Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236930/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie promocji w mediach dwóch projektów współfinansowanych środkami Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie promocji w mediach dwóch projektów współfinansowanych środkami Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e9c17da-30bb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002350/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej - ul. Okólna - promocja w mediach
1.3.22 Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI - promocja w mediach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI” oraz „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236930/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI I:3.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie promocji projektu „Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI” w mediach. Projekt nr RPWP.03.03.01-30-0005/20 jest współfinansowany środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 Inwestycje w obszarze transportu miejskiego.
Głównym celem promocji jest poinformowanie opinii publicznej, w tym odbiorców rezultatów projektu oraz osoby i podmioty uczestniczące w projekcie o uzyskanym dofinansowaniu kosztów realizacji projektu środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ponadto działania promocyjne mają poinformować społeczność i odbiorców projektu o zrealizowanym przedsięwzięciu i celach projektu, tj. zwiększeniu mobilności mieszkańców, a także obniżenie poziomu emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych emitowanych do atmosfery w centrum Piły, POSI i powiecie pilskim, poprzez przebudowę drogi rowerowej w ciągu ul. Przemysłowej w Pile, montaż energooszczędnego oświetlenia drogowego oraz działania informacyjno-promocyjne służące zmianie nawyków transportowych oraz promowaniu alternatywnych form transportu. Zaplanowana działania promocyjne będą przebiegać wielokanałowo: radio, prasa, publikacja na portalu internetowym. Działania informacyjne i promocyjne będą skierowane do wszystkich mieszkańców miasta Piły i regionu.
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompleksowego planu realizacji promocji, obejmującego scenariusze, harmonogramy, projekty (w tym graficzne), tytuły/nazwy zaplanowanych do emisji/publikacji mediów, sposoby realizacji poszczególnych działań, tj.: spotu radiowego, projektu artykułu prasowego, projektu artykułu do portalu internetowego – w terminie do 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
b) emisję spotu radiowego oraz publikacje w prasie drukowanej i na portalu internetowym.
Zamawiający może wnieść zastrzeżenia i uwagi do Planu w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania. Wykonawca uwzględnia uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania, przedkładając Zamawiającemu poprawiony Plan.
3.3 Na podstawie zaakceptowanego Planu wykonawca zrealizuje następujące działania informacyjne w mediach lokalnych i regionalnych:
a) przygotowanie 30-sekundowego scenariusza spotu radiowego oraz jego produkcja po akceptacji spotu przez Zamawiającego. Spot winien być atrakcyjny dla odbiorcy, zwracać jego uwagę. Na końcu materiału dźwigowego powinien znaleźć się komunikat słowny informujący o unijnym dofinansowaniu materiału/projektu;
b) emisja ww. spotu w dwóch pilskich regionalnych stacjach radiowych. Spot radiowy powinien być emitowany przez okres 2 następujących po sobie tygodni, po 30 emisji tygodniowo w każdej stacji w godzinach 9:00-24:00, łącznie 120 emisji. Wykonawca odpowiedzialny jest za zakup czasu antenowego w rozgłośniach radiowych oraz nadzór nad emisją materiałów wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym;
c) przygotowanie i publikacja artykułu w prasie drukowanej - emisja artykułu kolorowego
o wielkości jednej strony w jednym wydaniu bezpłatnego dwutygodnika o nakładzie minimum 5 tys. egz., ukazującego się na terenie co najmniej powiatu pilskiego. Treść materiału zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego;
d) przygotowanie i publikacja artykułu sponsorowanego w Internecie - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym na okres 7 dni artykułu sponsorowanego. Treść artykułu zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego. Długość tekstu - do 10 tys. znaków bez spacji, tekst powinien być zilustrowany fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę. Nie dotyczy portali miejskich miasta Piły.
3.4 Treść materiałów informacyjnych w ramach przeprowadzonej promocji musi zawierać:
- informację o unijnym źródle współfinansowania projektu (w zależności od dostępności miejsca i czasu w artykule/publikacji/spocie: o realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego”; ponadto materiały drukowane/publikowane w Internecie muszą być oznaczone właściwymi logotypami zgodnie z wymogami opisanymi w pkt. 3.5;
- informację o zrealizowanym projekcie i wybudowanej infrastrukturze, z podkreśleniem ogólnodostępności wybudowanej infrastruktury dla wszystkich grup społecznych;
- zapraszać do korzystania z wybudowanej infrastruktury, promując transport rowerowy jako bezemisyjną formę dojazdów do pracy, szkoły i rekreacji;
- informację o celach projektu, tj. zwiększeniu mobilności mieszkańców, a także obniżenie poziomu emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych emitowanych do atmosfery w centrum Piły, POSI i powiecie pilskim.
Materiały promocyjne muszą być adresowane do wszystkich grup społecznych i wiekowych odbiorców. Wszystkie materiały do publikacji/emisji muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny.
Materiały drukowane i publikowane w Internecie powinny być zilustrowane fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę.
3.5 Wszystkie materiały prasowe, spoty, publikacje internetowe muszą być opracowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi:
- dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji,
- Księgą Znaku Urzędu Miasta Piły.
Wytyczne dotyczące informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego znajdują się na stronie internetowej:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r
Księga znaku oraz informacje o projekcie niezbędne do przygotowania materiałów promocyjnych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
3.6 Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji, wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, z dniem wypłaty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
3.7 W terminie do 4 dni roboczych od publikacji/emisji ostatniego elementu kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport końcowy z podjętych w ramach umowy działań zaplanowanych w ramach kompleksowej promocji w mediach - raport będzie zawierał szczegółowe sprawozdanie ze wszystkich przeprowadzonych w ramach kampanii działań, w tym m. in.: szacunkowe dane o zasięgu oddziaływania kampanii i poszczególnych działań medialnych. Z raportem Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egz. tytułów, w których zostały opublikowane materiały promujące projekt, w przypadku stron internetowych wydruki oraz zapis / zrzut ekranu w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD. Na płycie Wykonawca przekaże także plik dźwiękowy spotu radiowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.5.) Wartość części: 7100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI II:4.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie promocji projektu „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna” w mediach. Projekt nr RPWP.03.03.01-30-0008/18 jest współfinansowany środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 Inwestycje w obszarze transportu miejskiego.
Głównym celem promocji jest poinformowanie opinii publicznej, w tym odbiorców rezultatów projektu oraz osoby i podmioty uczestniczące w projekcie o uzyskanym dofinansowaniu kosztów realizacji projektu środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ponadto działania promocyjne mają poinformować społeczność i odbiorców projektu o zrealizowanym przedsięwzięciu i celach projektu, tj. zwiększenie mobilności mieszkańców, a także obniżenie emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych do atmosfery w centrum Piły i całym POSI, poprzez przebudowę infrastruktury miejskiej i nadanie priorytetu dla komunikacji publicznej na projektowanym rondzie u zbiegu ul. Okólnej, Tucholskiej i Roosevelta. Zaplanowana działania promocyjne będą przebiegać w radiu i na portalu internetowym. Działania informacyjne i promocyjne będą skierowane do wszystkich mieszkańców miasta Piły i regionu.
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompleksowego planu realizacji promocji, obejmującego scenariusze, harmonogramy, projekty (w tym graficzne), tytuły/nazwy zaplanowanych do emisji/publikacji mediów, sposoby realizacji poszczególnych działań, tj.: spotu radiowego, projektu artykułu do portalu internetowego – w terminie do 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
b) emisję spotu radiowego oraz publikację na portalu internetowym.
Zamawiający może wnieść zastrzeżenia i uwagi do Planu w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania. Wykonawca uwzględnia uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania, przedkładając Zamawiającemu poprawiony Plan.
4.3 Na podstawie zaakceptowanego Planu wykonawca zrealizuje następujące działania informacyjne w mediach lokalnych i regionalnych:
a) przygotowanie 30-sekundowego scenariusza spotu radiowego oraz jego produkcja po akceptacji spotu przez Zamawiającego. Spot winien być atrakcyjny dla odbiorcy, zwracać jego uwagę. Na końcu materiału dźwigowego powinien znaleźć się komunikat słowny informujący o unijnym dofinansowaniu materiału/projektu.
b) emisja ww. spotu w pilskiej regionalnej stacji radiowej. Spot radiowy powinien być emitowany przez okres 2 następujących po sobie tygodni, po 30 emisji tygodniowo w godzinach 9:00-24:00, łącznie 60 emisji. Wykonawca odpowiedzialny jest za zakup czasu antenowego w rozgłośniach radiowych oraz nadzór nad emisją materiałów wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym.
c) przygotowanie i publikacja artykułu sponsorowanego w Internecie - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym na okres 7 dni artykułu sponsorowanego. Treść artykułu zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego. Długość tekstu - do 10 tys. znaków bez spacji, tekst powinien być zilustrowany fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę. Nie dotyczy portali miejskich miasta Piły.
4.4 Treść materiałów informacyjnych w ramach przeprowadzonej promocji musi zawierać:
- informację o unijnym źródle współfinansowania projektu (w zależności od dostępności miejsca i czasu w artykule/publikacji/spocie: o realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego”; ponadto materiały drukowane/publikowane w Internecie muszą być oznaczone właściwymi logotypami zgodnie z wymogami opisanymi w pkt. 4.5;
- informację o zrealizowanym projekcie i wybudowanej infrastrukturze, z podkreśleniem ogólnodostępności wybudowanej infrastruktury dla wszystkich grup społecznych;
- zapraszać do korzystania z wybudowanej infrastruktury, promując transport rowerowy jako bezemisyjną formę dojazdów do pracy, szkoły i rekreacji;
- informację o celach projektu, tj. zwiększeniu mobilności mieszkańców, a także obniżenie poziomu emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych emitowanych do atmosfery w centrum Piły, POSI i powiecie pilskim.
Materiały promocyjne muszą być adresowane do wszystkich grup społecznych i wiekowych odbiorców. Wszystkie materiały do publikacji/emisji muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny. Materiały drukowane i publikowane w Internecie powinny być zilustrowane fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę.
4.5 Wszystkie materiały prasowe, spoty, publikacje internetowe muszą być opracowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi:
- dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji,
- Księgą Znaku Urzędu Miasta Piły.
Wytyczne dotyczące informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego znajdują się na stronie internetowej:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r
Księga znaku oraz informacje o projekcie niezbędne do przygotowania materiałów promocyjnych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
4.6 Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji, wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, z dniem wypłaty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
4.7 W terminie do 4 dni roboczych od publikacji/emisji ostatniego elementu kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport końcowy z podjętych w ramach umowy działań zaplanowanych w ramach kompleksowej promocji w mediach - raport będzie zawierał szczegółowe sprawozdanie ze wszystkich przeprowadzonych w ramach kampanii działań, w tym m. in.: szacunkowe dane o zasięgu oddziaływania kampanii i poszczególnych działań medialnych.
Z raportem Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egz. tytułów, w których zostały opublikowane materiały promujące projekt, w przypadku stron internetowych wydruki oraz zapis / zrzut ekranu w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD. Na płycie Wykonawca przekaże także plik dźwiękowy spotu radiowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8848,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8848,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poligrafia-Promocja-Reklama STUDIO K2 Krzysztof Rauhut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 572106132
7.3.3) Ulica: ul. Wawelska 118
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLIGRAFIA-PROMOCJA-REKLAMA STUDIO K2 KRZYSZTOF RAUHUT
jakie przetargi wygrała firma
POLIGRAFIA-PROMOCJA-REKLAMA STUDIO K2 KRZYSZTOF RAUHUT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5339,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7227,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5339,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poligrafia-Promocja-Reklama STUDIO K2 Krzysztof Rauhut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 572106132
7.3.3) Ulica: ul. Wawelska 118
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLIGRAFIA-PROMOCJA-REKLAMA STUDIO K2 KRZYSZTOF RAUHUT
jakie przetargi wygrała firma
POLIGRAFIA-PROMOCJA-REKLAMA STUDIO K2 KRZYSZTOF RAUHUT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5339,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 roku
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż mebli do segmentu F budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Bezpieczny sprzęt medyczny do przygotowywania i podawania farmaceutyków
- ZAKUP SYSTEMU DO KOMPUTEROWO WSPOMAGANEJ ANALIZY NASIENIA
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.