eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach III naboru do Programu grantowego w celu realizacji projektu "Podkarpackie Centrum Innowacji". Celem jest zawarcie umów ramowych według SWZ.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach III naboru do Programu grantowego w celu realizacji projektu „Podkarpackie Centrum Innowacji".
Celem jest zawarcie umów ramowych według SWZ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 798 870 512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach III naboru do Programu grantowego w celu realizacji projektu „Podkarpackie Centrum Innowacji".
Celem jest zawarcie umów ramowych według SWZ.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1671e81-f6e7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podkarpackie Centrum Innowacji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140333/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.40.14.2021.PBR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 326275,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)

4.5.3.) Główny kod CPV: 73430000-5 - Testy i ocena

4.5.5.) Wartość części: 45767,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii

4.5.3.) Główny kod CPV: 73430000-5 - Testy i ocena

4.5.5.) Wartość części: 47253,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport oraz motoryzacja

4.5.3.) Główny kod CPV: 73430000-5 - Testy i ocena

4.5.5.) Wartość części: 27312,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Edukacja oraz kultura, Turystyka

4.5.3.) Główny kod CPV: 73430000-5 - Testy i ocena

4.5.5.) Wartość części: 5167,26 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona zdrowia oraz technologie medyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 73430000-5 - Testy i ocena

4.5.5.) Wartość części: 84152,52 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Biogospodarka oraz żywność

4.5.3.) Główny kod CPV: 73430000-5 - Testy i ocena

4.5.5.) Wartość części: 32479,92 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaawansowane materiały oraz narzędzia

4.5.3.) Główny kod CPV: 73430000-5 - Testy i ocena

4.5.5.) Wartość części: 84152,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Przybył

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak

7.3.3) Ulica: ul. Jodłowa 9

7.3.4) Miejscowość: Łubianka

7.3.5) Kod pocztowy: 87-152

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2225,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Selim Oleksowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732831101

7.3.3) Ulica: ul. Piotra Skargi 8

7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Poza Horyzont

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010357090

7.3.3) Ulica: ul. Hoża 51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-681

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13274,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w IV części: Edukacja oraz kultura, Turystyka – na podstawie art. 255 pkt 5) ustawy Pzp – ze względu na to iż w trakcie trwającego naboru nie wpłynął żaden wniosek o przyznanie dofinansowania z programu grantowego stanowiącego część przedmiotu zamówienia. Mimo iż na tą część Zamawiający otrzymał oferty, to nie jest w stanie przekazać Wykonawcom żadnych wniosków podlegających ocenie.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, z uwagi na brak możliwości oceny wniosków.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Poza Horyzont

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010357090

7.3.3) Ulica: ul. Hoża 51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-681

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34932,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Poza Horyzont

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010357090

7.3.3) Ulica: ul. Hoża 51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-681

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9082,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Konowrocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321328741

7.3.3) Ulica: ul. Wczasowa 4

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z ograniczeniem możliwości przekazania w niniejszym ogłoszeniu danych o pozostałych Wykonawcach, z którymi została zawarta umowa ramowa w poszczególnych częściach niniejszego zamówienia publicznego, Zamawiający informuje, że:
1). Kwoty najniżej i najwyżej ocenionej oferty dotyczą cen jednostkowych za wykonanie 1 oceny dla każdego otrzymanego przez danego Wykonawcę wniosku zgodnie z SWZ.
2). Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalną określoną liczbą 10 Wykonawców (Ekspertów) dla danej części zamówienia (dziedziny).
3). Do zawarcia umowy ramowej zgodnie z postanowieniami SWZ uznano za najkorzystniejsze oraz wybrano oferty złożone przez Wykonawców:
Część I – Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT):
1. 360 Degrees Sp. z o. o., ul. Gen. Maczka 2C/13, 56-400 Oleśnica, dolnośląskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 15.10.2021 r., cena: 3075,00 zł brutto,
2. J. Przybył, ul. Jodłowa 9, 87-152 Łubianka, kujawsko-pomorskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 15.10.2021 r., cena: 2225,00 zł brutto,
3. K. Gawlik, ul. Arkuszowa 65/23, 01-934 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r. , cena: 4900,00 zł brutto,
4. Olga Łodyga, ul. Szkolna 4, 42-256 Turów, śląskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r. , cena: 2245,00 zł brutto,
5. E. Tomasik, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 21/182, 02-366 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 4850,00 zł brutto,
6. Bartosz Sakowicz, ul. Bogusławskiego 28, 93-534 Łódź, łódzkie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 3936,00 zł brutto,
7. FPH, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 10479,60 zł brutto.
Część II – Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii:
1. Momentum, Adrianna Łysiak, ul. Wyzwolenia 41/6, 43-300 Bielsko-Biała, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 5996,25 zł brutto,
2. Selim Oleksowicz, ul. Piotra Skargi 8, 55-080 Kąty Wrocławskie, dolnośląskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 4920,00 zł brutto,
3. Zakład Instalacji Energetycznych Promyk Wiesław Majewski, 43-251 Pawłowice, ul. Górnicza 2a/3, śląskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 15.10.2021 r., cena: 1500,00 zł brutto,
4. Jan Wiśniewski, ul. Modzelewskiego 54a m 17, 02-679 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 5550,00 zł brutto.
Część III – Transport oraz motoryzacja:
FPH, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 13274,16 zł brutto.
Część V – Ochrona zdrowia oraz technologie medyczne:
FPH, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 34932,00 zł brutto.
Część VI – Biogospodarka oraz żywność:
1. C. Tomasik, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 21/182, 02-366 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 14040,00 zł brutto,
2. FPH, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 9082,32 zł brutto.
Część VII – Zaawansowane materiały oraz narzędzia:
1. Andrzej Wieczorek, ul. Cicha 2C, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, śląskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 9000,00 zł brutto,
2. Mariusz Barczak, Hutnicza 14/9, 20-218 Lublin, lubelskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 9900,00 zł brutto,
3. Selim Oleksowicz, ul. Piotra Skargi 8, 55-080 Kąty Wrocławskie, dolnośląskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 9840,00 zł brutto,
4. D. Pisarski, ul. Sztuk Pięknych 1/59, 01-255 Warszawa, mazowieckie Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 3450,00 zł brutto,
5. M. Adamczyk, Jana Kazimierza 23/100; 01-248 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 8000,00 zł brutto,
6. R. Konowrocki, ul. Wczasowa 4, 05-402 Otwock, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 8280,00 zł brutto,
7. FPH, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 14.10.2021 r., cena: 20260,56 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.