eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydu³towyBezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Rydu³towach.



Og³oszenie z dnia 2021-11-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Rydu³towach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240796444

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 150

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rydu³towy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324577097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk.rydultowy@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgk.rydultowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Us³ugi oczyszczania miasta

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Rydu³towach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f60e6ac4-4094-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00266822

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001003/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Bezgotówkowy zakup paliw na rok 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://zgk.rydultowy.pl/index.php/zamowienia-publiczne.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej akaluza@zgk-rydultowy.com.pl.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
2. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub na stronie g³ównej w zak³adce Postêpowania na mini portalu.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez mini portal „Formularz do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub ID postêpowania.
7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: akaluza@zgk-rydultowy.com.pl.
8. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 11 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±:
Daniel Brodowski tel. 32 457 70 97 wew. 36 w sprawach dotycz±cych przedmiotu zamówienia,
Anna Ka³u¿a tel. 32 457 70 97 wew. 30 w sprawach proceduralnych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zak³ad Gospodarki Komunalnej z siedzib± w Rydu³towach 44-280 przy ul. Raciborskiej 150, tel.: 324577097, e-mail: zgk.rydultowy@onet.pl,
2) administrator danych wyznaczy³ inspektora ochrony danych z którym mo¿e Pani/Pan mog± siê skontaktowaæ telefonicznie pod numerem: 324537480 lub mailowo na adres iod@rydultowy.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia na: Bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej oraz oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Rydu³towach, znak sprawy: 05/ZP/ZGK/2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione na mocy obowi±zuj±cego prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp. Nastêpnie bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych obowi±zuj±cych u administratora danych.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
2. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 05/ZP/ZGK/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie realizowa³ sukcesywnie na stacjach paliw Wykonawcy zakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa w okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
1) benzyna bezo³owiowa Pb95 - 6 000 litrów
2) olej napêdowy ON - 36 000 litrów
2. Podane ilo¶ci paliwa s± wielko¶ciami szacunkowymi wynikaj±cymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzale¿nione bêd± od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego.
3. Wykonawca zapewnia mo¿liwo¶æ ca³odobowego dokonywania zakupu paliwa na stacjach paliwowych po³o¿onych w odleg³o¶ci maksymalnie 5 km od siedziby Zamawiaj±cego (odleg³o¶æ liczona jako dojazd najkrótsz± drog± do stacji paliw z siedziby Zamawiaj±cego tj. ul. Raciborska 150 44-280 Rydu³towy).
4. Oprócz tankowañ, które bêd± siê odbywa³y bezpo¶rednio do zbiorników pojazdów Zamawiaj±cego przewiduje siê zakup paliwa przeznaczonego do maszyn i urz±dzeñ spalinowych, które bêdzie pobierane do kanistrów.
5. Sprzeda¿ paliwa bêdzie nastêpowa³a po aktualnej cenie jednostkowej w dniu zakupu na stacji paliwowej Wykonawcy pomniejszonej o udzielony upust.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce sposoby bezgotówkowego rozliczania za tankowane paliwo:
1) bezgotówkowo przelewem,
2) za pomoc± kart paliwowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust dla oleju napêdowego ON

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust dla benzyny bezo³owiowej Pb95

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na zasadach okre¶lonych w rozdziale IX SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 57 i 112 ust. 2 ustawy Pzp i wyka¿± ich spe³nianie na poziomie/w zakresie wymaganym przez Zamawiaj±cego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 2.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ posiadaj± aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê - Za³±cznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j, Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.);
2. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (je¿eli dotyczy) – wzór w³asny,
2. O¶wiadczenie podmiotu trzeciego o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków zamówienia udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy) – zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2a,
3. Dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Uwaga: pe³nomocnictwo musi byæ udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum oraz powinno mieæ okre¶lony zakres.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4. Wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
5. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowê konsorcjum reguluj± przepisy Kodeksu cywilnego.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem konsorcjum).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ umowy musi byæ zgodna z art. 454 - 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnego aneksu podpisanego przez ka¿d± ze stron.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany ustaleñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian:
1) zmiana terminu realizacji lub sposobu realizacji umowy w sytuacji obiektywnych trudno¶ci dotycz±cych realizacji zamówienia (np. dzia³ania si³y wy¿szej, niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w realizacji przedmiotu umowy); nowy termin realizacji umowy zostanie ustalony z uwzglêdnieniem czasu trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie,
2) gdy Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy, na którego zasoby powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) gdy Wykonawca zmieni zakres wykonywanej przez Podwykonawcê czê¶ci przedmiotu umowy w sytuacji zmiany Podwykonawcy, na którego zasoby powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
4) w przypadku zmiany lub wprowadzenia Podwykonawcy.
3. Podstaw± dokonania powy¿szych zmian bêdzie wniosek Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany oraz dokumentami potwierdzaj±cymi zasadno¶æ zmiany.
4. Zmiana wskazana w ust. 2 pkt 1 stanowi zmianê, na któr± Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi natomiast zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ czasowego zawieszenia wykonywania us³ug stanowi±cych przedmiot umowy w przypadku wprowadzenia stanu epidemiologicznego, stanu epidemii lub stanów nadzwyczajnych na okres ich trwania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP pod adresem internetowym https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.