1 pracownika ochrony,
w godz.07:30 do 15:30 przez 1 pracownika ochrony
w godz.10:00 do 18:00 przez 1 pracownika ochrony,
- od wtorku do piątku w godz. 07:00 do 15:00 przez 1 pracownika ochrony,
w godz.07:30 do 15:30 przez 1 pracownika ochrony,
w godz. 08:00 do 16:00 przez 1 pracownika ochrony.

• przez jednego pracownika ochrony (obsługa portierni – całodobowo 1 pracownik ochrony na jednej zmianie).
Wykonywanie usługi ochrony od ul. Słowackiego 5 (portiernia) odbywać się będzie w systemie dwuzmianowym, tj. 12/24. Posterunek funkcjonuje 24 godziny na dobę. Pracownicy Wykonawcy świadczą usługę 7 dni w tygodniu w tym również niedziele i święta w systemie zmianowym.

b) od ul. Toruńskiej 4 przy posterunku nr 1:

• przez jednego pracownika ochrony (obsługa portierni – całodobowo 1 pracownik ochrony na jednej zmianie).
Wykonywanie usługi ochrony od ul. Toruńskiej 4 ( portiernia) odbywać się będzie w systemie dwuzmianowym, tj. 12/24. Posterunek funkcjonuje 24 godziny na dobę. Pracownicy Wykonawcy świadczą usługę 7 dni w tygodniu w tym również niedziele i święta w systemie zmianowym.

c) od ul. Toruńskiej 4 wejście do budynku :
• przez dwóch pracowników ochrony (obsługa bramki)w dni robocze zgodnie z następującym harmonogramem:
- od poniedziałku do piątku w godz.07:00 do 15:00 przez 1 pracownika ochrony,
w godz.08:00 do 16:00 przez 1 pracownika ochrony

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435051,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Ochrona Zbigniew Kłys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271095264

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Łokietka 33 lok. 17

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435051,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 134 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.