Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00189718/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00199849/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00205227/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi utrzymania w środowisku produkcyjnym i testowym, wsparcia technicznego oraz rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspierającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Zdrowia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000287987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-952
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi utrzymania w środowisku produkcyjnym i testowym, wsparcia technicznego oraz rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspierającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Zdrowia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da89f2be-e18b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048035/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Usługi utrzymania QNT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189718/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADR.250.209.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368364,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. świadczenie usług utrzymania Systemu, w środowisku produkcyjnym i testowym oraz usługi wsparcia technicznego poprzez zapewnienie:
1.1.1. stałej telefonicznej pomocy dla użytkowników Systemu;
1.1.2. usuwania Błędów oprogramowania dotyczących funkcjonowania Systemu, w tym Wad Systemu - wynikających z niezgodnego z instrukcją działania Systemu, w tym z powodu awarii infrastruktury technicznej, oraz usuwanie Wad powstałych z przyczyn leżących po stronie użytkowników Zamawiającego;
1.2. aktualizacji Systemu do najnowszej wersji oprogramowania oferowanej przez producenta;
1.3. aktualizacji Systemu dokonywanej w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego w celu dostosowania Systemu do ich treści - niezwłocznie, lecz nie później niż do 7 dni roboczych przed wejściem w życie nowych przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub ich zmiany, a w przypadku wejścia w życie przepisów prawa powszechnie obowiązującego w dniu ich ogłoszenia, w terminie 7 dni roboczych od ich wejścia w życie;
1.4. świadczenie usług Rozwoju Systemu polegających na modyfikacji i rozbudowy Systemu poprzez:
1.4.1. zapewnienie świadczenia usług konsultacyjnych, tj. wizyt konsultanta Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia takiego zapotrzebowania w formie mailowej lub telefonicznie (za potwierdzeniem mailowym) w celu realizacji ewentualnych dodatkowych prac dostosowujących System do potrzeb użytkowników, wykonywania drobnych zmian konfiguracji Systemu oraz przeprowadzenia szkoleń;
1.4.2. zapewnienie świadczenia usług szkoleniowych dla pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego lub zdalnej w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia takiego zapotrzebowania w formie mailowej lub telefonicznie (za potwierdzeniem mailowym);
1.4.3. dokonanie modyfikacji w Systemie nie wynikających z nieprawidłowego działania Systemu, które wynikają z potrzeb Zamawiającego, a które wykraczają poza planowany rozwój Systemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516304,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516304,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516304,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008134065
7.3.3) Ulica: Knurowska 19
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
QNT SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
QNT SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516304,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
- Zakup usług wsparcia technicznego oraz usług rozwoju dla posiadanego przez Zamawiającego Systemu EZD TiMSI e-Biuro.
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.