Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326960/01 - Wynik z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nozdrzec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nozdrzec
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nozdrzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nozdrzec 224
1.5.2.) Miejscowość: Nozdrzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-245
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 0134398020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nozdrzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nozdrzec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nozdrzec
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc38468c-0f2f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja trzecia - PGR
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W prowadzonym postępowaniu,
komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
tj. poprzez Platformę zakupową Zamawiającego dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec
2. Oferty, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, podmiotowe środki dowodowe, w
tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby i pełnomocnictwo,
należy sporządzić w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2020 r. poz. 346 z poźn. zm.),
przy czym Zamawiający zaleca sporządzanie ich w formacie danych: „pdf”, „doc”, lub „docx”, ze szczególnym wskazaniem na format
„pdf”.
3. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego
skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest
równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający zaleca
wykorzystanie jednego z formatów: „zip” lub„7Z”.
4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452);
5. Składanie przez Wykonawców oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, dokumentów, wyjaśnień, wniosków,
zawiadomień oraz innych informacji odbywa się elektronicznie – za pośrednictwem Platformy (poprzez formularz „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego”). Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej
wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków,
zawiadomień, zapytań oraz innych informacji uznaje się datę ich doręczenia za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”, i pojawienie się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” wynosi 500 MB;
6. Składanie ofert odbywa się elektronicznie – za pośrednictwem Platformy, poprzez „Formularza składania oferty lub wniosku”;
7. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone w
osobnym pliku, w miejscu składania oferty, przeznaczonym na zamieszczanie tajemnicy przedsiębiorstwa;
8. Oferta powinna być pod rygorem nieważności złożona w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym), lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
9. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania poprzez Platformę, w drugim kroku składania oferty – poprzez przycisk
„Złóż ofertę”, i wyświetleniu się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy Platformy do złożenia, zmiany lub wycofania oferty wynosi 150 MB;
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych , elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Nozdrzec z siedzibą w 36-245 Nozdrzec 224;
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nozdrzec jest Pani Katarzyna Nowosielska, kontakt: e-mail:, tel. 13 43 98 020 wew. 48;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w czasie określonym przepisami prawa, oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKŚR. 271.4.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 791796,59 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa dróg na terenie gm. Nozdrzec. Zakres prac do wykonania:
I. Dla dr. dz. nr ewid. 3155 w m. Hłudno: mech. profilowanie i zag. podłoża pod warstwy konstrukcyjne naw. w gr. kat. I — IV (558,00 m2); roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. IV z transportem urobku samochodami na odległość do 1 km—odmulenie rowu z namułu gr. 10 cm na dł. 180 m (50,00 m3); warstwa górna podbudowy z kr. łamanych o gr. po zagęszczeniu 15 cm (558,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca)(540,00 m2);naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 3 cm(warstwa ścierna)(522,00 m2);naw. z kruszywa łamanego(4—31.5 mm)rozścielana mech.—umocnienie poboczy, poprawa zjazdów do posesji (144,00 m2).
II. Dla dr. dz. nr ewid. 401 w miejscowości Huta Poręby: mech. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne naw w gr. kat. I—IV (375,00 m2); warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 15 cm (375,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) wraz z poszerzeniem zjazdu drogą pow. (348,00 m2); naw. z mieszanek min.— bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścierna) wraz z poszerzeniem zjazdu z drogą pow. (336,00 m2); naw. z tłucznia kamiennego — umocnienie poboczy — gr. po zagęszczeniu 10 cm (78,00 m2).
III. Dla dróg w miejscowości Izdebki:
a) dr. dz. nr ewid 8241; mech. czyszczenie naw. drogowej ulepszonej (bitum) (266,00 m2); skropienie naw. drogowej smołą (256,50 m2); roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,40 m3 w g. kat. IV z transportem urobku samochodami na odległość do 1 km, profilowanie skarpy, rowu odwodnieniowego pod korytka ściekowe wibroprasowane (30x20x50 cm) (20,00 m3); ścieżki z prefabrykatow betonowych (30x20x50 cm) o gr. 20 cm na podsypce cementowo—piaskowej (70,00 m); umocnienie skarp rowu płytami beteowymi—płyta MEBA o wym. 39,5x59,5x8 cm, na podsypce cementowo—piaskowej (140,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 6 cm (warstwa ścierna) (266,00 m2); naw. z tłucznia kamiennego—umocnienie poboczy—gr. po zagęszczeniu 7 cm (32,00 m2).
b) dr. dz. nr ewid. 7012, 6597; mech. czyszczenie naw. drogowej ulepszonej (bitum) (476,00 m2); skropienie naw. drogowej smołą (459,00 m2); naw. z mieszanek min.— bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścierna) wraz z poszerzeniem zjazdu z drogą pow. (476,00 m2); naw. z tłucznia kamiennego—gr. po zagęszczeniu 5 cm—umocnienie poboczy (68,00 m2).
c) dr. dz. nr ewid. 3520, 3546, 3726; mech. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gr. kat. I—IV (450,00 m2); roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. IV z transportem urobku samochodami na odległość do 1 km (11,00 m3); podbudowa z kruszywa łamanego — warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 20 cm (55,00 m2); podbudowa z kruszywa łamanego — warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 8 cm (532,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 4 cm (warstwa wiążąca) (840,00 m2); naw. z mieszanek min.— bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścierna) (945,00 m2); umocnienie poboczy z tłucznia kamiennego — warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm, poprawa zjazdów do posesji (140,00 m2).
d) dr. dz. nr ewid. 6884; mech. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne naw. w gruncie kat. I—IV (232,00 m2); warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 8 cm (224,00 m2); naw. z mieszanek min.— bit. asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) wraz z poszerzeniem zjazdu z drogą pow. (216,00 m2); naw. z mieszanek min.— bit. asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścierna) wraz z poszerzeniem zjazdu z drogą pow. (208,00 m2); naw. żwirowa — górna warstwa jezdni rozścielna mech. — gr. po zagęszczeniu 8 cm — umocnienie poboczy, poprawa zjazdów (32,00 m2).
e) dr. dz. nr ewid. 4126, 4127/2, 4141/2, 4400/1; mech. rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15 cm (240,00 m2); mech. wykonanie koryta na całej szer. jezdni w gr. kat. I—IV głębokości 20 cm (240,00 m2); mech. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne naw. w gr. kat. I—IV (540,00 m2); warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 20 cm (240,00 m2); warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 8 cm (540,00 m2); naw. z mieszanek min.— bit. asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) (522,00 m2); naw. z mieszanek min.— bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścierna) (504,00 m2); naw. żwirowa—górna warstwa jezdni rozścielana mech.—gr. po zagęszczeniu 8 cm — umocnienie poboczy oraz poprawa zjazdów do posesji (72,00 m2).
IV. Dla dróg w miejscowości Nozdrzec:
a) dr. dz. nr ewid. 2653; mech. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne naw. w gr. kat. I—IV (352,00 m2); warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 10 cm(341,00 m2);naw. z mieszanek min. — bit. asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) wraz z poszerzeniem zjazdu z drogą woj. (341,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) (690,00 m2); naw. z tłucznia kamiennego—umocnienie poboczy, poprawa zjazdów do posesji — gr. po zagęszczeniu 10 cm (92,00 m2).
b) dr. dz. nr ewid. 956; mech. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne naw. w gr. kat. I—IV (435,00 m2); warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 8 cm (405,00 m2); naw. z mieszanek min.— bit. asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) (390,00 m2); naw. z mieszanek min.— bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) (375,00 m2); naw. z tłucznia kamiennego—umocnienie poboczy, poprawa zjazdów do posesji—gr. po zagęszczeniu 10 cm (60,00 m2).
c) dr. dz. nr ewid. 2996; mech. czyszczenie naw. dr. ulepszonej (bitum) (196,00 m2); skropienie naw. dr. smołą (189,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) (196,00 m2); naw. z tłucznia kamiennego — gr. po zagęszczeniu 5 cm — umocnienie poboczy (28,00 m2).
V. Dla dr. dz. nr ewid. 721/1 w miejscowości Siedliska: mech. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I—IV (170,50 m2); warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 10 cm (165,00 m2); nawierzchnie z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) wraz z posz. zjazdu z drogą dojazdową do szerokości ok. 9 m (159,50 m2); naw. z mieszanek min.— bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścierna) wraz z poszerzeniem zjazdu z drogą pow. do szerokości ok. 9 m. (154,00 m2); naw. żwirowe, warstwa dolna gr. po zagęszczeniu 10 cm z kruszywa rozścielanego ręcznie — umocnienie poboczy (33,00 m2).
VI. Dla dróg w miejscowości Wara:
a) dr. dz. nr ewid. 1115; mech. rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15 cm (90,00 m2); mech. wykonanie koryta na całej szer. jezdni w gr. kat. I—IV o gł. 20 cm (90,00 m2); mech. profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne naw. w gruncie kat. I—IV (240,00 m2); mech. czyszczenie naw. drogowej ulepszonej (beton, kostka) (52,00 m2); skropienie naw. betonowej mostu smołą (52,00 m2); warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 20 cm (90,00 m2); warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 8 cm (165,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca), posz. zjazdu z drogą pow. oraz naw. mostu 3,6 m dł. 13 m (232,00 m2); naw. z mieszanek bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścierna), posz. zjazdu z drogą pow. oraz nawierzchnia mostu 3,5 m dł. 13 m (224,00 m2); naw. żwirowa — górna warstwa jezdni rozścielana mech. — gr. po zagęszczeniu 8 cm, umocnienie poboczy oraz poprawa zjazdów do posesji (24,00 m2).
b) dr. dz. nr ewid. 281; mech. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne naw. w gr. kat. I—IV (725,00 m2); roboty ziemne wykonywane koparkami poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat.I—II z transportem urobku samochodami na odległość do 1 km, wybranie humusu między płytami YOMB na dł. 150 m, gł. 20 cm i szer. 80 cm (24,00 m3); warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 20 cm (120,00 m2); podbudowa z kruszywa łamanego—warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 8 cm (725,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) wraz z poszerzeniem zjazdu z drogą pow. (700,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścierna) (675,00 m2); naw. z tłucznia kamiennego o gr. po zagęszczeniu 10 cm, umocnienie poboczy (100,00 m2).
VII. Dla dróg w miejscowości Wesoła:
a) dr. dz. nr ewid. 5593, 7294; mech. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I—IV(912,00 m2); roboty ziemne wykonywane koparkami o pojemności łyżki 0,60 m3 w gr. kat. IV z transportem urobku samochodami na odległość do 1 km, wybranie humusu między płytami YOMB na gł. 20 cm, dł. 200 m oraz szer. 70 cm (50,00 m3); podbudowa z kruszyw łamanych — warstwa dolna o gr. 20 cm (140,00 m2); warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 8 cm (855,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 6 cm (warstwa ścierna) wraz z poszerzeniem zjazdu z drogi pow. (798,00 m2); naw. z tłucznia kamiennego—warstwa dolna z tłucznia—gr. po zagęszczeniu 10 cm (114,00 m2).
b) dr. dz. nr ewid. 5562, 9013; mech. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne naw. w gr. kat. I—IV (248,00 m2); podbudowa z kruszywa łamanego—warstwa górna o gr po zagęszczeniu 8 cm (240,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) wraz z posz. zjazdu z drogą pow. (232,00 m2); naw. z mieszanek min.—bit. asfaltowych o gr. po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścierna) wraz z posz. zjazdu z drogą pow. (224,00 m2); naw. żwirowe, warstwa gr. po zagęszczeniu 10 cm z kruszywa łamanego (poprawa) (40,00 m2).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
- Cena oferty – waga kryterium: 60 %
- Okres gwarancji – waga kryterium: 40 %
2. Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
W ramach kryterium cena oferty:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P1 = 60 pkt.;
- oferta z najniższą oferowaną ceną „C min” otrzyma 60 pkt.;
- każda inna oferta „C” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru: P1 = (C min)/C x 60=⋯ pkt.
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu
oferty.
W ramach kryterium okres gwarancji:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P2 = 40 pkt.;
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
- 3 lat otrzyma 0 pkt.;
- 4 lat otrzyma 10 pkt.;
- 5 lat otrzyma 25 pkt.;
- 6 lat otrzyma 40 pkt.
Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie Wykonawcom, którzy w ofercie zobowiązali się do udzielenia gwarancji i rękojmi za
wady na okres odpowiednio 4, 5 lub 6 lat. Oferta z gwarancją i rękojmią za wady udzieloną na okres dłuższy niż 6 lat, otrzyma również maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty okres wymagany, tj.: 3 lata.
4. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: P=P1+P2=⋯pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej (niezależnie od ilości części, w jakiej składają ofertę) tj.:1) W odniesieniu do Wykonawcy:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania, które obejmowało swym zakresem roboty budowlane polegające na remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
2) W odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wskazanie przez Wykonawcę jednej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą następujące, minimalne kwalifikacje zawodowe, tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ; W trybie podstawowym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują:
2.1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2.2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu - aktualnego na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ; Dodatkowo, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie – Zał. Nr 6.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Zał. Nr 7.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W prowadzonym postępowaniu, Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą należy złożyć:1) Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót) sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego Przedmiary robót.
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 2, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – odrębnie w odniesieniu do:
a) Wykonawcy;
b) Wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) Podmiotu udostępniającego zasoby, na którego potencjał powołuje się
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 3 (jedynie w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych
i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy);
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres (jedynie
w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy).
5) Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 8 (jedynie
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie);
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (jedynie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia;2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (jedynie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie).
3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4 i 7 ustawy oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
5) W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 8, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
6) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa:
a) wraz z ofertą, oświadczenie – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 2 stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania;
zaś pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Wypłata wynagrodzenia nastąpi zgodnie z warunkami wypłaty dofinansowania wskazanymi w Promesie dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 3. Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, Zamawiający udzieli zaliczki na poczet wykonania zamówienia w kwocie 10% wynagrodzenia, na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Projektem umowy - Zał. Nr 5.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-06 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Nie dotyczy.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku Stary Widzim - Wroniawy.
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.