Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209105/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
- 2024/BZP 00227372/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego na budynek mieszkalny w Szufnarowej dz.nr 2071/5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIŚNIOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 150
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-124
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172775063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisniowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wisniowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego na budynek mieszkalny w Szufnarowej dz.nr 2071/52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d80c5843-cbe9-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081519/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego na budynek mieszkalny w Szufnarowej dz.nr 2071/5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego na budynek mieszkalny w Szufnarowej dz.nr 2071/5
Zadanie będzie realizowane na podstawie decyzji nr 131/2022 z dnia 02.05.2022 obejmującego przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku gminnego ( funkcja handlowa) na budynek mieszkalny ( 4 lokale) i zaplecze sportowe dla istniejącego boiska sportowego, budowa osadnika ścieków, zewnętrznych odcinków instalacji wod.-kan., wewnętrznej instalacji gazowej na dz. nr ewid. 2071/5 w m. Szufnarowa, gm. Wiśniowa.
Zakres prac obejmuje:
Roboty budowlane- Instalacje elektryczne
Roboty budowlane- Instalacje wewnętrzne- przyłącz wody, przyłącz gazu. Przyłącz kanalizacji sanitarnej
Roboty budowlane- budowlanka
-Wyburzania i zamurowania
-Izolacja termiczna i przeciwwilgociowa ścian piwnic
-Murki oporowe i schody zewnętrznej do piwnic
- schody na parter
-ściany wewnętrzne
-konstrukcje żelbetowe
-Dach konstrukcja pokrycie
-Tynki wewnętrzne i okładziny
-Podłoża i posadzki
-Stolarka okienna
-elewacje odbój
Zagospodarowanie terenu- chodnik i plac utwardzony
UWAGA! Przedmiar, który jest podstawą wyceny stanowi Załącznik nr. 5 do SWZ
Pozostałe szczegółowe dane znajdują się w Projekcie architektoniczno-budowlanym, STWiOR
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej SWZ.
2) Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności: przy realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, robót: czynności fizyczne przy robotach ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych związanych z budową i przebudową budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975442,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1380221,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 975442,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCI SYSTEMS Sp z o.o. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191671582
7.3.4) Miejscowość: Cieszyna 276
7.3.5) Kod pocztowy: 38-125
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCI SYSTEMS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SCI SYSTEMS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 975442,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI WIŚNIOWA
- Świadczenie usług mających na celu przygotowanie i dostarczenie gotowych posiłków do Zespołu Placówek Oświatowych w Wiśniowej
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania wraz z usługą wdrożenia na potrzeby realizacji projektu: "Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wiśniowa"
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Wiśniowa.
więcej: przetargi WIŚNIOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kotłowni gazowej i instalacji zbiornikowej na gaz płynny w należącym do Powiatu Rybnickiego budynku byłego dworca PKP w Suminie, ul. Dworcowa 30
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.