Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266772/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00266788/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla 72 uczestników projektu "Zagłębiowskie kroki ku przyszłości etap III - wsparcie dla ZSOiT w Czeladzi"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Czeladzi
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Czeladzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000695640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziecka 29
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 322653611
1.5.8.) Numer faksu: 322653611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsoit.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsoit.czeladz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla 72 uczestników projektu "Zagłębiowskie kroki ku przyszłości etap III - wsparcie dla ZSOiT w Czeladzi"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6889b5cf-439b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00266412/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kursów zawodowych dla 72 uczestników projektu "Zagłębiowskie kroki ku przyszłości etap III - wsparcie dla ZSOiT w Czeladzi"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zagłębiowskie kroki ku przyszłości etap III - wsparcie dla ZSOiT Czeladź”, dofinansowanego ze środków EFS, w ramach działania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6889b5cf-439b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: sekretariat@zsoit.czeladz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przesyłane dokumenty winny być opatrzone podpisem. Ofertę złożoną pocztą elektroniczną e-mail należy oznaczyć w temacie numerem postępowania: NR ZSOiT/1/2021 – kursy zawodowe.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dotyczy postępowania o udzielenie zapytania ofertowego: projekt "Zagłębiowskie kroki ku przyszłości etap III – wsparcie dla ZSOiT" realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych z siedzibą 41-250 Czeladź ul. Grodziecka 29.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
• pod adresem poczty elektronicznej: marekwozniak@marwikpoland.pl
• pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w celu realizacji ustawowych zadań Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych związanych z zapytaniem ofertowym pn.: projekt "Zagłębiowskie kroki ku przyszłości etap III – wsparcie dla ZSOiT" , na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych regulacji w sprawie: Regulaminu dotyczącego przeprowadzania postępowań o zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 30 000 Euro, co do których nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanym dalej „Zarządzeniem”.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane, zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z postanowień Zarządzenia związanym z udziałem w zamówieniu publicznym.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z terminami wskazanymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub innych przepisach prawa, regulujących czas przetwarzania danych, którym podlega Administrator Danych Osobowych.
8. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co naljmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSOiT/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs prawa jazdy kategorii B – ok. 60 h – Część teoretyczna: 30 godzin lekcyjnych. (45 minut), szkolenie praktyczne: 30 godzin (60 minut), 15 osób ewentualnie + 2 osoby. Do ceny kursu należy doliczyć koszty badań lekarskich oraz koszt egzaminu!
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
1. Punktacja dla kryterium „cena za realizację zamówienia” – ocena na podstawie ceny brutto za kurs dla jednej osoby wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Maksymalna liczba punktów dla kryterium ceny wynosi „95”. Oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru: C = ( Cmin/Co „x”) x 95 pkt gdzie:
C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny;
Cmin – najniższa cena brutto za dane szkolenie spośród złożonych ofert;
Co „x” – cena oferty ocenianej.
2. Punktacja dla kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom” . Sposób przyznawania punktacji w ramach kryterium:
Wykonawca otrzyma 5 punktów jeżeli w trakcie szkoleń zapewni uczestnikom serwis kawowy i obiadowy (T). Pod pojęciem serwis kawowy i obiadowy rozumieć należy:
– dla zajęć do 4 godzin zegarowych dziennie – serwis kawowy (kawa, herbata, zimne napoje), kanapki lub ciasto (drożdżówki, pączki, itp.) i owoce
– dla zajęć powyżej 4 godzin zegarowych – serwis kawowy jak wyżej + obiad jednodaniowy (nie zupa)
Suma punktów oferty zostanie obliczona według wzoru:
S„x” = C + T
gdzie:
S„x” – suma punktów oferty;
C – punkty za kryterium „cena za realizację zamówienia”;
T – punkty za kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom”
Suma punktów oferty zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
UWAGA! Oferty będą oceniane osobno dla każdego kursu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs kierowcy wózka widłowego – 60 godzin (teoria i praktyka ) – 22 osoby ewentualnie +/- 2 osoby. Do ceny kursu należy doliczyć koszty badań lekarskich oraz koszt egzaminu!
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
1. Punktacja dla kryterium „cena za realizację zamówienia” – ocena na podstawie ceny brutto za kurs dla jednej osoby wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Maksymalna liczba punktów dla kryterium ceny wynosi „95”. Oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru: C = ( Cmin/Co „x”) x 95 pkt gdzie:
C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny;
Cmin – najniższa cena brutto za dane szkolenie spośród złożonych ofert;
Co „x” – cena oferty ocenianej.
2. Punktacja dla kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom” . Sposób przyznawania punktacji w ramach kryterium:
Wykonawca otrzyma 5 punktów jeżeli w trakcie szkoleń zapewni uczestnikom serwis kawowy i obiadowy (T). Pod pojęciem serwis kawowy i obiadowy rozumieć należy:
– dla zajęć do 4 godzin zegarowych dziennie – serwis kawowy (kawa, herbata, zimne napoje), kanapki lub ciasto (drożdżówki, pączki, itp.) i owoce
– dla zajęć powyżej 4 godzin zegarowych – serwis kawowy jak wyżej + obiad jednodaniowy (nie zupa)
Suma punktów oferty zostanie obliczona według wzoru:
S„x” = C + T
gdzie:
S„x” – suma punktów oferty;
C – punkty za kryterium „cena za realizację zamówienia”;
T – punkty za kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom”
Suma punktów oferty zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
UWAGA! Oferty będą oceniane osobno dla każdego kursu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Excel w logistyce – 22 osoby ewentualnie +/- 2 osoby
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
1. Punktacja dla kryterium „cena za realizację zamówienia” – ocena na podstawie ceny brutto za kurs dla jednej osoby wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Maksymalna liczba punktów dla kryterium ceny wynosi „95”. Oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru: C = ( Cmin/Co „x”) x 95 pkt gdzie:
C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny;
Cmin – najniższa cena brutto za dane szkolenie spośród złożonych ofert;
Co „x” – cena oferty ocenianej.
2. Punktacja dla kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom” . Sposób przyznawania punktacji w ramach kryterium:
Wykonawca otrzyma 5 punktów jeżeli w trakcie szkoleń zapewni uczestnikom serwis kawowy i obiadowy (T). Pod pojęciem serwis kawowy i obiadowy rozumieć należy:
– dla zajęć do 4 godzin zegarowych dziennie – serwis kawowy (kawa, herbata, zimne napoje), kanapki lub ciasto (drożdżówki, pączki, itp.) i owoce
– dla zajęć powyżej 4 godzin zegarowych – serwis kawowy jak wyżej + obiad jednodaniowy (nie zupa)
Suma punktów oferty zostanie obliczona według wzoru:
S„x” = C + T
gdzie:
S„x” – suma punktów oferty;
C – punkty za kryterium „cena za realizację zamówienia”;
T – punkty za kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom”
Suma punktów oferty zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
UWAGA! Oferty będą oceniane osobno dla każdego kursu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie stron www – 35 godzin (45 minut) – 6 osób ewentualnie +/- 2 osoby.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
1. Punktacja dla kryterium „cena za realizację zamówienia” – ocena na podstawie ceny brutto za kurs dla jednej osoby wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Maksymalna liczba punktów dla kryterium ceny wynosi „95”. Oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru: C = ( Cmin/Co „x”) x 95 pkt gdzie:
C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny;
Cmin – najniższa cena brutto za dane szkolenie spośród złożonych ofert;
Co „x” – cena oferty ocenianej.
2. Punktacja dla kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom” . Sposób przyznawania punktacji w ramach kryterium:
Wykonawca otrzyma 5 punktów jeżeli w trakcie szkoleń zapewni uczestnikom serwis kawowy i obiadowy (T). Pod pojęciem serwis kawowy i obiadowy rozumieć należy:
– dla zajęć do 4 godzin zegarowych dziennie – serwis kawowy (kawa, herbata, zimne napoje), kanapki lub ciasto (drożdżówki, pączki, itp.) i owoce
– dla zajęć powyżej 4 godzin zegarowych – serwis kawowy jak wyżej + obiad jednodaniowy (nie zupa)
Suma punktów oferty zostanie obliczona według wzoru:
S„x” = C + T
gdzie:
S„x” – suma punktów oferty;
C – punkty za kryterium „cena za realizację zamówienia”;
T – punkty za kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom”
Suma punktów oferty zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
UWAGA! Oferty będą oceniane osobno dla każdego kursu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie Photoshop – 30 godzin – 12 osób ewentualnie +/- 2 osoby
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
1. Punktacja dla kryterium „cena za realizację zamówienia” – ocena na podstawie ceny brutto za kurs dla jednej osoby wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Maksymalna liczba punktów dla kryterium ceny wynosi „95”. Oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru: C = ( Cmin/Co „x”) x 95 pkt gdzie:
C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny;
Cmin – najniższa cena brutto za dane szkolenie spośród złożonych ofert;
Co „x” – cena oferty ocenianej.
2. Punktacja dla kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom” . Sposób przyznawania punktacji w ramach kryterium:
Wykonawca otrzyma 5 punktów jeżeli w trakcie szkoleń zapewni uczestnikom serwis kawowy i obiadowy (T). Pod pojęciem serwis kawowy i obiadowy rozumieć należy:
– dla zajęć do 4 godzin zegarowych dziennie – serwis kawowy (kawa, herbata, zimne napoje), kanapki lub ciasto (drożdżówki, pączki, itp.) i owoce
– dla zajęć powyżej 4 godzin zegarowych – serwis kawowy jak wyżej + obiad jednodaniowy (nie zupa)
Suma punktów oferty zostanie obliczona według wzoru:
S„x” = C + T
gdzie:
S„x” – suma punktów oferty;
C – punkty za kryterium „cena za realizację zamówienia”;
T – punkty za kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom”
Suma punktów oferty zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
UWAGA! Oferty będą oceniane osobno dla każdego kursu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zarządzanie HR - 15 godzin (45 minut) – 14 osób/ ewentualnie + 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
1. Punktacja dla kryterium „cena za realizację zamówienia” – ocena na podstawie ceny brutto za kurs dla jednej osoby wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Maksymalna liczba punktów dla kryterium ceny wynosi „95”. Oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru: C = ( Cmin/Co „x”) x 95 pkt gdzie:
C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny;
Cmin – najniższa cena brutto za dane szkolenie spośród złożonych ofert;
Co „x” – cena oferty ocenianej.
2. Punktacja dla kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom” . Sposób przyznawania punktacji w ramach kryterium:
Wykonawca otrzyma 5 punktów jeżeli w trakcie szkoleń zapewni uczestnikom serwis kawowy i obiadowy (T). Pod pojęciem serwis kawowy i obiadowy rozumieć należy:
– dla zajęć do 4 godzin zegarowych dziennie – serwis kawowy (kawa, herbata, zimne napoje), kanapki lub ciasto (drożdżówki, pączki, itp.) i owoce
– dla zajęć powyżej 4 godzin zegarowych – serwis kawowy jak wyżej + obiad jednodaniowy (nie zupa)
Suma punktów oferty zostanie obliczona według wzoru:
S„x” = C + T
gdzie:
S„x” – suma punktów oferty;
C – punkty za kryterium „cena za realizację zamówienia”;
T – punkty za kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom”
Suma punktów oferty zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
UWAGA! Oferty będą oceniane osobno dla każdego kursu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Język angielski w biznesie - 60 godzin (45 minut) – 9 osób/ ewentualnie + 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
1. Punktacja dla kryterium „cena za realizację zamówienia” – ocena na podstawie ceny brutto za kurs dla jednej osoby wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Maksymalna liczba punktów dla kryterium ceny wynosi „95”. Oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru: C = ( Cmin/Co „x”) x 95 pkt gdzie:
C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny;
Cmin – najniższa cena brutto za dane szkolenie spośród złożonych ofert;
Co „x” – cena oferty ocenianej.
2. Punktacja dla kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom” . Sposób przyznawania punktacji w ramach kryterium:
Wykonawca otrzyma 5 punktów jeżeli w trakcie szkoleń zapewni uczestnikom serwis kawowy i obiadowy (T). Pod pojęciem serwis kawowy i obiadowy rozumieć należy:
– dla zajęć do 4 godzin zegarowych dziennie – serwis kawowy (kawa, herbata, zimne napoje), kanapki lub ciasto (drożdżówki, pączki, itp.) i owoce
– dla zajęć powyżej 4 godzin zegarowych – serwis kawowy jak wyżej + obiad jednodaniowy (nie zupa)
Suma punktów oferty zostanie obliczona według wzoru:
S„x” = C + T
gdzie:
S„x” – suma punktów oferty;
C – punkty za kryterium „cena za realizację zamówienia”;
T – punkty za kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom”
Suma punktów oferty zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
UWAGA! Oferty będą oceniane osobno dla każdego kursu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Barista - 40 godzin (45 minut) – 15 osób ewentualnie +/- 2 osoby .
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
1. Punktacja dla kryterium „cena za realizację zamówienia” – ocena na podstawie ceny brutto za kurs dla jednej osoby wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Maksymalna liczba punktów dla kryterium ceny wynosi „95”. Oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru: C = ( Cmin/Co „x”) x 95 pkt gdzie:
C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny;
Cmin – najniższa cena brutto za dane szkolenie spośród złożonych ofert;
Co „x” – cena oferty ocenianej.
2. Punktacja dla kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom” . Sposób przyznawania punktacji w ramach kryterium:
Wykonawca otrzyma 5 punktów jeżeli w trakcie szkoleń zapewni uczestnikom serwis kawowy i obiadowy (T). Pod pojęciem serwis kawowy i obiadowy rozumieć należy:
– dla zajęć do 4 godzin zegarowych dziennie – serwis kawowy (kawa, herbata, zimne napoje), kanapki lub ciasto (drożdżówki, pączki, itp.) i owoce
– dla zajęć powyżej 4 godzin zegarowych – serwis kawowy jak wyżej + obiad jednodaniowy (nie zupa)
Suma punktów oferty zostanie obliczona według wzoru:
S„x” = C + T
gdzie:
S„x” – suma punktów oferty;
C – punkty za kryterium „cena za realizację zamówienia”;
T – punkty za kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom”
Suma punktów oferty zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
UWAGA! Oferty będą oceniane osobno dla każdego kursu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi może prowadzić kursy zawodowe. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentu potwierdzającego możliwość prowadzenia kursów zawodowych. Niespełnienie tego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca składa oświadczenie, że nie jest podmiotem powiązanym kapitałowo lub osobowo w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do przeprowadzenia kursu. Wykonawca oświadcza, że jest zarejestrowany w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych.
Wykonawca nie może zlecić przeprowadzenia kursu objętego umową innemu podmiotowi.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczenia kadry niezbędnych do wykonania zadania. Trener/Nauczyciel z minimum 2 –letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze prowadzenia kursów/szkoleń.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: sekretariat@zsoit.czeladz.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-01 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie wymagane dokumenty znajdują się na stronie BIP https://www.bip.powiat.bedzin.pl/bipkod/025/003/009INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w 2025 roku
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.