Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195408/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu szatniowego wraz z garażem OSP i infrastrukturą towarzyszącą w Nowej Wsi Grodziskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pielgrzymka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109A/1
1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768775013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pielgrzymka.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pielgrzymka.biz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.pielgrzymka.biz/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kompleksu szatniowego wraz z garażem OSP i infrastrukturą towarzyszącą w Nowej Wsi Grodziskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e23b131-e4c3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107343/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa kompleksu szatniowego wraz z garażem OSP i infrastrukturą towarzyszącą w Nowej Wsi Grodziskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach podstawowego projektu budowlanego wybudowany zostanie Budynek 1-kondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony, kryta dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej wspartej na stropie. Dach pokryty z dachówką ceramiczną na łatach drewnianych. Na dachu zabudowanych zostanie 28 paneli fotowoltaicznych o mocy 560W każdy. Ściany budynku murowane w sposób tradycyjny z bloczków ceramicznych i ocieplone od zewnątrz wełną mineralną. Cokół budynku i kominy wykończone płytką klinkierową. Elewacja wykończona tynkiem cienkowarstwowym silikonowym. Stolarka okienna PCV profil min. pięciokomorowy, szkło niskoemisyjne zespolone trójszybowe. Stolarka drzwiowa zewnętrzna o przeznaczeniu do obiektów użyteczności publicznej, wewnętrzna o podwyższonej odporności na użytkowanie. Bramy garażowe segmentowe z paneli stalowych.
Powierzchnia zabudowy – 352,86 m2,
Powierzchnia użytkowa – 293,45 m2,
Kubatura – 984,83 m3,
Wysokości budynku– 8,86 m, pierwsza kondygnacja nadziemna + poddasze nieużytkowe.
Ogrzewanie budynku podłogowe (poza garażem), zasilanie z kotła elektrycznego o mocy 24 kW. Na działce zlokalizowana zostanie zewnętrzna kanalizacja sanitarna z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe, zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej, przyłącze wodociągowe oraz wewnętrzna linia zasilająca (wlz).
Powierzchnia utwardzenia terenu kostką betonową – 515,00 m2 (projekt podstawowy).
Dojście oraz dojazd do budynku zostaną utwardzone kostką betonową, drobnowymiarową.
W ramach zamówienia należy wyposażyć pomieszczenia budynku w meble typu stoły, krzesła, szafy, szafki, regały. Wyposażenie zgodnie z załączonym do postępowania opisem.
Poza podstawowym projektem budowlanym w ramach zagospodarowania terenu, zamówienie obejmuje zagospodarowanie dz. nr 69 w Nowej Wsi Grodziskiej w zakresie, demontażu i przeniesienia urządzeń siłowni zewnętrznej, budowy wraz z dostarczeniem urządzeń: boiska wielofunkcyjnego, siłowni zewnętrznej dla dorosłych i dla dzieci, zestawu street workout, placu zabaw. Boisko i nawierzchnia pod urządzeniami bezpieczna - gumowa typu SBR+EPDM. Zdemontowane z dz. nr 69 urządzenia, ponownie zamontowane zostaną na terenie boiska sportowego z nową nawierzchnią bezpieczną. Na terenie boiska ustawione zostaną dwie wiaty odkryte typowej konstrukcji, teren pod nimi zostanie utwardzony kostką betonową, zdemontowane i zamontowane zostaną nowe trybuny modułowe), utwardzona kruszywem kamiennym zostanie część terenu, wykonana zostanie instalacja oświetlenia terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4015296,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4600200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4015296,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sp.C PIONIER Iwona Wein
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólno-Budowlany Wojciech Piszczałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911838314
7.3.3) Ulica: Poselska 5-7
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4015296,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.