eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówWykonanie właściwych prac związanych z usuwaniem skutków ruchów osuwiskowych ziemi na terenie Powiatu Brzozowskiego w ciągu dróg powiatowych w miejscowościach Golcowa i Hłudno



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie właściwych prac związanych z usuwaniem skutków ruchów osuwiskowych ziemi na terenie Powiatu Brzozowskiego w ciągu dróg powiatowych w miejscowościach Golcowa i Hłudno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzozowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13)4342645

1.5.8.) Numer faksu: (13)4342645

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatbrzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatbrzozow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie właściwych prac związanych z usuwaniem skutków ruchów osuwiskowych ziemi na terenie Powiatu Brzozowskiego w ciągu dróg powiatowych w miejscowościach Golcowa i Hłudno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83734ac6-efba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003850/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2024R Domaradz – Przysietnica w km 9+355 – 9+433 w m. Golcowa

1.1.6 Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej Nr 2021R Barycz – Nozdrzec w km 9+325 – 9+360 wraz z odbudową nawierzchni drogi w km 9+320 – 9+365 w miejscowości Hłudno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5216414,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn.: „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2024R Domaradz – Przysietnica w km 9+355 – 9+433 w m. Golcowa”
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych:
a) wykonanie na całej szerokości obszaru osuwiskowego w granicach zakresu inwestycji konstrukcji oporowej w postaci pali żelbetowych CFA poniżej korpusu drogi, mającej na celu ustabilizowanie zbocza oraz usytuowanego na zboczu korpusu drogi powiatowej;
b) wykonanie drenażu wgłębnego na zboczu korpusu drogi sprowadzającego wody gruntowe systemem odwodniającym zamkniętym i otwartym do wód potoku Golcówka;
c) uporządkowanie systemu odwodnienia poprzez wymianę uszkodzonych i zdeformowanych elementów przepustu drogowego;
d) odtworzenie skarpy korpusu drogi z wykorzystaniem półmateracy geosyntetycznych;
e) odtworzenie konstrukcji odcinka nawierzchni drogi powiatowej wraz z robotami towarzyszącymi;
f) wykonanie elementów wyposażenia drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1999122,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn.: „Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej Nr 2021R Barycz – Nozdrzec w km 9+205,25 – 9+421,35 wraz z odbudową nawierzchni drogi w km 9+191,80 – 9+439,60 w m. Hłudno”:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych:
a) wykonanie na całej szerokości obszaru osuwiskowego w granicach zakresu inwestycji 3 grup konstrukcji oporowych w postaci pali żelbetowych CFA poniżej korpusu drogi, mającej na celu ustabilizowanie zbocza oraz usytuowanego na zboczu korpusu drogi powiatowej;
b) wykonanie drenażu wgłębnego na zboczu powyżej korpusu drogi sprowadzającego wody gruntowe systemem odwodniającym zamkniętym i otwartym do wód potoku Baryczka;
c) uporządkowanie systemu odwodnienia poprzez wymianę uszkodzonych i zdeformowanych elementów odwodnienia drogi;
d) zabezpieczenie koryta potoku z wykorzystaniem materacy siatkowo – kamiennych;
e) odtworzenie konstrukcji odcinka nawierzchni drogi powiatowej wraz z robotami towarzyszącymi;
f) wykonanie elementów wyposażenia drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 3217292,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1775210,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1848366,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1775210,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Santex Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522974991

7.3.3) Ulica: Wspólna 13B

7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 39-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży drogowej - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie S.A.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1775210,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3182122,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4349564,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3182122,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remost Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 181063299

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty drogowe i melioracyjne - Podwykonawca nie jest znany na tym etapie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3182122,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.