Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228550/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż podsufitowych podnośników szynowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Nowaczyńskiego 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.BRATA ALBERTA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-336
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 25-54-161
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsnowaczynskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż podsufitowych podnośników szynowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Nowaczyńskiego 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aa67789-2a4d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000151/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa i montaż podsufitowych podnośników szynowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Nowaczyńskiego 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228550/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/PZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w budynku Zamawiającego, nieużywanych, fabrycznie nowych podsufitowych podnośników szynowych tj.: systemów do transportu
i opieki nad mieszkańcem DPS (zwanym dalej systemem) w liczbie 3 kompletów:
1 komplet – Oddział III (piętro I) obejmuje:
- Pokoje Nr 35, 24, 29, 30 + przedpokój oraz 2 podnośniki elektryczne do podnoszenia przesuwania i transportu osoby, sterowane przy użyciu pilota w systemie trawersowym
- Łazienka + przedpokój oraz 2 podnośniki elektryczne do podnoszenia przesuwania
i transportu osoby, sterowane przy użyciu pilota w systemie trawersowym
- Korytarz oraz 1 podnośnik elektryczny do podnoszenia przesuwania i transportu osoby, sterowany przy użyciu pilota w systemie trawersowym
1 komplet – Oddział IV (piętro II) obejmuje:
- Pokoje Nr 48, 47, 45, 44, 49 + przedpokój oraz 2 podnośniki elektryczne do podnoszenia przesuwania i transportu osoby, sterowane przy użyciu pilota w systemie trawersowym
- Łazienka + przedpokój oraz 2 podnośniki elektryczne do podnoszenia przesuwania
i transportu osoby, sterowane przy użyciu pilota w systemie trawersowym
- Korytarz oraz 1 podnośnik elektryczny do podnoszenia przesuwania i transportu osoby, sterowany przy użyciu pilota w systemie trawersowym
1 komplet – Gabinet rehabilitacji (parter - pomieszczenie Nr 119) obejmuje: 1 system trawersowy z 1 podnośnikiem elektrycznym do podnoszenia przesuwania i transportu osoby sterowany przy użyciu pilota
Zestaw zawiera:
20 szt. podwieszek w tym:
podwieszki transportowo - kąpielowe z podparciem głowy (18 sztuk):
- 6 sztuk w rozmiarze S
- 6 sztuk w rozmiarze M
- 6 sztuk w rozmiarze L
podwieszki do pionizacji i nauki chodu (2 sztuki):
- 1 sztuka w rozmiarze S
- 1 sztuka w rozmiarze M
- wieszak dwu-punktowy 11 szt. z podwójnym zaczepem z ochronną warstwą pianki, z samo zamykającymi się hakami, pod wpływem podnoszenia, z możliwością przewieszania
do każdego podnośnika,
- wieszak trzy-punktowy 1 szt. z zaczepem z ochronną warstwą pianki, z samo zamykającymi się hakami, pod wpływem podnoszenia dla pacjentów leżących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299916,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2999116,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299916,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDEN INMED SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563
7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299916,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2021-11-19INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Realizacja robót budowlanych pn. Rozbudowa miejsc parkingowych przy ul. Ks. Siemaszki 25
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 14 PAKIETÓW
- Dostawa celowników kolimatorowych do pistoletów
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostawa sprzętu sportowego
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji pawilonu U-3 przy ul. Akademickiej 5 w Krakowie - DE-dzp.272-227/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu - 1
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.