Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227680/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do nowobudowanego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 27 w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefińska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c538f1e4-d7c0-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do nowobudowanego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 27 w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c538f1e4-d7c0-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048841/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227680
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część formularza ofertowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup i dostawę mebli do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, rozładunek, wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; montaż mebli tj.: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli, a w szczególności ich ustawienie, wypoziomowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty stanowiącym załącznik do SWZ. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 27 w Krakowie.
2. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane (nie dopuszcza się towaru z ekspozycji). Meble muszą posiadać wymagane certyfikaty i aprobaty dopuszczające towar do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
3. W przypadku, gdy Zamawiający w formularzu cenowym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanych przez Wykonawcę mebli winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
4. Zamawiający, wyłącznie w celu jak najdokładniejszego opisu przedmiotu zamówienia, załączył do niniejszej SWZ zdjęcia poglądowe zamawianych towarów w celu zobrazowania cech estetycznych, wizualnych, które Wykonawca ma osiągnąć. Na wypadek, gdyby zdjęcia wskazywały na pochodzenie towaru lub markę/znak towarowy Zamawiający informuje, że fakt ten należy traktować wyłącznie jako działanie mające na celu przybliżenie wymagań Zamawiającego dotyczących towaru, których nie można było, z uwagi na charakter zamówienia, opisać przy użyciu dostatecznie precyzyjnych i zrozumiałych określeń. Oznacza to, że dopuszcza jako równoważne zaoferowanie przez Wykonawcę towary spełniające parametry techniczne, jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który zaoferuje towarów równoważny zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu (np. przy pomocy karty katalogowej), że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył karty katalogowe oferowanych towarów celem weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu. Karta katalogowa musi zawierać nazwę towaru, jego producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia, posiadane certyfikaty i atesty pozwalające zweryfikować, czy zaproponowany mebel spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 2 tygodni od daty zawarcia umowy wskazanej w informacji o wyniku postępowania.
7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127575,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158891,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127575,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno - Usługowo - Handlowa Krzysztof Bieda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371202150
7.3.3) Ulica: Józefa Piłsudskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127575,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2- Sukcesywna dostawa klawiatur i myszek.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie układu 14 masowych regulatorów przepływu gazu (MFC) wraz z systemem dozowania par, na potrzeby NCPS SOLARIS w Krakowie (PF pt.: "Materials Research Hub")
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- Wykonanie i dostawa zestawów wielkanocnych dla Województwa Małopolskiego na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej -I
- Budowa budynku Muzeum Kanału Augustowskiego
- "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat Maluch+ 2022-2029 - Adaptacja istniejącego budynku na potrzeby żłobka gminnego w Rędzinach z Rządowego programu MALUCH +"
- "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym Gimnazjum dla potrzeb funkcjonowania Żłobka Samorządowego w Nowej Wsi"
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.