Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00094102/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Orzechowej w Trzciance
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Orzechowej w Trzciance2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-533f3af1-c4ed-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046448/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa ul. Orzechowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na:
• wykonaniu kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i wpustami,
• wykonaniu podbudowy pod zjazdy i jezdnię,
• wykonaniu nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,
• ułożeniu krawężnika ulicznego 15x 30 cm a na zjazdach 15x22 cm,
5.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia określa:
• projekt architektoniczno-budowlany: branża drogowa „Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance osiedle Fałata I, opracowanie z października 2022 r.,
• projekt zagospodarowania terenu: branża drogowa „Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance osiedle Fałata I, opracowanie z października 2022 r.,
• Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty : branża drogowa „Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance osiedle Fałata I”,
• Informacja BIOZ „Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance, osiedle Fałata I”,
• Projekt zagospodarowania terenu, sieć kanalizacji deszczowej, branża sanitarna, ul. Orzechowa, Trzcianka,
• Projekt architektoniczno-budowlany, sieć kanalizacji deszczowej, branża sanitarna, ul. Orzechowa, Trzcianka,
• Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, sieć kanalizacji deszczowej branża sanitarna, ul. Orzechowa, Trzcianka,
5.3 Pomocniczo przedmiot zamówienia określa
• szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża sanitarna,
• szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża drogowa,
• przedmiar robót: branża drogowa,
• przedmiar robót branża sanitarna.
UWAGA :
1. Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania budowy,
2. Wykonawca ma obowiązek wykonania i montażu tablicy informacyjnej w ilości 2 szt. (treść należy uzgodnić z Zamawiającym). Poglądowy wzór tablicy informacyjnej stanowi załącznik nr 11 do SWZ
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania.
2. Płatność nastąpi 3 fakturami :
3.1. nie więcej niż 600.000 zł brutto
3.2. nie więcej niż 600.000 zł brutto
3.3. pozostała część wynagrodzenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1521576,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1891819,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1521576,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Jaworski sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812012675
7.3.3) Ulica: św. Michała 100
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-005
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1521576,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.