Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279343/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00285043/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00294497/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
- 2024/BZP 00404547/01 - Wynik z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia
WS SP ZOZ w Nowej Soli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970774733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.szpet@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia
WS SP ZOZ w Nowej Soli”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f81d15b-f0cd-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104490/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.43 Artykuły spożywcze – warzywa, owoce i ziemniaki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,161314,a2915d328974c002a6d39ad791048c06.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,161314,a2915d328974c002a6d39ad791048c06.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuj, że wszystkie instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania , składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce "Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem:
https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SWZ - Formularz oferty
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SWZ - Formularz oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-280-34/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
artykuły spożywcze
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
warzywa, owoce
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 16 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej:
1) jednym samochodem dopuszczonym do przewozu żywności dotyczy zgodnie z decyzją/ zezwoleniem wydanym przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny w oparciu o przepisy ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2022r. poz. 2132 z póź.zm)-wg wzoru załącznik nr 8 do SWZ. – dotyczy Pakietu 1
Do wykazu należy dołączyć aktualne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem decyzji/ zezwoleń Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczające wymienione w wykazie pojazdy do przewozu żywności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz środków transportu - wg wzoru załącznik nr 8 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć aktualne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem decyzji/ zezwoleń Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczające wymienione w wykazie pojazdy do przewozu żywności.- dotyczy Pakietu 1
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wymagany HACCP. Do oferty musi być dołączony dokument potwierdzający stosowanie sytemu HACCP. – dotyczy Pakietu 1Wyniki badań fizyko-chemicznych na azotany (III) i azotyny (II) nie starsze niż 1 miesiąc od daty wystawienia:
poz. 1,2,3,5, 6,7,8,9,10,13,15,16,18,,20,22,23,25, – dotyczy pakietu 2
Oświadczenie o następującej treści: „Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie wyników badań fizyko-chemicznych na azotany (III) i azotyny (II) nie starsze niż 1 miesiąc od daty wystawienia na każde wezwanie Zamawiającego” – dotyczy pakietu 2
Specyfikacja produktu dla każdego zaoferowanego produktu w w zakresie potrzebnym do przeprowadzenia analizy zagrożeń z uwzględnieniem ich cech np.:
a) mikrobiologicznych, chemicznych,
b) pochodzenia (producent)
c) warunków i okresu przechowywania,
W przypadku zmiany specyfikacji danego produktu w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do jej uaktualnienia, którego dokona w formie pisemnej przy pierwszej dostawie produktu o zmienionej specyfikacji.
Dotyczy Pakietu 2
Specyfikacja produktu w zakresie potrzebnym do przeprowadzenia analizy zagrożeń z uwzględnieniem ich cech np.
d) biologicznych, chemicznych, fizycznych,
e) składu opracowanych składników, w tym substancji dodatkowych oraz substancji pomagających w przetwarzaniu ,
f) pochodzenia,
g) warunków i okresu przechowywania,
W przypadku zmiany specyfikacji danego produktu w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do jej uaktualnienia, którego dokona w formie pisemnej przy pierwszej dostawie produktu o zmienionej specyfikacji.
Dotyczy pakietu 1
Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: „Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami SWZ”. Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego produktu z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SWZ. Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji z pakietu dotyczą. Ilość przesłanych próbek Zamawiający wykaże w piśmie wzywającym do przesłania próbek.
Dotyczy Pakietu 1
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wymagany HACCP. Do oferty musi być dołączony dokument potwierdzający stosowanie sytemu HACCP. – dotyczy Pakietu 1Wyniki badań fizyko-chemicznych na azotany (III) i azotyny (II) nie starsze niż 1 miesiąc od daty wystawienia:
poz. 1,2,3,5, 6,7,8,9,10,13,15,16,18,,20,22,23,25, – dotyczy pakietu 2
Oświadczenie o następującej treści: „Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie wyników badań fizyko-chemicznych na azotany (III) i azotyny (II) nie starsze niż 1 miesiąc od daty wystawienia na każde wezwanie Zamawiającego” – dotyczy pakietu 2
Specyfikacja produktu dla każdego zaoferowanego produktu w w zakresie potrzebnym do przeprowadzenia analizy zagrożeń z uwzględnieniem ich cech np.:
a) mikrobiologicznych, chemicznych,
b) pochodzenia (producent)
c) warunków i okresu przechowywania,
W przypadku zmiany specyfikacji danego produktu w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do jej uaktualnienia, którego dokona w formie pisemnej przy pierwszej dostawie produktu o zmienionej specyfikacji.
Dotyczy Pakietu 2
Specyfikacja produktu w zakresie potrzebnym do przeprowadzenia analizy zagrożeń z uwzględnieniem ich cech np.
d) biologicznych, chemicznych, fizycznych,
e) składu opracowanych składników, w tym substancji dodatkowych oraz substancji pomagających w przetwarzaniu ,
f) pochodzenia,
g) warunków i okresu przechowywania,
W przypadku zmiany specyfikacji danego produktu w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do jej uaktualnienia, którego dokona w formie pisemnej przy pierwszej dostawie produktu o zmienionej specyfikacji.
Dotyczy pakietu 1
Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: „Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami SWZ”. Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego produktu z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SWZ. Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji z pakietu dotyczą. Ilość przesłanych próbek Zamawiający wykaże w piśmie wzywającym do przesłania próbek.
Dotyczy Pakietu 1
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy- załącznik nr 2 do SWZ.Formularz cenowy – załącznik nr 2.1-2.2 do SWZ
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- załącznik nr 3, do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania.
Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania -, załącznik 3a do SWZ- jeśli dotyczy
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia umocowania do podpisania oferty.
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 7do SWZ -jeśli dotyczy.
Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzy podwykonawcom- załącznik nr 6 do SWZ -jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
c) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
d) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami par. 9 projektowanych postanowień umownych- załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,161314,a2915d328974c002a6d39ad791048c06.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem i oddaniem do eksploatacji 2 magli nieckowych na potrzeby Pralni WS SP ZOZ
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatów do znieczuleń wraz z kardiomonitorem oraz aparatu ultrasonograficznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1043F w m. Stypułów - dokumentacja projektowa
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- Dostawa analizatora immunochemicznego wraz z obsługą aplikacyjną i serwisową na potrzeby Szpitalnego Laboratorium Analitycznego
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 416 im. UNICEF w Warszawie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2025r do31.12.2025r
- "Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2025"
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 28 "Na Fali" w Gdańsku z podziałem na 5 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.