Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00193236/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja parteru Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Oświatowej 1 w Ostrołęce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ostrołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. gen. Józefa Bema 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297654271
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja parteru Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Oświatowej 1 w Ostrołęce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e208dd9-e0cd-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037909/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Przebudowa i modernizacja parteru budynku Poradni Psychologicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193236/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPZ.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 944379,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: I Etap- „Przebudowa pomieszczeń części parteru na cele Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”, II ETAP- „Dobudowa dźwigu platformowego i pochylni zewnętrznej wraz z częściową przebudową Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i modernizacja parteru Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Oświatowej 1 w Ostrołęce”.
Zakres rzeczowy robót
Etap I
1. Branża architektoniczno – konstrukcyjna
Roboty ogólnobudowlane przewidują:
przebudowę pomieszczeń części parteru na cele Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej;
Na zewnątrz budynku:
- demontaż drzwi zewnętrznych (wejście od zachodu), rozbiórka ściany wokół demontowanego otworu.
Z uwagi na przeniesienie wejścia, ściany znajdujące się w podcieniu należy docieplić wełną mineralną i
pokryć warstwą tynku. Posadzkę należy skuć, wyrównać podłoże i wykonać schody zewnętrzne –
betonowe pokryte gresem mrozoodpornym. Doprowadzić chodnik z kostki betonowej do
przedmiotowego wejścia od istniejącego chodnika z kostki betonowej;
- montaż drzwi zewnętrznych;
- oznaczenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych na istniejącym parkingu.
Wewnątrz budynku:
- rozbiórka szklanej ściany wiatrołapu, montaż kurtyny powietrznej;
- skucie posadzek, wyrównanie podłoża (niwelacja progów) oraz ułożenie we wszystkich pomieszczeniach
gresu i wykładziny winylowej na jednakowym poziomie. W pomieszczeniu nr 0.02 i 0.08 – wg rys. nr A-01
Rzut Przyziemia nie należy wymieniać posadzki;
- usunięcie ściennych płytek ceramicznych;
- odnowienie tynków wewnętrznych wraz z malowaniem;
- montaż systemowej ściany składanej;
- murowanie nowych ścian działowych z bloczków Silka i bloczków gazobetonowych, wg rys. nr A-01 – Rzut
Przyziemia.
- ułożenie glazury;
- montaż drzwi wewnętrznych, drzwi istniejące znajdujące się na klatce schodowej należy wyposażyć w
samozamykacze. W Istniejącej łazience należy wymienić drzwi (zmiana kierunku otwierania);
- wymiana stolarki okiennej;
- wymiana oraz modernizacja instalacji sanitarnych i elektrycznych ( szczegóły w opracowaniach
branżowych);
- w pomieszczeniu istniejącym nie objętym opracowaniem archiwum i węźle cieplnym – przewidziano
wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. W pomieszczeniu węzła cieplnego przeniesiono drzwi,
zapewniając tym samym dostęp z korytarza.
2. Branża sanitarna
Niniejszy zakres prac obejmuje:
- wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych tj. wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego
ogrzewania. Źródłem wody dla obiektu objętego opracowaniem jest istniejące przyłącze wodociągowe.
Nowa, wewnętrzna instalacja wodociągowa w budynku wykonana będzie z rur z tworzyw sztucznych,
odprowadzenie ścieków sanitarnych odbywać się będzie za pomocą projektowanej i istniejącej
wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej. Ogrzewanie
pomieszczeń poprzez instalację grzewczą wyposażoną w grzejniki płytowe z podejściem dolnym. Źródło
zasilania stanowi istniejący węzeł ciepłowniczy, zlokalizowany na parterze budynku;
- próby i odbiory.
3. Branża elektryczna
Niniejszy zakres prac obejmuje:
- demontaż całej istniejącej instalacji oświetlenia, gniazd, oraz istniejące tablice elektryczne w
pomieszczeniach przebudowywanych;
- zasilanie kurtyny powietrznej „KP”;
- instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego i awaryjnego;
- instalacja gniazd wtykowych;
- instalacja sieci strukturalnej LAN;
- instalacja alarmowa;
- ochrona przeciwporażeniowa;
- wykonanie pomiarów;
- próby i odbiory.
Etap II
1. Branża architektoniczno – konstrukcyjna
Roboty ogólnobudowlane przewidują:
dobudowę dźwigu platformowego oraz pochylni zewnętrznej. Dźwig platformowy będzie obsługiwał trzy
kondygnacje: parter, I i II piętro budynku Poradni.
Zakres robót obejmują:
- parter: wejście główne do budynku – klatkę schodową, rejestrację, poczekalnię;
- I piętro: klatkę schodową, komunikację;
- II piętro: klatkę schodową, komunikację, pomieszczenie socjalne (zmniejszenie powierzchni poprzez
Dźwig platformowy zaprojektowano po lewej stronie wejścia głównego do budynku Poradni. Zostanie on
dostawiony do zewnętrznej ściany budynku, dzięki temu nie ingerujemy w układ konstrukcyjny stropów.
Z uwagi na utrudnienia lokalizacyjne dźwigu, wybrane miejsce usytuowania jak najmniej koliduje z pracą
placówki. Głównym celem planowanego remontu poradni było ograniczenie barier architektonicznych,
dzięki czemu efekt ten zostanie osiągnięty. Dobudowa dźwigu zmieni przeznaczenie niektórych
pomieszczeń:
- parter z uwagi na to, że znajduje się 30 cm powyżej poziomu terenu, dostęp do budynku Poradni dla
osób niepełnosprawnych zapewni zaprojektowana przy wejściu głównym pochylnia. Punkt obsługi
interesantów (wg projektu sporządzonego w 2020r.) zostanie otwarty na klatkę schodową i będzie pełnił
funkcję rejestracji, powstanie też poczekalnia dla pacjentów, skąd będzie dogodny dostęp zarówno do
dźwigu platformowego jak i schodów prowadzących na wyższe kondygnacje.
- I piętro istniejąca poczekalnia dla dzieci, zostanie otwarta na klatkę schodową w celu zapewnienia
komunikacji z projektowanego dźwigu platformowego do dalszej części budynku.
- II piętro należy zmniejszyć istniejące pomieszczenie socjalne, w celu utworzenia komunikacji
dźwigu platformowego z budynkiem. Zmiany dotyczą również instalacji elektrycznej i sanitarnej –
szczegóły wg projektów branżowych. Koszty dziwigu wraz z jego dostawą i montażem należy uwzględnić w ofercie.
Na zewnątrz budynku:
- rozbiórka schodów zewnętrznych (przed wejściem głównym do budynku), wykonanie nowych schodów;
- rozbiórka betonowego daszku ( nad wejściem głównym do budynku) i wykonanie zadaszenia
systemowego ze szkła bezpiecznego na wspornikach;
- wykonanie pochylni (przed wejściem głównym do budynku);
- rozbiórka kostki betonowej w miejscu planowanej pochylni dla osób niepełnosprawnych i schodów
zewnętrznych;
- rozbiórka opaski betonowej w miejscu planowanego dźwigu platformowego;
- wykonanie nowej nawierzchni przy pochylni i schodach;
- zewnętrzna lokalizacja dźwigu platformowego;
- wykonanie fundamentów pod projektowany dźwig platformowy;
- usunięcie części stolarki okiennej, powiększenie otworów okiennych;
Wewnątrz budynku:
- zmiana układu części pomieszczeń na wszystkich kondygnacjach w otoczeniu projektowanego dźwigu
platformowego: likwidacja niektórych ścian nośnych i działowych, postawienie nowych ścianek
działowych;
- wydzielenie rejestracji zabudową systemową;
- demontaż niektórych drzwi i okien;
- odnowienie tynków wewnętrznych w obrębie wykonania nowych otworów wraz z malowaniem;
- uzupełnienie lub wymiana posadzki w obrębie wykonania rozbiórek lub przebudowy ścian;
- wydzielenie pożarowe klatki schodowej, montaż drzwi EI30 S;
- oddymianie klatki schodowej;
- demontaż sufitów podwieszanych na parterze klatki schodowej, wraz z usunięciem istniejących, nie
funkcjonujących kanałów wentylacyjnych;
- zmiany w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych związane z ww. pracami.
2. Branża sanitarna
Niniejszy zakres prac obejmuje:
- wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych tj. wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego
ogrzewania. Źródłem wody dla obiektu objętego opracowaniem jest istniejące przyłącze wodociągowe.
Nowa, wewnętrzna instalacja wodociągowa w budynku wykonana będzie z rur stalowych ocynkowanych,
odprowadzenie ścieków sanitarnych odbywać się będzie za pomocą istniejącej wewnętrznej instalacji
kanalizacji sanitarnej do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej. Ogrzewanie pomieszczeń poprzez
instalację grzewczą wyposażoną w grzejniki płytowe z podejściem bocznym Źródło zasilania stanowi
istniejący węzeł ciepłowniczy, zlokalizowany na parterze budynku;
- próby i odbiory.
3. Branża elektryczna
Niniejszy zakres prac obejmuje:
- demontaż gniazd i oświetlenia w pomieszczeniach modernizowanych na pierwszymi i drugim piętrze.
Istniejące oprawy w tych pomieszczeniach należy wykorzystać ponownie;
- zasilanie kurtyn powietrznych „KP”;
- zasilanie dźwigu osobowego – tablica dźwigu „TD”;
- wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ogólnego i awaryjnego;
. - zasilanie centrali oddymiana „CO1”;
- układ oddymiana, przewietrzana i uzupełniania powietrza;
- odbiór i konserwacja;
- ochrona przeciwporażeniowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1671883,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1671883,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1671883,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe Hermes Jamka sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7580008245
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 121 c
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace ogólnobudowlane i elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HERMES INWESTYCJE - JAMKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HERMES INWESTYCJE - JAMKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1671883,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa akcesoriów do lasera holmowego i litotryptora endourologicznego niezbędnych do wykonania zabiegów usuwania kamicy układu moczowego.
- Dostawa rękawic medycznych.
- Dostawa materiałów medycznych do Chirurgii Naczyniowej
- Remont pokrycia dachowego i elementów towarzyszących budynku Prokuratury Rejonowej w Pułtusku, położonego przy ul. Daszyńskiego 6, 06-100 Pułtusk
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.