Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00210301/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2024/BZP 00365662/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie właściwych prac związanych z usuwaniem skutków ruchów osuwiskowych ziemi na terenie Powiatu Brzozowskiego w ciągu dróg powiatowych w miejscowościach Golcowa i Hłudno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzozowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13)4342645
1.5.8.) Numer faksu: (13)4342645
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatbrzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatbrzozow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie właściwych prac związanych z usuwaniem skutków ruchów osuwiskowych ziemi na terenie Powiatu Brzozowskiego w ciągu dróg powiatowych w miejscowościach Golcowa i Hłudno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83734ac6-efba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003850/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2024R Domaradz – Przysietnica w km 9+355 – 9+433 w m. Golcowa
1.1.6 Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej Nr 2021R Barycz – Nozdrzec w km 9+325 – 9+360 wraz z odbudową nawierzchni drogi w km 9+320 – 9+365 w miejscowości Hłudno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210301
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5216414,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn.: „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2024R Domaradz – Przysietnica w km 9+355 – 9+433 w m. Golcowa”Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych:
a) wykonanie na całej szerokości obszaru osuwiskowego w granicach zakresu inwestycji konstrukcji oporowej w postaci pali żelbetowych CFA poniżej korpusu drogi, mającej na celu ustabilizowanie zbocza oraz usytuowanego na zboczu korpusu drogi powiatowej;
b) wykonanie drenażu wgłębnego na zboczu korpusu drogi sprowadzającego wody gruntowe systemem odwodniającym zamkniętym i otwartym do wód potoku Golcówka;
c) uporządkowanie systemu odwodnienia poprzez wymianę uszkodzonych i zdeformowanych elementów przepustu drogowego;
d) odtworzenie skarpy korpusu drogi z wykorzystaniem półmateracy geosyntetycznych;
e) odtworzenie konstrukcji odcinka nawierzchni drogi powiatowej wraz z robotami towarzyszącymi;
f) wykonanie elementów wyposażenia drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 1999122,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn.: „Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej Nr 2021R Barycz – Nozdrzec w km 9+205,25 – 9+421,35 wraz z odbudową nawierzchni drogi w km 9+191,80 – 9+439,60 w m. Hłudno”:Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych:
a) wykonanie na całej szerokości obszaru osuwiskowego w granicach zakresu inwestycji 3 grup konstrukcji oporowych w postaci pali żelbetowych CFA poniżej korpusu drogi, mającej na celu ustabilizowanie zbocza oraz usytuowanego na zboczu korpusu drogi powiatowej;
b) wykonanie drenażu wgłębnego na zboczu powyżej korpusu drogi sprowadzającego wody gruntowe systemem odwodniającym zamkniętym i otwartym do wód potoku Baryczka;
c) uporządkowanie systemu odwodnienia poprzez wymianę uszkodzonych i zdeformowanych elementów odwodnienia drogi;
d) zabezpieczenie koryta potoku z wykorzystaniem materacy siatkowo – kamiennych;
e) odtworzenie konstrukcji odcinka nawierzchni drogi powiatowej wraz z robotami towarzyszącymi;
f) wykonanie elementów wyposażenia drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 3217292,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1775210,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1848366,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1775210,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Santex Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522974991
7.3.3) Ulica: Wspólna 13B
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży drogowej - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1775210,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3182122,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4349564,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3182122,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remost Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 181063299
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty drogowe i melioracyjne - Podwykonawca nie jest znany na tym etapie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3182122,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa paliw do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.