Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00218206/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na ternie Gminy Dębno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 240
1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 014 6658 714
1.5.8.) Numer faksu: 014 6658 722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na ternie Gminy Dębno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a6372a-2690-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002864/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2020 na terenie gminy Dębno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218206/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RWI.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181852,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Utrzymanie dróg w miejscowości Łysa Góra i Jaworsko1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.
9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.
10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 47509,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Utrzymanie dróg w miejscowości Sufczyn1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.
9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.
10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 18734,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Utrzymanie dróg w miejscowości Dębno i Jastew1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.
9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.
10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 27667,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Utrzymanie dróg w miejscowości Biadoliny Szlacheckie i Maszkienice1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.
9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.
10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 23500,46 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Utrzymanie dróg w miejscowości Niedźwiedza i Łoniowa1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.
9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.
10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 44097,22 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Utrzymanie dróg w miejscowości Doły i Porąbka Uszewska1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.
9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.
10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 20343,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37044,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko Budowlane BRUK-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691801473
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska 361
7.3.5) Kod pocztowy: 32-854
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Gurgul BRUK-BUD Usługi brukarsko-budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Gurgul BRUK-BUD Usługi brukarsko-budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37044,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko Budowlane BRUK-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691801473
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska 361
7.3.5) Kod pocztowy: 32-854
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Gurgul BRUK-BUD Usługi brukarsko-budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Gurgul BRUK-BUD Usługi brukarsko-budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21114,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25488,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21114,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MARSTAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691628537
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska 350
7.3.5) Kod pocztowy: 32-854
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Mrożek FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MARSTAN"
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Mrożek FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MARSTAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21114,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21114,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko Budowlane BRUK-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691801473
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska 361
7.3.5) Kod pocztowy: 32-854
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Gurgul BRUK-BUD Usługi brukarsko-budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Gurgul BRUK-BUD Usługi brukarsko-budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33804,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33804,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33804,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.O. EURO-MAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691004647
7.3.4) Miejscowość: Łoniowa 134
7.3.5) Kod pocztowy: 32-854
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33804,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15876,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.O. EURO-MAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691004647
7.3.4) Miejscowość: Łoniowa 134
7.3.5) Kod pocztowy: 32-854
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15876,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI WOLA DĘBIŃSKA
więcej: przetargi WOLA DĘBIŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów
- USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Łukowie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.