Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00225028/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż platformy z drzwiami automatycznymi z szybem samonośnym w Szkole Podstawowej w Bystrej – w systemie zaprojektuj i wybuduj, w ramach programu „Dostępna Szkoła
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490635279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bystra 154
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bystra01@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbystra.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż platformy z drzwiami automatycznymi z szybem samonośnym w Szkole Podstawowej w Bystrej – w systemie zaprojektuj i wybuduj, w ramach programu „Dostępna Szkoła2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fedaea2-f5ed-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00223939/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż platformy z drzwiami automatycznymi z szybem samonośnym w Szkole Podstawowej w Bystrej – w systemie zaprojektuj i wybuduj, w ramach programu „Dostępna Szkoła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020, IV Oś Priorytetowa: Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.1: Innowacje społeczne w oparciu o projekt: „Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225028/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP 081.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy z drzwiami automatycznymi z szybem samonośnym w Szkole Podstawowej w Bystrej wraz z wykonaniem robót towarzyszących – w systemie zaprojektuj i wybuduj, w ramach programu „Dostępna Szkoła w ramach przedsięwzięcia pt. „zapewnienie podstawowej dostępności Szkół Podstawowych w Bystrej i Zagórzanach zlokalizowanych w gminie Gorlice”.
2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
1) wykonanie wielobranżowej inwentaryzacji obiektów w zakresie niezbędnym do sporządzenia dokumentacji projektowej
2) wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich decyzji administracyjnych (pozwolenia na budowę). Dokumentacja powinna zostać uzgodniona przez niezbędnych rzeczoznawców: m. in. pod względem spełnienia wymagań higienicznych i zdrowotnych, oraz zgodności z wymogami i ochrony przeciwpożarowej.
3) wykonanie projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu i STWIOR
4) zgłoszenie rozpoczęcia robót w organach administracji architektoniczno-budowlanej w imieniu Zamawiającego jeżeli będzie wymagane,
5) wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej,
6) pełnienie nadzoru autorskiego,
7) przeprowadzenie prób i badań przewidzianych przepisami.
8) rozruch urządzenia dźwigowego wraz z uzyskaniem dopuszczenia urządzenia do użytku przez Urząd Dozoru Technicznego,
9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną z klauzulą oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwolenie na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane)
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356577,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rafał Bugno 1. Firma Handlowo-Usługowa "BUGNO", 2. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-WYTWÓRCZA "ELBUD-2", 3. F.H.U.P. "BRW"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MONIKA BOCZAR-BUGNO Firma Handlowo-Usługowa ''EKO-TECH 2'' Firma Handlowo-Usługowo-Wytwórcza "ELBUD-2"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738 18 02 644
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.