Ogłoszenie z dnia 2021-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171615/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00176345/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gliwicach- Roboty
remontowo budowlane związane z modernizacja budynku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367338275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Syriusza 30
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-117
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/234-41-13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso8.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso8.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zso8.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gliwicach- Robotyremontowo budowlane związane z modernizacja budynku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dfea383-0f1e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171615/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSO8.26.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówieniem publicznym objete sa roboty budowlane zwiazane z przebudowa w ramach modernizacji
istniejacej placówki oswiatowej Zespołu Szkół Ogólnokształcacych nr 8 w Gliwicach przy ul. Syriusza 30
w zakresie dobudowy łacznika Ł2 na poziomie drugiego pietra pomiedzy segmentami II i III
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w :
- załaczniku 6.1 do SWZ
dokumentacjach projektowych :
a) Projekt Budowlany dwóch łaczników, rozbudowa budynku szkoły ZSO nr 8 w Gliwicach (postepowanie
obejmuje zakres rzeczowy Łacznik-2) branza archtektoniczno-budowlana – opracowanej przez RStudio
b)Projekt instalacji elktrycznych i słabopradowych łacznik Ł2 oprocowanej przez P.U.H BROEL
- załaczniku nr 6.2 do SWZ : specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
- przedmiarach robót stanowiacych załacznik nr 6.3 do SWZ.
Zakres rzeczowy robót ujety w przedmiarach robót nalezy traktowac jako orientacyjny, Wykonawca uwzgledni
w ofercie całosc robót niezbednych do prawidłowego wykonania zmówienia w tym roboty, które nie zostały
wyszczególnione w przedmiarach robót a sa konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z „sztuka
budowlana” i obowiazujacymi przepisami.
Ze wzgledu na charakter obiektu, w którym beda prowadzone roboty remontowo-budowlane Zamawiajacy
oczekuje od Wykonawcy doswiadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych
placówkach oswiatowych.
Zamawiajacy wymaga przeprowadzenie przez Wykonawce wizji lokalnej w celu
zapoznania sie z miejscem i zakresem rzeczowym robót objetych postepowaniem
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. W celu umożliwienia zainteresowanym odbycia wizji lokalnej, ze względu na trwające ograniczenia sanitarne, Zamawiający ustala termin wizji na dzień 16 września 2021 r oraz 20 września 2021 r . o godz. 10:00.
Do oferty wymagane jest złożenie oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej o treści załącznika nr 19 do SWZ. W przypadku braku odbycia wizji Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbedne działania w celu
ochrony mienia placówki. W tym celu zabezpieczy w razie potrzeby miejsca prowadzenia robót i sasiadujace
pomieszczenia m.in. przed zapyleniem w trakcie realizacji robót i na biezaco bedzie utrzymywał porzadek. Ze
wzgledów organizacyjnych Zamawiajacy przewidział mozliwosc realizacji zamówienia wyłacznie w sposób nie
kolidujacy z funkcjonowaniem placówki, w okresie wolnym od zajec dydaktyczno - wychowawczych.
Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urzadzenia techniczne i materiały z podaniem producenta
nalezy traktowac jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiajacego parametrów technicznych
i uzytkowych i przykładowe ze wzgledu na zasady ustawy Prawo zamówien publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r.
poz. 2019 z póz. zm. ).
Oznacza to, ze wykonawcy moga zaproponowac inne niz wyszczególnione w dokumentacji rozwiazania
z zachowaniem, ze wzgledu na kontynuacje modernizacji, odpowiednich równowaznych parametrów
technicznych dla osiagniecia oczekiwanej funkcjonalnosci całego układu bedacego przedmiotem zamówienia
z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnien w tym zaakceptowania zmian
materiałowych przez Zamawiajacego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH FRETPOL ALFRED PODOLAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690819129
7.3.3) Ulica: OGRODOWA 19
7.3.4) Miejscowość: Pyskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-120
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-20 do 2021-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont toalety damskiej w CKS Mrowisko wraz z naprawą posadzki sceny i garderób sali teatralnej. Znak sprawy: DZPZ.284.11.2025.HP
- Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego MZUK w Gliwicach.
- Świadczenie usług kremacji zwłok
- 4WOG-1200.2712.29.2025 Usługi restauracyjne w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie dla żołnierzy z jednostek wojskowych, w poddziale na 6 części
- ZP.261.4.2025 Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych - Zadanie nr 5
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.