Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00189704/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00206781/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli technologicznych wyposażenia przygotowalni potraw stołówki wojskowej przy ul. Jagiełły 9 w Grudziądzu - sprawa nr 44/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli technologicznych wyposażenia przygotowalni potraw stołówki wojskowej przy ul. Jagiełły 9 w Grudziądzu - sprawa nr 44/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72192deb-e1ac-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189704/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32296,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli technologicznych wyposażenia przygotowalni potraw stołówki wojskowej przy ul. Jagiełły 9 w Grudziądzu (1 lub 2-etapowo) zgodnie z wymaganiami Zamawiającego następująco:
STÓŁ PRZYŚCIENNY ZABUDOWANY Z DRZWIAMI SUWANYMI szt. 1;
STÓŁ PRZYŚCIENNY ZABUDOWANY Z 2-PÓŁKAMI szt. 1;
STÓŁ PRZYŚCIENNY BEZ PÓŁKI szt. 2;
POJEMNIK NA ODPADKI szt. 2;
BLAT szt. 1;
STÓŁ PRZYŚCIENNY Z PÓŁKĄ I BLOKIEM 3 SZUFLAD szt. 1;
STÓŁ PRZYŚCIENNY Z DRZWIAMI SUWANYMI szt. 1;
PÓŁKA WISZĄCA PODWÓJNA H=390 DOLNA PÓŁKA Z OŚWIETLENIEM 1900mm szt. 1;
PÓŁKA WISZĄCA PODWÓJNA H=390 DOLNA PÓŁKA Z OŚWIETLENIEM 1850mm szt. 1;
STÓŁ ZE ZLEWEM JEDNOKOMOROWYM DRZWI SKRZYDŁOWE szt. 1;
STÓŁ PRZYŚCIENNY ZABUDOWANY Z DRZWIAMI SUWANYMI szt. 1;
BATERIA UMYWALKOWA Z WYCIĄGANYM PRYSZNICEM NA SPRĘŻYNIE szt. 1;
SZAFKA WISZĄCA DRZWI SUWANE Z OŚWIETLENIEM POD SZAFKĄ szt. 1;
STÓŁ ZE ZLEWEM JEDNOKOMOROWYM DRZWI SKRZYDŁOWE szt. 1;
BATERIA UMYWALKOWA Z WYCIĄGANYM PRYSZNICEM NA SPRĘŻYNIE szt. 1;
SZAFKA WISZĄCA DRZWI SUWANE Z OŚWIETLENIEM POD SZAFKĄ szt. 1;
Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się:
Wymagania konstrukcyjne
Wymagania techniczne
Wymagania dodatkowe
został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia opracowany przez przedstawicieli służby żywnościowej 13 WOG– Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Miejsce dostawy:
dostawa do stołówki wojskowej, ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz
Oferowany przedmiot zamówienia powinien być:
1) fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny,
w pierwszej kategorii;
2) powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu;
3) powinien być modułowy i ze sobą kompatybilny i estetyczny;
4) gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;
5) dostarczony przedmiot zamówienia winien posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany we własnym zakresie i w cenie umowy do:
1) dostawy przedmiotu zamówienia do stołówki wojskowej, ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz;
2) rozładunku przedmiotu zamówienia;
3) wniesienia (I piętro budynku);
4) montażu wyposażenia meblowego i ustawienia w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu;
Powyższy zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie i własnym staraniem Wykonawcy. Cena winna uwzględniać kompleksowe wykonanie wymaganego zakresu zamówienia.
2. Zamawiający posługując się nazwą producenta odniósł się do posiadanego dotychczas dostarczanego wyposażenia meblowego, tak aby Wykonawca składający ofertę zachował ogólne uwarunkowania estetyczne w podobnym względzie zewnętrznym.
Zamawiający działając na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 j.t.) wskazuje, że elementy opisu przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 1 do SWZ bazują na ofercie mebli technologicznych firmy STALGAST – przykładowa nazwa własna. Wobec powyższego na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. meble technologiczne innych firm pod warunkiem:
zachowania takich samych wymiarów (szerokość, wysokość, głębokość) poszczególnych elementów.
jakości technologicznej materiałów oraz konstrukcji wykonania mebli (m.in. sztywność konstrukcji, rodzaj wykorzystanej stali nierdzewnej, grubości poszyć poszczególnych elementów w tym blatów, półek, komór zlewozmywaków, oraz innych parametrów mających wpływ na wytrzymałość konstrukcji, wytrzymałość na obciążenia, wieloletnią eksploatację.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań i materiałów o parametrach lepszych niż opisane
w zakresie dodatkowego wyposażenia poszczególnych mebli pod warunkiem nie zmienienia celu wykorzystania mebli, ich wpasowania i rozmieszczenia jak przedstawiono w schematach jak
w załączniku nr 1 do SWZ, dopuszczalne różnice mogą dotyczyć wszystkich elementów w zakresie zaoferowanych mebli z wyjątkiem istotnych parametrów i funkcji określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.
Wykonawca, który powołuje się w treści oferty na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest zobowiązany wykazać wraz z ofertą, że oferowane przez niego dane rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Załącznik nr 1 do SWZ stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia.
Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego.
Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, „j.m.”, funkcji, przeznaczenia, rozmiaru.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia każdy wymóg określony przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ.
W przypadku powołania się Wykonawcy na rozwiązania równoważne, jest on zobowiązany do załączenia wraz z ofertą:
szczegółowej informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów, cech oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać co najmniej parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego z podaniem nazwy handlowej
i producenta,
oświadczenie, że oferuje produkt równoważny.
Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej.
Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej tj. potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego będzie jednoznaczne
z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SWZ.
Oświadczenie o równoważności oraz dokumenty wymagane w tym zakresie stanowią przedmiotowe środki dowodowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39724,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81663,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39724,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GUSTIMO Monika Gąbka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762188294
7.3.3) Ulica: Gać 46a
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-302
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39724,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej PZOZAZiWTZ w Rzeszowie
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.