Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00234945/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00242132/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu ciężarowego do celów realizacji zadań drogowych i gospodarki komunalnej na terenie Gminy Nakło nad Notecią oraz zakup przyczepy do transportu agregatu prądotwórczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8902311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu ciężarowego do celów realizacji zadań drogowych i gospodarki komunalnej na terenie Gminy Nakło nad Notecią oraz zakup przyczepy do transportu agregatu prądotwórczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd5bb9eb-d6f9-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030918/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zakup samochodu ciężarowego do celów realizacji zadań drogowych i gospodarki komunalnej na terenie Gminy Nakło nad Notecią
1.2.2 zakup przyczepy do transportu agregatu prądotwórczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186650,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup samochodu ciężarowego do celów realizacji zadań drogowych i gospodarki komunalnej na terenie Gminy Nakło nad Notecią.Podstawowe parametry techniczne pojazdu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia:
Rok produkcji podwozia: 2023/2024
Rok produkcji zabudowy: 2024
Rodzaj: samochód ciężarowy – skrzyniowy wywrotka
Ilość: 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 175650,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup przyczepy do transportu agregatu prądotwórczego.Podstawowe parametry techniczne przyczepy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia:
Rok produkcji przyczepy: 2023/2024
Rodzaj przyczepy: laweta dwuosiowa
Ilość: 1szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy
4.5.5.) Wartość części: 11000,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240001,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240001,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240001,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe EXMOT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540309703
7.3.3) Ulica: Fabryczna 19,
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-741
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EXMOT" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EXMOT" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240001,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm. ) z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Najkorzystniejsza oferta spośród nieodrzuconych zawiera cenę 28 290,00 zł brutto, natomiast Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 15.000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Modernizacja elewacji I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- "Przebudowa wieży widokowej wraz z elementami towarzyszącymi" w zakresie ściany wschodniej i zachodniej.
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowo - dostawczego
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU KONTENER Z WINDĄ ZAŁADUNKOWĄ
- Dostawa samochodów dostawczych typu furgon - z podziałem na części
- Dostawa samochodów dostawczych
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.