eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa środków chemicznych i czystościowych wraz z transportem do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków chemicznych i czystościowych wraz z transportem do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/347711/sukcesywna-dostawa-srodkow-chemicznych-i-czystosciowych-wraz-z-transportem-do-szkoly-glownej-handlowej-w-warszawie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków chemicznych i czystościowych wraz z transportem do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74fec972-f1fc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00208475/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i czystościowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218038/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.37.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemicznych i czystościowych wraz z transportem do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, poprzez dostawy częściowe, wg potrzeb Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis asortymentowo-ilościowy oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SWZ:

Nr 2 – formularz cenowy / wykaz środków chemicznych i czystościowych,

Nr 7 – wzór umowy.

4. W czasie trwania umowy Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie zleceń, na warunkach określonych w umowie.

5. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień na usługi objęte umową na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie i z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie.

6. Uwaga: Podane w formularzu cenowym (zał. Nr 2) ilości produktów stanowią wielkość szacunkową, ogólna wartość zamawianych produktów nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie wartościowym nie więcej niż o 20%.

7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo-rzeczowych w ramach zamawianego asortymentu, wyspecyfikowanego w wykazach (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych produktów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych).

8. Zmiany, o których mowa w ust. 6 i 7 nie mogą powodować zmian cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił ofertę:

Oferta nr 1 złożona przez Puls24 Przemysław Czaja, ul. Rudnickiego 10/16, 01-858 Warszawa

Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 10) Ustawy Pzp

Uzasadnienie faktyczne odrzucenia:

Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 10) Ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.

Wykonawca w złożonym formularzu cenowym, opracowanym na wzorze udostępnionym przez Zamawiającego (załącznik nr 2 do SWZ), w pozycji nr 30 „Papier toaletowy biały, 100% celuloza, kolor biały gramatura 2x16g/m², ilość warstw 2, wysokość rolki min. 9cm, średnica rolki,
min. 18,5 cm, ilość w rolce min. 90 m“ wpisał cenę jednostkową za sztukę produktu w wysokości 67,17 zł. Ustalona przed wszczęciem postępowania wartość szacunkowa ceny jednostkowej dla tej pozycji w przeliczeniu
na 1 sztukę wyniosła 6,53 zł, zatem cena jednostkowa zaproponowana przez Wykonawcę jest ponad 10 – krotnie wyższa. Weryfikacja ceny rynkowej produtku zaproponowanego przez Wykonawcę, tj. „Velvet 4100537 papier toaletowy biały JUMBO 100m cel. 2w“ wskazuje, że cena jednostkowa za ten produkt nie powinna być wyższa niż 8,00 zł.

Mając na uwadze powyższe Zamawiający uznał, że cena jednostkowa zaoferowana przez Wykonawcę w pozycji 30 formularza cenowego zawiera błąd w obliczeniu ceny i zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) Ustawy Pzp.

W związku z tym, że wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu, Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 2) Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195746,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195746,34 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.