eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa kosiarek bijakowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kosiarek bijakowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kosiarek bijakowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42ba2cd9-2278-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.30 Dostawa kosiarek bijakowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200402/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZU.372.202.2021.ms

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej - Obwód Drogowy w Łukowie i Janowie Podlaskim

Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do:
Obwodu Drogowego w Łukowie, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków
Obwodu Drogowego w Janowie Podlaskim, ul. Brzeska 63. 21-505 Janów Podlaski
Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie - Obwód Drogowy w Chełmie i Krzczonowie

Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do:
Obwodu Drogowego w Krzczonowie, ul. Żeromskiego 4, 23-110 Krzczonów
Obwodu Drogowego w Chełmie, ul. Szpitalna 53, 22-100 Chełm.
Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min.540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3
Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie - Obwód Drogowy w Hrubieszowie i Tyszowcach

Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do:
Obwodu Drogowego w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów
Obwodu Drogowego w Tyszowcach, ul. Wielka 103, 22-630 Tyszowce.
Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4
Dostawa kosiarki bijakowej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie - Obwód Drogowy w Krzczonowie

Odbiór kosiarki nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarkę do:
Obwodu Drogowego w Krzczonowie, ul. Żeromskiego 4, 23-110 Krzczonów.
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarka dostarczona w ramach Zadania musi być fabrycznie nowa, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowa, wolna od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 16300,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5
Dostawa kosiarki bijakowej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie - Obwód Drogowy w Ostrowie Lubelskim

Odbiór kosiarki nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarkę do:
Obwodu Drogowego w Ostrowie Lubelskim, ul. Lubartowska 62, 21-110 Ostrów Lubelski.
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarka dostarczona w ramach Zadania musi być fabrycznie nowa, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowa, wolna od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 16300,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6
Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach - Obwód Drogowy w Annopolu i Puławach

Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do:
Obwód Drogowy w Puławach, ul. Dęblińska 29, 24-100 Puławy
Obwód drogowy w Annopolu, ul. Skały 23-235 Annopol.
Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7
Dostawa kosiarki bijakowej do Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie

Odbiór kosiarki nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarkę do:
Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa.
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min.540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarka dostarczone w ramach Zadania musi być fabrycznie nowa, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowa, wolna od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 16300,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8
Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu - Obwód Drogowy w Biłgoraju i Józefowie

Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do:
Obwodu Drogowego w Biłgoraju, ul. Krzeszowska 71, 23-400 Biłgoraj
Obwodu Drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 29, 23-460 Józefów.
Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min.540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772

7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19

7.3.4) Miejscowość: Skopanie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772

7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19

7.3.4) Miejscowość: Skopanie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Litwin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9182022330

7.3.3) Ulica: Samsonówka 33

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20295,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772

7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19

7.3.4) Miejscowość: Skopanie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20295,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20295,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772

7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19

7.3.4) Miejscowość: Skopanie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20295,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772

7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19

7.3.4) Miejscowość: Skopanie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20295,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772

7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19

7.3.4) Miejscowość: Skopanie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20295,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Litwin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9182022330

7.3.3) Ulica: Samsonówka 33

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.