eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych zkursu specjalistycznego"Opieka pielęgniarska nad chorymi dorosłymi w leczeniu systemowym nowotworów"dla absolwentów położnictwa



Ogłoszenie z dnia 2021-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych zkursu specjalistycznego"Opieka pielęgniarska nad chorymi dorosłymi w leczeniu systemowym nowotworów"dla absolwentów położnictwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybacka 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 00 778; 91 48 00 779

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych zkursu specjalistycznego"Opieka pielęgniarska nad chorymi dorosłymi w leczeniu systemowym nowotworów"dla absolwentów położnictwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b0a8290-21ea-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00196499/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Szkolenie z kursu „Opieka pielęgniarska nad chorymi dorosłymi w leczeniu systemowym nowotworów” dla absolwentów położnictwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Absolwenta (PRA) Kierunku Pielęgniarstwo i Położnictwo Studiów Stacjonarnych I Stopnia Wydziału Nauk o Zdrowiu na lata 2018 – 2023 (PRA). Program został stworzony w ramach projektu „Wdrożenie i realizacja programu rozwojowego dla studentów pielęgniarstwa i położnictwa Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie,” POWR.05.05.00-00-0007/18-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/49/US/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23975,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia teoretyczne. Zajęcia teoretyczne będą odbywały się stacjonarnie w formie wykładów. Miejsce szkolenia zapewnia Zamawiający i będzie to siedziba Zamawiającego, przestrzeń szkolenia będzie zaopatrzona w sprzęt multimedialny.
Szkoleniem objętych jest 13 absolwentów kierunku położnictwa;
Zajęcia muszą zostać przeprowadzone zgodnie z OPZ oraz obowiązującymi przepisami i aktualnymi standardami kształcenia, zgodnie z programem nauczania dla danego kursu specjalistycznego, opublikowanym na stronach internetowych Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, pod adresem: https://ckppip.edu.pl/.
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 6125,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia praktyczne (staż) na oddziale onkologicznym - stacjonarne w formie zajęć praktycznych. Stażem objętych jest 13 absolwentów kierunku położnictwa.
Zamawiający wymaga aby staże odbywały się w granicach administracyjnych Miasta Szczecina lub Polic.
Zajęcia muszą zostać przeprowadzone zgodnie z OPZ oraz obowiązującymi przepisami i aktualnymi standardami kształcenia, zgodnie z programem nauczania dla danego kursu specjalistycznego, opublikowanym na stronach internetowych Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, pod adresem: https://ckppip.edu.pl/.
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 7650,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia praktyczne (staż) na oddziale onkologii ginekologicznej - stacjonarne w formie zajęć praktycznych. Stażem objętych jest 13 absolwentów kierunku położnictwa. Zamawiający wymaga aby staże odbywały się w granicach administracyjnych Miasta Szczecina lub Polic.
Zajęcia muszą zostać przeprowadzone zgodnie z OPZ oraz obowiązującymi przepisami i aktualnymi standardami kształcenia, zgodnie z programem nauczania dla danego kursu specjalistycznego, opublikowanym na stronach internetowych Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, pod adresem: https://ckppip.edu.pl/.
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia praktyczne (staż) na oddziale chemioterapii dziennej - stacjonarne w formie zajęć praktycznych. Stażem objętych jest 13 absolwentów kierunku położnictwa. Zamawiający wymaga aby staże odbywały się w granicach administracyjnych Miasta Szczecina lub Polic.
Zajęcia muszą zostać przeprowadzone zgodnie z OPZ oraz obowiązującymi przepisami i aktualnymi standardami kształcenia, zgodnie z programem nauczania dla danego kursu specjalistycznego, opublikowanym na stronach internetowych Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, pod adresem: https://ckppip.edu.pl/.
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8513096133

7.3.3) Ulica: Cztery Pory Roku 21/6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-806

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w zakresie części 2 nie wpłynęła żadna oferta

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w zakresie części 3 nie wpłynęła żadna oferta

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w zakresie części 4 nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Rodzaj wykonawcy : osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej
2. Termin realizacji: maksymalnym terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy termin przeprowadzenia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą na etapie realizacji umowy.
3. Omyłkowo zaznaczono w ogłoszeniu Sekcję VI dla części 4. Sekcja VI dla części 4 powinna zostać niewypełniona. Jednak formularz ogłoszenia nie pozwala na jej odznaczenie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.