Og³oszenie z dnia 2022-07-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00321353/01 - Wynik z dnia 2022-08-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji w budynkach Placówek Terenowych KRUS w B³oniu, P³oñsku i P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ Regionalny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260013054
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miñska 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ogolny.warszawa@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krus.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego oraz zarz±dzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Ubezpieczenia Rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji w budynkach Placówek Terenowych KRUS w B³oniu, P³oñsku i P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-227a0d87-076c-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00266926
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00151559/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 remont elewacji w budynkach Placówek Terenowych KRUS w B³oniu, P³oñsku i P³ocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_warszawa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_warszawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2.System jest dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_warszawa
3.Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.
4.Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont jej U¿ytkowników zewnêtrznych odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania.
5.Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej (czyli opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. Za datê przekazania i odbioru danych, w szczególno¶ci oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Systemu.
6.Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników zewnêtrznych , w tym do z³o¿enia oferty, przesy³ania dokumentów i o¶wiadczeñ, konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika zewnêtrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego/podpisu zaufanego/podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
7.Zgodnie z przepisem art. 64 ustawy Pzp System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
UWAGA: W zale¿no¶ci od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) Wykonawca do³±cza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny):
1) dokumenty w formacie „pdf” nale¿y podpisywaæ tylko formatem PAdES;
2) Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy nale¿y u¿yæ formatu XAdES.
a.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u E-learning dla wszystkich u¿ytkowników Systemu.
b. U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
c.W sytuacji awarii lub przerwy technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: ogolny.warszawa@krus.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert wraz z za³±cznikami).
d.Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB, w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja dla osób fizycznych, których dane osobowe zamawiaj±cy bezpo¶rednio pozyska w wyniku niniejszego og³oszenia o zamówieniu. Podstawa prawna: art. 13ust. 1 i 3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.) "RODO" Zamawiaj±cy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego Oddzia³ Regionalny w Warszawie informuje, ¿e administratorem danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, Al. Niepodleg³o¶ci 190, 00-608 Warszawa, któr± zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu spo³ecznym rolników kieruje Prezes Kasy, reprezentowany przez Dyrektora Oddzia³u Regionalnego KRUS w Warszawie. Kontakt z inspektorem ochrony danych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego: e-mail: iod@krus.gov.pl, lub listownie na adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, Al. Niepodleg³o¶ci 190, 00-608 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Inspektor Ochrony Danych”. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postepowanie, o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust.6, art. 19, art. 74 ust.3 i 4, art. 75 i art. 76 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy. Dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO udostêpniane bêd± w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie. Udostêpnianie protoko³u postêpowania i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w niniejszej informacji. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel , w którym dane osobowe zosta³y zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i do których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Szczegó³owe informacje na temat RODO okre¶lone zosta³y w punkcie XXXI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (tj. uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych) nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±, a tak¿e naruszaæ integralno¶æ protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników. Zg³oszenie w niniejszym postêpowaniu o zamówienie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpni tych danych chyba, ¿e zajd± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1400-OP.261.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w B³oniu przy ul. Targowej 3b. Zakres prac zawiera uzupe³nienie
tynków, gruntowanie, malowanie tynków zewnêtrznych farb± silikonow± (2-krotnie, kolor do uzgodnienia z Kierownikiem PT
KRUS w B³oniu), wykucie muru podokienników stalowych, obróbki blacharskie – parapety, uszczelnienie parapetów
uszczelniaczem akrylowym, uzupe³nienie tynków zewnêtrznych cementowo-wapiennych nakrapianych na ¶cianach p³askich,
loggiach, balkonach, dwukrotne malowanie farb± olejn± uprzednio malowanej stolarki okiennej.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 48780,49 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z punktem XXV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania robót
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w P³oñsku przy ul. Zajazd 4. Zakres prac obejmuje przygotowanie
powierzchni pod malowanie, gruntowanie, malowanie tynków zewnêtrznych farb± silikonow± (2-krotne, kolor do uzgodnienia
z Kierownikiem PT KRUS w P³oñsku)
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 44715,45 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z punktem XXV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania robót
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w P³ocku przy ul. Otoliñskiej 25. Zakres prac obejmuje przygotowanie
powierzchni pod malowanie, gruntowanie, malowanie tynków zewnêtrznych farb± silikonow± (2-krotne, kolor do uzgodnienia
z Kierownikiem PT KRUS w P³ocku)
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 69105,69 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z punktem XXV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania robót
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania wokoliczno¶ciach, o których mowa w Rozdziale IX SWZ oraz zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, spe³niaj± nastêpuj±ce warunki
dotycz±ce:
1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia, w
którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ lub
wykonuje – odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia - co najmniej 1 robotê budowlan± (umowê) o podobnym charakterze,
których warto¶æ:
- dla czê¶ci 1 zamówienia wynosi nie mniej ni¿ 50 000,00 z³otych brutto,
- dla czê¶ci 2 zamówienia wynosi nie mniej ni¿ 50 000,00 z³otych brutto,
- dla czê¶ci 3 zamówienia wynosi nie mniej ni¿ 50 000,00 z³otych brutto,
Nie mo¿na sumowaæ kontraktów o mniejszych warto¶ciach, aby uzyskaæ warto¶ci wymagane powy¿ej.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± spe³niaæ ten warunek ³±cznie. Ponadto Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± zgodnie z art. 117 ust. 3 polegaæ na zdolno¶ciach tych z
Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego
ma wynikaæ, które roboty bêd±ce przedmiotem postêpowania, odrêbnie w ka¿dej czê¶ci zamówienia, wykonaj±
poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Zamawiaj±cy za¿±da z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1, w zakresie
podstaw wykluczenia wskazanych w Rozdziale IX SWZ - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z Wykonawców bior±cy udzia³ w
postêpowaniu musi z³o¿yæ odrêbne o¶wiadczenie.
2) w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 2,
potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu wskazanych w Rozdziale IX SWZ - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik
nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu
potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy za¿±da z³o¿enia:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane (Za³±cznik Nr 7 do SWZ), potwierdzaj±cego wykonanie odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia - co najmniej 1
roboty budowlanej (umowy) o podobnym charakterze, których warto¶æ:
- dla czê¶ci 1 zamówienia wynosi nie mniej ni¿ 50 000,00 z³otych brutto,
- dla czê¶ci 2 zamówienia wynosi nie mniej ni¿ 50 000,00 z³otych brutto,
- dla czê¶ci 3 zamówienia wynosi nie mniej ni¿ 50 000,00 z³otych brutto,
Nie mo¿na sumowaæ kontraktów o krótszym okresie trwania, aby uzyskaæ warto¶æ wymagan± powy¿ej. Wraz z wykazem robót
nale¿y z³o¿yæ dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie i prawid³owo, przy czym dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y
wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn nienale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty. Termin 5 lat liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± spe³niæ ten warunek ³±cznie, albo zgodnie z art. 117 ust. 3 mog±
polegaæ na do¶wiadczeniu tych z wykonawców, którzy samodzielnie nale¿ycie wykonali odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia - co
najmniej 1 robotê budowlan± (umowê) o podobnym charakterze, których warto¶æ:
- dla czê¶ci 1 zamówienia wynosi nie mniej ni¿ 50 000,00 z³otych brutto,
- dla czê¶ci 2 zamówienia wynosi nie mniej ni¿ 50 000,00 z³otych brutto,
- dla czê¶ci 3 zamówienia wynosi nie mniej ni¿ 50 000,00 z³otych brutto,
2) wype³nionego Za³±cznika Nr 5 do SWZ - je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom zadania do wykonania, w
ramach poszczególnych czê¶ci zamówienia.
3) w przypadku skorzystania z potencja³u podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ podmiotowe
¶rodki dowodowe dotycz±ce podmiotu(ów) udostêpniaj±cego(cych) zasoby, o których mowa w niniejszym Rozdziale w ust. 2, (wykaz
robót) stosownie do zakresu udostêpnionych zasobów, z których Wykonawca bêdzie korzysta³.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenie - zgodnie z Za³±cznikiem Nr 3 do SWZ (wszyscy wykonawcy);2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w Rozdziale IX SWZ oraz potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u
okre¶lonych w Rozdziale X SWZ w zakresie w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby - Za³±cznik nr 4 do SWZ (dotyczy
wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach innych podmiotów);
3) O¶wiadczenia - zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie);
4) Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (wszyscy wykonawcy).
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e
je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do
tych dokumentów w Rozdziale VI - Za³±cznika Nr 3 do SWZ. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci
dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przet³umaczenia na jêzyk
polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
5) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, je¿eli
w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie, o których
mowa w ust. 6 pkt 4.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika doreprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w
wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿
z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, równocze¶nie oferty
indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
O¶wiadczenia - zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie)
Ofertê (obejmuj±c± jedn±, dwie lub trzy czê¶ci przedmiotu zamówienia) mog± z³o¿yæ tak¿e Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lane s± we wzorze umowy - za³±cznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_warszawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê obejmuj±c± jedn±, dwie lub trzy czê¶ci przedmiotu zamówienia.W ofercie Wykonawca winien osobno skalkulowaæ cenê dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia, o które siê ubiega.
Ofertê (obejmuj±c± jedn±, dwie lub trzy czê¶ci przedmiotu zamówienia) mog± z³o¿yæ tak¿e Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim, sporz±dzon± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci
dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu
Wykonawcy. Tre¶æ oferty musi byæ zgodna z warunkami zamówienia. Po prawid³owym przekazaniu plików oferty
wy¶wietlana jest informacja o pozytywnym przyjêciu oferty przez System
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), czê¶æ nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 czê¶ci
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomo¶ci
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jako¶ci powietrza w Polsce na podstawie badañ Pañstwowego Monitoringu ¦rodowiska wg prawa krajowego i wymagañ sprawozdawczo¶ci europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Bia³owieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ¶cieków bytowych w miejscowo¶ciach: Duñkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. maj±ce na celu konserwacjê lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnêtrznych stanowi±cych zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNÊTRZNEJ DROGI LE¦NEJ - DOJAZD PO¯AROWY NR 1- odcinek o d³. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiêkszenie retencji wód w kana³ach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Budowa sieci wodoci±gowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.