Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00224648/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00227490/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie diagnoz społecznych
dla parków m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zzw.waw.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-130-000/86-tp-2021/?b=941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie diagnoz społecznychdla parków m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50779a20-275d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011328/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Wykonanie diagnoz społecznych dla parków m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224648/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 86/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210762,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie diagnozy społecznej dla Parku Pole Mokotowskie4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 36591,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie diagnozy społecznej dla Parku Arkadia (Dolna i Górna);4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 24810,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie diagnozy społecznej dla Parku Morskie Oko wraz z parkami Promenada i Szustra4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 24567,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie diagnozy społecznej dla Parku Mauzoleum Żołnierzy Radzieckich4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 23455,49 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie diagnozy społecznej dla zespołu parków przy Dolinie Służewieckiej4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 28305,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie diagnozy społecznej dla Parku Powstańców Warszawy4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 24202,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie diagnozy społecznej dla Parku Ujazdowskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 24015,99 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie diagnozy społecznej dla Ogrodu Saskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 24812,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców: Konsorcjum firm (Lider) Stowarzyszenie o!Praga z siedzibą ul. Targowa 42/20, 03-733 Warszawa (Partner) Utila Sp. z o.o. z siedzibą ul. Targowa 42/20, 03-733 Warszawa oraz Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz z siedzibą ul. Nowoursynowska 172 G, 02-787 Warszawa.
Wykonawca Konsorcjum firm (Lider) Stowarzyszenie o!Praga (Partner) Utila Sp. z o.o. złożył ofertę na wszystkie części zamówienia tj. 8 części. Działając zgodnie z 134 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający w rozdziale IV pkt. 4 SWZ określił maksymalną liczbę części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Zamawiający zastrzegł, iż udzieli zamówienia wykonawcy w maksymalnie trzech częściach zamówienia, w których wartość ofertowa jest najniższa. Jeżeli wartość oferty jest jednakowa we wszystkich częściach, zamówienie zostanie mu udzielone uwzględniając liczbę porządkową części narastająco od najmniejszej do największej. Oznacza to, że Zamawiający działając zgodnie z postanowieniami SWZ może udzielić temu Wykonawcy zamówienia tylko w zakresie trzech części. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż niniejsza sytuacja stanowi lukę w prawie, gdyż żaden przepis ustawy Pzp nie określa jak należy traktować wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, ale z uwagi na skorzystanie przez Zamawiającego z ograniczenia, o którym mowa a art. 134 ust. 2 pkt. 3, dana część nie może mu być udzielona. W ocenie Zamawiającego taką ofertę należy w tej części uznać za niezłożoną.
Wykonawca Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz złożył ofertę na część 1 i 3. Niezaszyfrowana oferta wykonawcy w postaci elektronicznej wpłynęła w dniu 18.10.2021 o godz. 11:15 na skrzynkę ePUAP Zamawiającego. Zgodnie z zapisami rozdziale XI pkt. 3 SWZ: „Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (…) Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania”. Ponadto w toku badania przedmiotowej oferty Zamawiający ustalił, że Wykonawca nie wpłacił wymaganego zabezpieczenia wadialnego. Należna wartość zabezpieczenia wadialnego, odpowiednio w odniesieniu do części 1 i 3 zamówienia, w wysokości 800,00 zł , nie została wniesiona do upływu wyznaczonego tj. dnia 18.10.2021r. na godzinę 11:30 terminu składania ofert. Zgodnie z dyspozycją art. 97 ust. 5 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, gdyż powinno skutecznie zabezpieczać złożoną ofertę. Zamawiający wskazał na powyższe odpowiednio również w zapisach SWZ, a dokładniej w roz. XX pkt. 4. W procesie badania ofert Zamawiający ustalił, iż do upływu terminu składania ofert nie wpłynęły na konto Zamawiającego środki pieniężne ani dokumenty utożsamiające pozostałe formy wadium. Wadium jest formą zabezpieczenia interesu Zamawiającego, a prawidłowe zabezpieczenie oferty wadium polega na istnieniu po stronie Zamawiającego pewności, że w przypadkach określonych w ustawie kwota wadium rzeczywiście zostanie Zamawiającemu wypłacona.
Oznacza to, że oferta Wykonawcy Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 i 6 oraz pkt. 14.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie części 1, 3, 4, 5, 6 na podstawie art. 255 pkt.1) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): o!Praga
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Utila Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132879389
7.3.3) Ulica: Targowa 42/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-733
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców: Konsorcjum firm (Lider) Stowarzyszenie o!Praga z siedzibą ul. Targowa 42/20, 03-733 Warszawa (Partner) Utila Sp. z o.o. z siedzibą ul. Targowa 42/20, 03-733 Warszawa oraz Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz z siedzibą ul. Nowoursynowska 172 G, 02-787 Warszawa.
Wykonawca Konsorcjum firm (Lider) Stowarzyszenie o!Praga (Partner) Utila Sp. z o.o. złożył ofertę na wszystkie części zamówienia tj. 8 części. Działając zgodnie z 134 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający w rozdziale IV pkt. 4 SWZ określił maksymalną liczbę części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Zamawiający zastrzegł, iż udzieli zamówienia wykonawcy w maksymalnie trzech częściach zamówienia, w których wartość ofertowa jest najniższa. Jeżeli wartość oferty jest jednakowa we wszystkich częściach, zamówienie zostanie mu udzielone uwzględniając liczbę porządkową części narastająco od najmniejszej do największej. Oznacza to, że Zamawiający działając zgodnie z postanowieniami SWZ może udzielić temu Wykonawcy zamówienia tylko w zakresie trzech części. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż niniejsza sytuacja stanowi lukę w prawie, gdyż żaden przepis ustawy Pzp nie określa jak należy traktować wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, ale z uwagi na skorzystanie przez Zamawiającego z ograniczenia, o którym mowa a art. 134 ust. 2 pkt. 3, dana część nie może mu być udzielona. W ocenie Zamawiającego taką ofertę należy w tej części uznać za niezłożoną.
Wykonawca Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz złożył ofertę na część 1 i 3. Niezaszyfrowana oferta wykonawcy w postaci elektronicznej wpłynęła w dniu 18.10.2021 o godz. 11:15 na skrzynkę ePUAP Zamawiającego. Zgodnie z zapisami rozdziale XI pkt. 3 SWZ: „Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (…) Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania”. Ponadto w toku badania przedmiotowej oferty Zamawiający ustalił, że Wykonawca nie wpłacił wymaganego zabezpieczenia wadialnego. Należna wartość zabezpieczenia wadialnego, odpowiednio w odniesieniu do części 1 i 3 zamówienia, w wysokości 800,00 zł , nie została wniesiona do upływu wyznaczonego tj. dnia 18.10.2021r. na godzinę 11:30 terminu składania ofert. Zgodnie z dyspozycją art. 97 ust. 5 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, gdyż powinno skutecznie zabezpieczać złożoną ofertę. Zamawiający wskazał na powyższe odpowiednio również w zapisach SWZ, a dokładniej w roz. XX pkt. 4. W procesie badania ofert Zamawiający ustalił, iż do upływu terminu składania ofert nie wpłynęły na konto Zamawiającego środki pieniężne ani dokumenty utożsamiające pozostałe formy wadium. Wadium jest formą zabezpieczenia interesu Zamawiającego, a prawidłowe zabezpieczenie oferty wadium polega na istnieniu po stronie Zamawiającego pewności, że w przypadkach określonych w ustawie kwota wadium rzeczywiście zostanie Zamawiającemu wypłacona.
Oznacza to, że oferta Wykonawcy Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 i 6 oraz pkt. 14.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie części 1, 3, 4, 5, 6 na podstawie art. 255 pkt.1) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców: Konsorcjum firm (Lider) Stowarzyszenie o!Praga z siedzibą ul. Targowa 42/20, 03-733 Warszawa (Partner) Utila Sp. z o.o. z siedzibą ul. Targowa 42/20, 03-733 Warszawa oraz Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz z siedzibą ul. Nowoursynowska 172 G, 02-787 Warszawa.
Wykonawca Konsorcjum firm (Lider) Stowarzyszenie o!Praga (Partner) Utila Sp. z o.o. złożył ofertę na wszystkie części zamówienia tj. 8 części. Działając zgodnie z 134 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający w rozdziale IV pkt. 4 SWZ określił maksymalną liczbę części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Zamawiający zastrzegł, iż udzieli zamówienia wykonawcy w maksymalnie trzech częściach zamówienia, w których wartość ofertowa jest najniższa. Jeżeli wartość oferty jest jednakowa we wszystkich częściach, zamówienie zostanie mu udzielone uwzględniając liczbę porządkową części narastająco od najmniejszej do największej. Oznacza to, że Zamawiający działając zgodnie z postanowieniami SWZ może udzielić temu Wykonawcy zamówienia tylko w zakresie trzech części. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż niniejsza sytuacja stanowi lukę w prawie, gdyż żaden przepis ustawy Pzp nie określa jak należy traktować wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, ale z uwagi na skorzystanie przez Zamawiającego z ograniczenia, o którym mowa a art. 134 ust. 2 pkt. 3, dana część nie może mu być udzielona. W ocenie Zamawiającego taką ofertę należy w tej części uznać za niezłożoną.
Wykonawca Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz złożył ofertę na część 1 i 3. Niezaszyfrowana oferta wykonawcy w postaci elektronicznej wpłynęła w dniu 18.10.2021 o godz. 11:15 na skrzynkę ePUAP Zamawiającego. Zgodnie z zapisami rozdziale XI pkt. 3 SWZ: „Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (…) Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania”. Ponadto w toku badania przedmiotowej oferty Zamawiający ustalił, że Wykonawca nie wpłacił wymaganego zabezpieczenia wadialnego. Należna wartość zabezpieczenia wadialnego, odpowiednio w odniesieniu do części 1 i 3 zamówienia, w wysokości 800,00 zł , nie została wniesiona do upływu wyznaczonego tj. dnia 18.10.2021r. na godzinę 11:30 terminu składania ofert. Zgodnie z dyspozycją art. 97 ust. 5 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, gdyż powinno skutecznie zabezpieczać złożoną ofertę. Zamawiający wskazał na powyższe odpowiednio również w zapisach SWZ, a dokładniej w roz. XX pkt. 4. W procesie badania ofert Zamawiający ustalił, iż do upływu terminu składania ofert nie wpłynęły na konto Zamawiającego środki pieniężne ani dokumenty utożsamiające pozostałe formy wadium. Wadium jest formą zabezpieczenia interesu Zamawiającego, a prawidłowe zabezpieczenie oferty wadium polega na istnieniu po stronie Zamawiającego pewności, że w przypadkach określonych w ustawie kwota wadium rzeczywiście zostanie Zamawiającemu wypłacona.
Oznacza to, że oferta Wykonawcy Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 i 6 oraz pkt. 14.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie części 1, 3, 4, 5, 6 na podstawie art. 255 pkt.1) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców: Konsorcjum firm (Lider) Stowarzyszenie o!Praga z siedzibą ul. Targowa 42/20, 03-733 Warszawa (Partner) Utila Sp. z o.o. z siedzibą ul. Targowa 42/20, 03-733 Warszawa oraz Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz z siedzibą ul. Nowoursynowska 172 G, 02-787 Warszawa.
Wykonawca Konsorcjum firm (Lider) Stowarzyszenie o!Praga (Partner) Utila Sp. z o.o. złożył ofertę na wszystkie części zamówienia tj. 8 części. Działając zgodnie z 134 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający w rozdziale IV pkt. 4 SWZ określił maksymalną liczbę części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Zamawiający zastrzegł, iż udzieli zamówienia wykonawcy w maksymalnie trzech częściach zamówienia, w których wartość ofertowa jest najniższa. Jeżeli wartość oferty jest jednakowa we wszystkich częściach, zamówienie zostanie mu udzielone uwzględniając liczbę porządkową części narastająco od najmniejszej do największej. Oznacza to, że Zamawiający działając zgodnie z postanowieniami SWZ może udzielić temu Wykonawcy zamówienia tylko w zakresie trzech części. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż niniejsza sytuacja stanowi lukę w prawie, gdyż żaden przepis ustawy Pzp nie określa jak należy traktować wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, ale z uwagi na skorzystanie przez Zamawiającego z ograniczenia, o którym mowa a art. 134 ust. 2 pkt. 3, dana część nie może mu być udzielona. W ocenie Zamawiającego taką ofertę należy w tej części uznać za niezłożoną.
Wykonawca Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz złożył ofertę na część 1 i 3. Niezaszyfrowana oferta wykonawcy w postaci elektronicznej wpłynęła w dniu 18.10.2021 o godz. 11:15 na skrzynkę ePUAP Zamawiającego. Zgodnie z zapisami rozdziale XI pkt. 3 SWZ: „Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (…) Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania”. Ponadto w toku badania przedmiotowej oferty Zamawiający ustalił, że Wykonawca nie wpłacił wymaganego zabezpieczenia wadialnego. Należna wartość zabezpieczenia wadialnego, odpowiednio w odniesieniu do części 1 i 3 zamówienia, w wysokości 800,00 zł , nie została wniesiona do upływu wyznaczonego tj. dnia 18.10.2021r. na godzinę 11:30 terminu składania ofert. Zgodnie z dyspozycją art. 97 ust. 5 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, gdyż powinno skutecznie zabezpieczać złożoną ofertę. Zamawiający wskazał na powyższe odpowiednio również w zapisach SWZ, a dokładniej w roz. XX pkt. 4. W procesie badania ofert Zamawiający ustalił, iż do upływu terminu składania ofert nie wpłynęły na konto Zamawiającego środki pieniężne ani dokumenty utożsamiające pozostałe formy wadium. Wadium jest formą zabezpieczenia interesu Zamawiającego, a prawidłowe zabezpieczenie oferty wadium polega na istnieniu po stronie Zamawiającego pewności, że w przypadkach określonych w ustawie kwota wadium rzeczywiście zostanie Zamawiającemu wypłacona.
Oznacza to, że oferta Wykonawcy Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 i 6 oraz pkt. 14.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie części 1, 3, 4, 5, 6 na podstawie art. 255 pkt.1) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców: Konsorcjum firm (Lider) Stowarzyszenie o!Praga z siedzibą ul. Targowa 42/20, 03-733 Warszawa (Partner) Utila Sp. z o.o. z siedzibą ul. Targowa 42/20, 03-733 Warszawa oraz Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz z siedzibą ul. Nowoursynowska 172 G, 02-787 Warszawa.
Wykonawca Konsorcjum firm (Lider) Stowarzyszenie o!Praga (Partner) Utila Sp. z o.o. złożył ofertę na wszystkie części zamówienia tj. 8 części. Działając zgodnie z 134 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający w rozdziale IV pkt. 4 SWZ określił maksymalną liczbę części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Zamawiający zastrzegł, iż udzieli zamówienia wykonawcy w maksymalnie trzech częściach zamówienia, w których wartość ofertowa jest najniższa. Jeżeli wartość oferty jest jednakowa we wszystkich częściach, zamówienie zostanie mu udzielone uwzględniając liczbę porządkową części narastająco od najmniejszej do największej. Oznacza to, że Zamawiający działając zgodnie z postanowieniami SWZ może udzielić temu Wykonawcy zamówienia tylko w zakresie trzech części. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż niniejsza sytuacja stanowi lukę w prawie, gdyż żaden przepis ustawy Pzp nie określa jak należy traktować wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, ale z uwagi na skorzystanie przez Zamawiającego z ograniczenia, o którym mowa a art. 134 ust. 2 pkt. 3, dana część nie może mu być udzielona. W ocenie Zamawiającego taką ofertę należy w tej części uznać za niezłożoną.
Wykonawca Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz złożył ofertę na część 1 i 3. Niezaszyfrowana oferta wykonawcy w postaci elektronicznej wpłynęła w dniu 18.10.2021 o godz. 11:15 na skrzynkę ePUAP Zamawiającego. Zgodnie z zapisami rozdziale XI pkt. 3 SWZ: „Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (…) Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania”. Ponadto w toku badania przedmiotowej oferty Zamawiający ustalił, że Wykonawca nie wpłacił wymaganego zabezpieczenia wadialnego. Należna wartość zabezpieczenia wadialnego, odpowiednio w odniesieniu do części 1 i 3 zamówienia, w wysokości 800,00 zł , nie została wniesiona do upływu wyznaczonego tj. dnia 18.10.2021r. na godzinę 11:30 terminu składania ofert. Zgodnie z dyspozycją art. 97 ust. 5 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, gdyż powinno skutecznie zabezpieczać złożoną ofertę. Zamawiający wskazał na powyższe odpowiednio również w zapisach SWZ, a dokładniej w roz. XX pkt. 4. W procesie badania ofert Zamawiający ustalił, iż do upływu terminu składania ofert nie wpłynęły na konto Zamawiającego środki pieniężne ani dokumenty utożsamiające pozostałe formy wadium. Wadium jest formą zabezpieczenia interesu Zamawiającego, a prawidłowe zabezpieczenie oferty wadium polega na istnieniu po stronie Zamawiającego pewności, że w przypadkach określonych w ustawie kwota wadium rzeczywiście zostanie Zamawiającemu wypłacona.
Oznacza to, że oferta Wykonawcy Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 i 6 oraz pkt. 14.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie części 1, 3, 4, 5, 6 na podstawie art. 255 pkt.1) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): o!Praga
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Utila Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132879389
7.3.3) Ulica: Tragowa 42/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-733
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): o!Praga
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Utila Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132879389
7.3.3) Ulica: Targowa 42/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-733
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych "Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe - edycja I" prowadzonych przez UKSW w Warszawie
- Dost. mater. edukac. oraz pomocy dydakt. z zastos. rozszerz. rzeczywist. dla uczn. szk. podst. w ramach zad. pn. "Popular. wynik. badaw.-aplikac. z bad. nt. żywie. uczn. i ich post. wobec (...)".
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 23/31 m. 73, część nr 2: Ciasna 8A m. 8
- Remont nawierzchni boiska poliuretanowego do koszykówki i siatkówki w obiekcie "Moje boisko Orlik 2012 przy ulicy Kazimierzowskiej 58 oraz "Moje boisko Orlik 2012" przy ulicy Chełmskiej 23
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ewaluacji końcowej (ex-post) Programu Edukacja i części Funduszu Współpracy Dwustronnej.
- Przeprowadzenie badania oddziaływania trzech programów Centrum Nauki Kopernik na budowanie samodzielności poznawczej i umiejętność współpracy ich uczestników.
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.