Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177654/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00186598/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Kole i Sądu Rejonowego w Słupcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311615057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632464590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sg@konin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d617d09c-d9e0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Kole i Sądu Rejonowego w Słupcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d617d09c-d9e0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00149631/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Kole i Sądu Rejonowego w Słupcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.26.100.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 575969,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych obiektu Sądu Okręgowego w Koninie (obiekt Zamawiającego).• W skład obiektu Zamawiającego objętego usługą sprzątania wchodzą:
- budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony, usytuowany w Koninie przy ul. Energetyka 5, o powierzchni użytkowej 2787,89 m2,
- tereny zewnętrzne o łącznej powierzchni 1508 m2 (chodniki, parkingi, tereny zielone),
- I piętro budynku przy Pl. Niepodległości 1 w Koninie, o powierzchni 262,60 m2 + 11,48 m2 klatka schodowa, wynajmowane na potrzeby Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie (OZSS),
oba budynki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie.
Szczegółowy zakres usługi sprzątania, częstotliwość wykonywanych prac oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 254902,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego w Kole.• W skład obiektu Sądu Rejonowego w Kole objętego usługą sprzątania wchodzą:
- budynek A przy ul. Włocławskiej 4, budynek trzykondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony, o łącznej powierzchni użytkowej 1595,38 m2,
- budynek B przy ul. Włocławskiej 2, w którym wynajmowane są pomieszczenia na potrzeby Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej i Wydziału Ksiąg Wieczystych, budynek trzykondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony. Wynajmowana powierzchnia biurowa wynosi łącznie 398,07 m2,
- tereny zewnętrzne o łącznej powierzchni 2323,00 m2 (chodniki, parkingi, tereny zielone),
oba budynki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie.
Zamówienie opcjonalne:
- sprzątanie pomieszczeń archiwum w piwnicy budynku B przy ul. Włocławskiej 2 – powierzchnia wynosi łącznie 96 m2.
Szczegółowy zakres usługi sprzątania, częstotliwość wykonywanych prac oraz wykaz powierzchni zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego zostały określone w załączniku nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 192229,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego w Słupcy.• W skład obiektu Sądu Rejonowego w Słupcy wchodzą:
- budynek A przy ul. Armii Krajowej 2, budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony o łącznej powierzchni użytkowej 792,75 m2,
- budynek B przy ul. Traugutta 4, budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych z poddaszem nieużytkowym, częściowo podpiwniczony o łącznej powierzchni użytkowej 396,99 m2,
- plac parkingowy o łącznej powierzchni 2.106,58 m2.
Szczegółowy zakres usługi sprzątania, częstotliwość wykonywanych prac oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 1C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 128837,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253589,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300555,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253589,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAK-BUD Jakub Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652847671
7.3.3) Ulica: Wola Podłężna, ul. Rudzicka 40I
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253589,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218625 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334588,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218625 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfekt-Błysk Firma Sprzątająca Tomasz Grochowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661431711
7.3.3) Ulica: Ruszków Drugi, ul. Laurowa 4
7.3.4) Miejscowość: Kościelec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-604
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Perfekt-Błysk Firma Sprzątająca Tomasz Grochowski
jakie przetargi wygrała firma
Perfekt-Błysk Firma Sprzątająca Tomasz Grochowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151546,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224582,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151546,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Clar System S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Clar Serwis Sp. z o.o., Solcom-Bayard Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841
7.3.3) Ulica: ul. Janickiego 20 B
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-542
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie czynności nie zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151546,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządkowych
- Kompleksowa usługa sprzątania
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.