Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00515168/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
- 2023/BZP 00536714/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00552336/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
- 2024/BZP 00022898/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na przedszkole w miejscowości Rąbino”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RĄBINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 27
1.5.2.) Miejscowość: Rąbino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-331
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 364 33 47
1.5.8.) Numer faksu: 94 364 33 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rabino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rabino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35b7a846-853a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na przedszkole w miejscowości Rąbino”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35b7a846-853a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091782/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu uzytkowania części budynku szkoły na przedszkole w miejscowości Rąbino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IŚP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 920000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej w Rąbinie na przedszkole wraz z wykończeniem i wyposażeniem. Przedmiot zamówienia to Zespół Szkolno-Przedszkolny, zlokalizowany w miejscowości Rąbino 57, działka nr 59 i 257/3 obręb 0050 Rąbino. Kategoria obiektu budowlanego IX. Inwestycja niniejsza dotyczy przekształcenia części budynku szkolnego (B) na przedszkole, doprowadzając do przeniesienia przedszkola z I piętra na parter budynku. Prace budowlane polegać będą na przebudowie pomieszczeń wewnątrz istniejącego budynku. Nie przewiduje się ingerencji w zagospodarowanie terenu, bilans powierzchni terenu nie ulegnie zmianie. W celu przebudowy istniejących pomieszczeń na potrzeby pomieszczeń przedszkolnych należy wykonać szereg prac rozbiórkowych oraz wykonać nowe ściany działowe. Nie przewiduje się znacznej ingerencji w układ konstrukcji budynku.
Istniejące pomieszczenia przeznaczone pod przedszkole posiadają instalację wodno-kanalizacyjną, C.O. oraz instalację elektryczną. Instalacje będą wymagały nieznacznej przebudowy zgodnie z opracowanymi projektami technicznymi.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami projektowaną przestrzeń przeszkloną należy oddzielić od pozostałych części budynku szkoły przegrodami P.POŻ zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym i ekspertyzą p.poż (zał. nr. 8 do SWZ).
Projekt przewiduje utworzenie na poziomie parteru 3 sale dla ok. 25 dzieci w każdej z sal. Każda sala posiada normatywną powierzchnię, dostęp do sal poprowadzony jest bezpośrednio z korytarza, który również stanowi połączenie z szatnią. Każda z sal posiadać będzie własny zespół sanitarny wyposażony w brodziki, sanitariaty i umywalki dostosowane dla dzieci przedszkolnych z bateriami z mieszalnikiem. Dostęp dzieci szkolnych i osób postronnych do przedszkola utrudniony zostanie poprzez oddzielenie strefy przedszkolnej od strefy szkolnej drzwiami na korytarzu komunikacyjnym. Projektuje się kuchnię i zmywalnie wyposażone w odpowiednie urządzenia (wszystkie posiłki będą dostarczane z zewnątrz – pełen catering).
Elementy wyposażenia przedszkola, w szczególności meble muszą być dostosowane do wymagań ergonomii, posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. Meble powinny być dostosowane do wzrostu dzieci (zgodnie z PN-EN 1729-1:2007 Meble krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych – część 1 : Wymiary funkcjonalne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z opisem wykończenia, elementami wyposażenia określony został w załącznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
39161000-8 - Meble przedszkolne
39162000-5 - Pomoce naukowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 729537,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1056552,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 729537,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Robert Stelmach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721690038
7.3.3) Ulica: Podwilcze 48
7.3.4) Miejscowość: Stanomino
7.3.5) Kod pocztowy: 78-217
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY-ROBERT STELMACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY-ROBERT STELMACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 729537,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Meble przedszkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.