Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171584/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00176233/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00180100/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu"
Zadanie 1- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Zadanie 2- Dostawa akcesoriów i wyrobów do kompute
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.miastozabrze.pl/engine//bip/8/95?p2=BZP.271.53.2021.MB1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu"Zadanie 1- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Zadanie 2- Dostawa akcesoriów i wyrobów do kompute
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ed0777-0eef-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001642/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171584/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.53.2021.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294232,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu.Zamówienie będzie realizowane etapami według potrzeb Zamawiającego.
Zadanie 1 – Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Rodzaj, opis oraz szacunkowe ilości materiałów eksploatacyjnych zostały określone w Części III SWZ.
Dostarczone materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe nie regenerowane. Dostarczone materiały eksploatacyjne powinny posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy.
Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w SWZ lub równoważny, tj. o parametrach nie gorszych niż parametry materiałów eksploatacyjnych, wyrobów i akcesoriów do komputerów podanych w SWZ.
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do:
Urzędu Miejskiego w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze,
Wydział Informatyki i Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego – pokój nr 70.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192113-6 - Wkłady drukujące
30192320-0 - Taśmy do drukarek
4.5.5.) Wartość części: 270190,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu.Zamówienie będzie realizowane etapami według potrzeb Zamawiającego.Zadanie 2 – Dostawa akcesoriów i wyrobów do komputerów
Rodzaj, opis oraz szacunkowe ilości akcesoriów i wyrobów do komputerów zostały określone w Części III SWZ.
Dostarczone akcesoria i wyroby do komputerów powinny być fabrycznie nowe.
Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w SWZ lub równoważny, tj. o parametrach nie gorszych niż parametry materiałów eksploatacyjnych, wyrobów i akcesoriów do komputerów podanych w SWZ.
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do:
Urzędu Miejskiego w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze,
Wydział Informatyki i Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego – pokój nr 70.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30233153-8 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD)
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 24042,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315140,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315140,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315140,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Usług Informatycznych ASPO SOFT s.c. Adam Skrzypek, Rafał Śmiejka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Usług Informatycznych ASPO SOFT s.c. Adam Skrzypek, Rafał Śmiejka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272958910
7.3.3) Ulica: al. Roździeńskiego 188B
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315140,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33483,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33483,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Usług Informatycznych ASPO SOFT s.c. Adam Skrzypek, Rafał Śmiejka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Usług Informatycznych ASPO SOFT s.c. Adam Skrzypek, Rafał Śmiejka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272958910
7.3.3) Ulica: al. Roździeńskiego 188B
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33483,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania zamówienia.
Zadanie 1 – Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż 01.10.2021r.) lub do czasu wyczerpania środków finansowych Zamawiającego, w zależności od tego, która z przyczyn wystąpi jako pierwsza.
Zadanie 2 – Wykonawca przedmiot zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż 01.10.2021r.) lub do czasu wyczerpania środków finansowych Zamawiającego, w zależności od tego, która z przyczyn wystąpi jako pierwsza.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- 16/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach realizacji Projektu grantowego "Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Budynki mieszkalne"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa i instalacja sprzętu i urządzeń sieciowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Strzegowo"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.