Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196164/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie ulicy Górnej w m. Wieleń wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 6156966
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie ulicy Górnej w m. Wieleń wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01eeead6-20ef-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002844/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Utwardzenie ulicy Górnej w m. Wieleń wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196164/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 418385,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Utwardzenie ulicy Górnej w m. Wieleń wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym.
3.2. Utwardzenie ulicy Górnej w m. Wieleń wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym wymaga wykonania następujących robót:
• odtworzenia trasy w terenie,
• wykonania robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcję jezdni ciągów pieszo-jezdnych oraz zjazdów i dojść do posesji z odwozem nadmiaru gruntu poza teren budowy,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni ciągów pieszo-jezdnych oraz zjazdów i dojść do posesji,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem pod jezdnią ciągów pieszo-jezdnych oraz zjazdów i dojść do posesji,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie pod jezdnią ciągów pieszo-jezdnych,
• wykonania podbudowy zasadniczej z betonu cementowego klasy C8/10 pod zjazdami i dojściami do posesji,
• ustawienia krawężników betonowych trapezowych wibroprasowanych 15x21 cm
i ulicznych wtopionych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8 cm w kolorze szarym na jezdni ciągów pieszo-jezdnych oraz w kolorze grafitowym na zjazdach i dojściach do posesji,
• plantowania poboczy gruntowych oraz humusowania z obsianiem nasionami traw,
• ustawienia oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym nowym stałym projektem organizacji ruchu,
w zakresie zgodnym z dokumentacją budowlaną i załączonym przedmiarem.
3.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.5. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań
i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz sporządzenie projektu organizacji ruchu, ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424200,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424274,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424200,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "DROMAR" Zygmunt Marszałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980008952
7.3.3) Ulica: Przemęcka
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DROMAR" ZYGMUNT MARSZAŁEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DROMAR" ZYGMUNT MARSZAŁEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424200,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej w Gorzewie dz. nr 196, nr 193/3
- Przebudowa drogi gminnej w Niechłoninie na działce nr 921
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Michałów
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.