Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00275206/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00280981/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00335914/01 - Wynik z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli do budynków Centrum Nauki Kopernik i Pracowni Przewrotu Kopernikańskiego Centrum Nauki Kopernik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140603313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-390
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury wpisana do RIK
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność kulturalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do budynków Centrum Nauki Kopernik i Pracowni Przewrotu Kopernikańskiego Centrum Nauki Kopernik
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bfe4504-ecf9-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9021983.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/902198
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej – adres: https://platormazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik, Warszawa (00-390), ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pod numerem 02/06. Z Administratorem danych można skontaktować się pisząc na powyższy adres siedziby lub wysyłając wiadomość na adres e-mail: informacja@kopernik.org.pl
1) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD) Z IOD można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych. Kontakt do IOD: iod@kopernik.org.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem, oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia umowy.
2) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, (w tym w formie profilowania), mogący wywoływać wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na Pani/Pana sytuację.
5) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczania przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
- Powyżej wymienione prawa można spełnić pisząc na adres siedziby Administratora lub kontaktując się na adres e-mail: informacja@kopernik.org.pl
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.260.22.2024.JO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych mebli do budynków Centrum Nauki Kopernik i Pracowni Przewrotu Kopernikańskiego Centrum Nauki Kopernik zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) Załączniku nr 1 opisie przedmiotu zamówienia,
2) Załączniku nr 2 projektowanych postanowieniach umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Przedmiotowe środki dowodowe określone w OPZ, tj.1) dla sof wypoczynkowych (pozycja A.01 opisu przedmiotu zamówienia):
karta katalogowa produktu, na której będzie przedstawiony proponowany mebel oraz potwierdzone będą jego parametry, w tym jego wymiary; karta winna zawierać co najmniej wymagane w opisie przedmiotu zamówienia parametry oraz zdjęcia lub rysunek, karta musi zawierać co najmniej informację z nazwą/sybolem/numerem katalogowym mebla oraz nazwę mebla; dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta lub Wykonawcy potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w kartach katalogowych produktu.
2) dla narożnika wypoczynkowego (pozycja A.02 opisu przedmiotu zamówienia):
karta katalogowa produktu, na której będzie przedstawiony proponowany mebel oraz potwierdzone będą jego parametry; karta winna zawierać co najmniej wymagane w opisie przedmiotu zamówienia parametry oraz zdjęcia lub rysunek, karta musi zawierać co najmniej informację z nazwą/sybolem/numerem katalogowym mebla oraz nazwę mebla; dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta lub Wykonawcy potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w kartach katalogowych produktu.
3) dla krzesła konferencyjne z podłokietnikiem (pozycja A.03 opisu przedmiotu zamówienia):
karta katalogowa produktu, na której będzie przedstawione proponowany krzesło oraz potwierdzone jego parametry, tj. wymiary określone w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia w sekcji dot. krzesła konferencyjnego oraz właściwości określone w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia w sekcji dot. krzesła konferencyjnego (karta winna zawierać co najmniej wymagane w opisie parametry oraz zdjęcie lub rysunek), karta musi zawierać informację z nazwą/modelem/numerem katalogowym oraz nazwę producenta krzesła; dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta lub Wykonawcy potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w kartach katalogowych produktu.
4) dla stołów składanych (pozycja A.05 opisu przedmiotu zamówienia):
karta katalogowa produktu, na której będzie przedstawiony proponowany mebel oraz potwierdzone będą jego parametry, tym jego wymiary; karta winna zawierać co najmniej wymagane w opisie przedmiotu zamówienia parametry oraz zdjęcia lub rysunek, karta musi zawierać co najmniej informację z nazwą/sybolem/numerem katalogowym mebla oraz nazwę mebla; dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta lub Wykonawcy potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w kartach katalogowych produktu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Przedmiotowe środki dowodowe określone w OPZ, tj.1) dla sof wypoczynkowych (pozycja A.01 opisu przedmiotu zamówienia):
karta katalogowa produktu, na której będzie przedstawiony proponowany mebel oraz potwierdzone będą jego parametry, w tym jego wymiary; karta winna zawierać co najmniej wymagane w opisie przedmiotu zamówienia parametry oraz zdjęcia lub rysunek, karta musi zawierać co najmniej informację z nazwą/sybolem/numerem katalogowym mebla oraz nazwę mebla; dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta lub Wykonawcy potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w kartach katalogowych produktu.
2) dla narożnika wypoczynkowego (pozycja A.02 opisu przedmiotu zamówienia):
karta katalogowa produktu, na której będzie przedstawiony proponowany mebel oraz potwierdzone będą jego parametry; karta winna zawierać co najmniej wymagane w opisie przedmiotu zamówienia parametry oraz zdjęcia lub rysunek, karta musi zawierać co najmniej informację z nazwą/sybolem/numerem katalogowym mebla oraz nazwę mebla; dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta lub Wykonawcy potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w kartach katalogowych produktu.
3) dla krzesła konferencyjne z podłokietnikiem (pozycja A.03 opisu przedmiotu zamówienia):
karta katalogowa produktu, na której będzie przedstawione proponowany krzesło oraz potwierdzone jego parametry, tj. wymiary określone w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia w sekcji dot. krzesła konferencyjnego oraz właściwości określone w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia w sekcji dot. krzesła konferencyjnego (karta winna zawierać co najmniej wymagane w opisie parametry oraz zdjęcie lub rysunek), karta musi zawierać informację z nazwą/modelem/numerem katalogowym oraz nazwę producenta krzesła; dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta lub Wykonawcy potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w kartach katalogowych produktu.
4) dla stołów składanych (pozycja A.05 opisu przedmiotu zamówienia):
karta katalogowa produktu, na której będzie przedstawiony proponowany mebel oraz potwierdzone będą jego parametry, tym jego wymiary; karta winna zawierać co najmniej wymagane w opisie przedmiotu zamówienia parametry oraz zdjęcia lub rysunek, karta musi zawierać co najmniej informację z nazwą/sybolem/numerem katalogowym mebla oraz nazwę mebla; dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta lub Wykonawcy potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w kartach katalogowych produktu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu, w tym braku podstaw wykluczenia na podstawieart. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawozamówień publicznych.
Charakter, rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian umowy Zamawiający określił w treści projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu i zabawek do szkoły podstawowej wraz z przedszkolem w miejscowości Sieniawa Gmina Rymanów
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego - wyposażenie pracowni BCU
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.