Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182517/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00187214/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00189027/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych, modułów pamięci RAM, komputerów, drukarek, serwerów oraz licencji oprogramowania biurowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych, modułów pamięci RAM, komputerów, drukarek, serwerów oraz licencji oprogramowania biurowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228de88c-16c0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004570/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.50 Dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych, modułów pamięci RAM, komputerów, drukarek, serwerów oraz licencji oprogramowania biurowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182517/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.5-INF.2021 Postępowanie nr 65
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Podzespoły i akcesoria komputerowe, niszczarki dokumentów.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ), oraz opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - szczegóły opisano w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30191400-8 - Niszczarki
30237132-3 - Interfejs USB
30237240-3 - Kamera internetowa
30237280-5 - Akcesoria zasilające
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych
4.5.5.) Wartość części: 48689,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Moduły pamięci RAM.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ), oraz opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - szczegóły opisano w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30237230-0 - Pamięci
4.5.5.) Wartość części: 16426,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Komputery i monitory.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ), oraz opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - szczegóły opisano w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 72986,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ), oraz opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - szczegóły opisano w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 43768,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Serwery.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 5 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 5 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 5 (Załącznik nr 1 do SWZ), oraz opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 5 (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - szczegóły opisano w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48823000-3 - Serwery plików
4.5.5.) Wartość części: 34526,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Licencje oprogramowania biurowego.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 6 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 6 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 6 (Załącznik nr 1 do SWZ), oraz opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 6 (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - szczegóły opisano w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 52912,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50919,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50919,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50919,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WRComputers Agnieszka Kaca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962926299
7.3.3) Ulica: Ul. Janowska 3 m.1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50919,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-03 do 2021-12-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15846,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WRComputers Agnieszka Kaca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962926299
7.3.3) Ulica: Ul. Janowska 3 m.1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-03 do 2021-12-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72127,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72127,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72127,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WRComputers Agnieszka Kaca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962926299
7.3.3) Ulica: Ul. Janowska 3 m.1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72127,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-03 do 2021-12-04Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w Części nr 4 zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 43 768,07 zł brutto. Do Części nr 4 wpłynęła wyłącznie jedna oferta Wykonawcy Arcus Spółka Akcyjna, Ul. Kolejowa 5/7; 01-217 Warszawa (Oferta nr 2), który zaoferował cenę 66 297,00 zł brutto. Cena oferty najkorzystniejszej jest wyższa od kwoty zamierzonej o 22 528,93 zł brutto tj. o 51,47%.
Oferta Wykonawcy Arcus Spółka Akcyjna, Ul. Kolejowa 5/7; 01-217 Warszawa pod względem formalno – prawnym
i merytorycznym jest zgodna z wymaganiami i opisem zawartym w SWZ oraz przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny brutto i terminu płatności za realizację przedmiotu zamówienia. Jest to jedyna oferta jaka została złożona do przedmiotowej Części.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zamierzonej na sfinansowanie zamówienia w Części nr 4 do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania w Części nr 5 nie została złożona ani jedna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania w Części nr 6 nie została złożona ani jedna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup samochodu osobowego w ramach I wyposażenie Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Serwisowo-okresowe przeglądy techniczne stoiska badawczego Seal Rig
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Rozbudowa/przebudowa drogi wojewódzkiej nr 885 Przemyśl - Hermanowice - Granica Państwa na odcinku Przemyśl - Hermanowice
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych obrotowych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.