eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi konserwacji i napraw urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz naprawa instalacji c.w.u. i c.o. w obiektach jednostek Policji woj. małopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji i napraw urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz naprawa instalacji c.w.u. i c.o. w obiektach jednostek Policji woj. małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi konserwacji i napraw urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz naprawa instalacji c.w.u. i c.o. w obiektach jednostek Policji woj. małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-956ac6e9-2510-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005906/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Konserwacja i naprawa kotłów gazowych i olejowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201734/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.92.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 (KPP Gorlice, KMP Nowy Sącz, KPP Nowy Targ, KPP Zakopane)

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przegląd serwisowy (konserwacyjny) urządzeń znajdujących się w kotłowni (kotłów, pomp, zaworów, rozdzielczy, zbiorników ciśnieniowych) i innych elementów instalacji c.o., c.w.u. w pomieszczeniu kotłowni przed sezonem grzewczym,
2) Naprawa urządzeń pracujących w kotłowni (kotłów, pomp, zaworów, rozdzielczy, zbiorników ciśnieniowych) i innych elementów instalacji c.o., c.w.u. w pomieszczeniu kotłowni oraz w budynku w razie wystąpienia awarii i uszkodzeń w czasie trwania umowy.
3) Zamawiający zakłada następujący zakres prac dla instalacji c.o., c,w,u. oraz zasilających nagrzewnice wodne i glikolowe central wentylacyjnych w budynkach w celu usunięcia awarii i uszkodzeń:
a) likwidacja wycieków,
b) czyszczenie instalacji,
c) wymiana zaworów grzejnikowych i odpowietrzników,
d) wymiana rur oraz grzejników w przypadku ich uszkodzenia (pęknięcia lub przerdzewienia),
e) napełnianie instalacji wodą lub glikolem i odpowietrzanie,
f) inne drobne naprawy przywracające funkcjonalność instalacji.
Wszystkie w/w prace nie wchodzą w zakres przeglądu kotłowni i realizowane będą na odrębne zlecenie zgodnie z zasadami tak jak dla awarii i uszkodzeń urządzeń kotłowni opisanymi w § 4 projektu umowy.
4) Sprawdzenie raz w roku szczelności całej instalacji gazowej w budynku począwszy od licznika gazowego, aż do ostatniego odbiornika w obiekcie, w tym w pomieszczeniu w kotłowni.
2. Szczegółowy wykaz kotłowni wraz z ilością wymaganych przeglądów oraz przewidywaną liczbą roboczogodzin na naprawy poszczególnych kotłowni zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotowy załącznik jest równocześnie formularzem cenowym. Załącznik ten wskazuje również przewidywaną wartość brutto materiałów i części używanych przy naprawach poszczególnych kotłowni.
3. Przeglądy konserwacyjne kotłowni wykonane mają być jeden w roku przed sezonem grzewczym.
4. przegląd konserwacyjny w 2021 roku należy wykonać do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia niniejszej umowy,
5. przegląd konserwacyjny w kolejnych latach obowiązywania niniejszej umowy wymagany raz w roku przed sezonem grzewczym, winien być wykonany do dnia 15 września danego roku kalendarzowego,
6. Wyłączenie układu c.o. kotłowni po sezonie grzewczym należy wykonać do dnia 15 maja danego roku kalendarzowego,
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych oraz ewentualnych napraw zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, w którym określono m.in.:
1) niezbędne czynności do wykonania przez Wykonawcę podczas przeglądów konserwacyjnych,
2) niezbędne czynności do wykonania przez Wykonawcę do zapewnienia ruchu w kotłowni podczas sezonu grzewczego,
3) obowiązki Wykonawcy związane z prawidłową realizacją konserwacji i napraw urządzeń kotłowni oraz instalacji c.w.u. i c.o..
8. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
9. Usługi będą realizowane w czynnych obiektach.


10. Wykonawca udzieli:
1) minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi naprawy;
2) minimum 12 miesięcy gwarancji na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia, jednak nie krótsza niż gwarancja producenta.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 80247,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 (KPP Limanowa, KPP Oświęcim, KPP Chrzanów, KPP Myślenice, KPP Sucha Beskidzka, KPP Wadowice).

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przegląd serwisowy (konserwacyjny) urządzeń znajdujących się w kotłowni (kotłów, pomp, zaworów, rozdzielczy, zbiorników ciśnieniowych) i innych elementów instalacji c.o., c.w.u. w pomieszczeniu kotłowni przed sezonem grzewczym,
2) Naprawa urządzeń pracujących w kotłowni (kotłów, pomp, zaworów, rozdzielczy, zbiorników ciśnieniowych) i innych elementów instalacji c.o., c.w.u. w pomieszczeniu kotłowni oraz w budynku w razie wystąpienia awarii i uszkodzeń w czasie trwania umowy.
3) Zamawiający zakłada następujący zakres prac dla instalacji c.o., c,w,u. oraz zasilających nagrzewnice wodne i glikolowe central wentylacyjnych w budynkach w celu usunięcia awarii i uszkodzeń:
a) likwidacja wycieków,
b) czyszczenie instalacji,
c) wymiana zaworów grzejnikowych i odpowietrzników,
d) wymiana rur oraz grzejników w przypadku ich uszkodzenia (pęknięcia lub przerdzewienia),
e) napełnianie instalacji wodą lub glikolem i odpowietrzanie,
f) inne drobne naprawy przywracające funkcjonalność instalacji.
Wszystkie w/w prace nie wchodzą w zakres przeglądu kotłowni i realizowane będą na odrębne zlecenie zgodnie z zasadami tak jak dla awarii i uszkodzeń urządzeń kotłowni opisanymi w § 4 projektu umowy.
4) Sprawdzenie raz w roku szczelności całej instalacji gazowej w budynku począwszy od licznika gazowego, aż do ostatniego odbiornika w obiekcie, w tym w pomieszczeniu w kotłowni.
2. Szczegółowy wykaz kotłowni wraz z ilością wymaganych przeglądów oraz przewidywaną liczbą roboczogodzin na naprawy poszczególnych kotłowni zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotowy załącznik jest równocześnie formularzem cenowym. Załącznik ten wskazuje również przewidywaną wartość brutto materiałów i części używanych przy naprawach poszczególnych kotłowni.
3. Przeglądy konserwacyjne kotłowni wykonane mają być jeden w roku przed sezonem grzewczym.
4. przegląd konserwacyjny w 2021 roku należy wykonać do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia niniejszej umowy,
5. przegląd konserwacyjny w kolejnych latach obowiązywania niniejszej umowy wymagany raz w roku przed sezonem grzewczym, winien być wykonany do dnia 15 września danego roku kalendarzowego,
6. Wyłączenie układu c.o. kotłowni po sezonie grzewczym należy wykonać do dnia 15 maja danego roku kalendarzowego,
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych oraz ewentualnych napraw zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, w którym określono m.in.:
1) niezbędne czynności do wykonania przez Wykonawcę podczas przeglądów konserwacyjnych,
2) niezbędne czynności do wykonania przez Wykonawcę do zapewnienia ruchu w kotłowni podczas sezonu grzewczego,
3) obowiązki Wykonawcy związane z prawidłową realizacją konserwacji i napraw urządzeń kotłowni oraz instalacji c.w.u. i c.o..
8. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
9. Usługi będą realizowane w czynnych obiektach.


10. Wykonawca udzieli:
1) minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi naprawy;
2) minimum 12 miesięcy gwarancji na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia, jednak nie krótsza niż gwarancja producenta.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 74052,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97039,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97039,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97039,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektris Technika Grzewcza i Klimatyzacyjna Marek Zwoliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 490562356

7.3.3) Ulica: mjr. "Hubala" 5

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97039,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101343,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101343,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101343,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektris Technika Grzewcza i Klimatyzacyjna Marek Zwoliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 490562356

7.3.3) Ulica: mjr. "Hubala" 5

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101343,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.