eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa zestawów ogrodzenia elektrycznego do zabezpieczenia przed szkodami powodowanymi przez wilki



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów ogrodzenia elektrycznego do zabezpieczenia przed szkodami powodowanymi przez wilki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280344449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 60

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-437

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895372100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn/rok-2032

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów ogrodzenia elektrycznego do zabezpieczenia przed szkodami powodowanymi przez wilki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3177abd8-2a71-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010822/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa zestawów ogrodzenia elektrycznego do zabezpieczenia przed szkodami powodowanymi przez wilki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227765/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF-OA.082.17.2021.EP.PJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 279056,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61187,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 18 zestawów ogrodzenia elektrycznego, przy czym pojedynczy zestaw składać się będzie z następujących elementów:
1. Elektryzator z zamykanym pojemnikiem na akumulator o sile impulsu na wyjściu min. 5J, energia wyjściowa min. 10000 V – 1 szt.
2. Panel słoneczny (solar) min. 25W, max. 35 W – 1 szt.
3. Akumulator o pojemności min. 62 Ah, max. 80 Ah, odporny na głębokie rozładowanie – 1 szt.
4. Słupek z polipropylenu o wysokości na 130-150 cm (wysokość nad ziemią) – 100 szt.
5. Szpula z taśmą o szerokości 20 mm i długości 500 m (oporność taśmy mniejsza niż 0,5 Ω/m) – 4 szt. lub szpula z taśmą o szerokości 20 mm i długości 200 m (oporność taśmy mniejsza niż 0,5 Ω/m) – 10 szt.
6. Kontroler napięcia (miernik) – 1 szt.
7. Łącznik do taśmy – 15 szt. (w przypadku szpul z taśmą o długości 500 m) lub 30 szt. (w przypadku szpul z taśmą długości 200 m)
8. Izolator bramowy – 10 szt.
9. Pojedynczy łącznik do taśmy 1 przewodem o szerokości do 15-40 mm – 1 szt.
10. Pręt (bolec) uziemiający duży – 1 szt.
11. Odgromnik – 1 szt.
12. Uchwyt izolacyjny do bram – 5 szt.
13. Izolator – 25 szt.
14. Tablica ostrzegawcza – 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62532,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66807,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62532,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profarmer.eu Damian Kozera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522493448

7.3.3) Ulica: Kielecka 46

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-037

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62532,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.