Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167072/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cz. 1 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym
Cz. 2 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-381
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bemowo.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cz. 1 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznymCz. 2 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc81e511-d682-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018351/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wykonanie materiałów promocyjnych z logo Dzielnicy Bemowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167072/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.22.2022.AKA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202967,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych opisanych w tabeli Załącznika nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.2. Miejsce umieszczenia oznaczeń Zamawiającego na poszczególnych przedmiotach zostaną ustalone po podpisaniu umowy.
3. Zamieszczone w OPZ zdjęcia mają charakter poglądowy. Materiały użyte do produkcji produktów muszą być nietoksyczne i dopuszczone do obrotu.
4. W związku z możliwą zmianą zapotrzebowania na gadżety w okresie realizacji zamówienia Zamawiający:
1) gwarantuje zakup przedmiotu zamówienia w ilościach minimalnych wskazanych w kolumnie 6 powyższej tabeli;
2) wprowadza prawo opcji, zgodnie z którym Zamawiający może w okresie obowiązywania umowy składać zamówienia cząstkowe na asortyment wskazany w tabeli, w ilościach do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest ten asortyment sprzedać i dostarczyć w cenach jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
5. Łączna wartość zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego w ramach prawa opcji wraz z wartością zamówień cząstkowych gwarantowanych nie może przekroczyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 163536,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie i dostawa materiałów opisanych w tabeli zamieszczone w OPZ.2.Miejsce umieszczenia oznaczeń Zamawiającego na poszczególnych przedmiotach zostaną ustalone po podpisaniu umowy.
3. Zamieszczone w OPZ zdjęcia mają charakter poglądowy. Materiały użyte do produkcji gadżetów muszą być nietoksyczne i dopuszczone do obrotu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 39430,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części nr 1.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty w Części nr 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211099,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225685,32 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48636,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48636,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Siedem Żółtowski Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792556413
7.3.3) Ulica: Myślenicka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48636,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
- (2) Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju gimnastyki artystycznej
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- "Dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby Uczelni".
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.