Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00200402/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kosiarek bijakowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kosiarek bijakowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42ba2cd9-2278-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.30 Dostawa kosiarek bijakowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200402/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZU.372.202.2021.ms
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej - Obwód Drogowy w Łukowie i Janowie Podlaskim
Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do:
Obwodu Drogowego w Łukowie, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków
Obwodu Drogowego w Janowie Podlaskim, ul. Brzeska 63. 21-505 Janów Podlaski
Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie - Obwód Drogowy w Chełmie i Krzczonowie
Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do:
Obwodu Drogowego w Krzczonowie, ul. Żeromskiego 4, 23-110 Krzczonów
Obwodu Drogowego w Chełmie, ul. Szpitalna 53, 22-100 Chełm.
Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min.540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie - Obwód Drogowy w Hrubieszowie i Tyszowcach
Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do:
Obwodu Drogowego w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów
Obwodu Drogowego w Tyszowcach, ul. Wielka 103, 22-630 Tyszowce.
Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4Dostawa kosiarki bijakowej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie - Obwód Drogowy w Krzczonowie
Odbiór kosiarki nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarkę do:
Obwodu Drogowego w Krzczonowie, ul. Żeromskiego 4, 23-110 Krzczonów.
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarka dostarczona w ramach Zadania musi być fabrycznie nowa, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowa, wolna od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 16300,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5Dostawa kosiarki bijakowej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie - Obwód Drogowy w Ostrowie Lubelskim
Odbiór kosiarki nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarkę do:
Obwodu Drogowego w Ostrowie Lubelskim, ul. Lubartowska 62, 21-110 Ostrów Lubelski.
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarka dostarczona w ramach Zadania musi być fabrycznie nowa, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowa, wolna od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 16300,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach - Obwód Drogowy w Annopolu i Puławach
Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do:
Obwód Drogowy w Puławach, ul. Dęblińska 29, 24-100 Puławy
Obwód drogowy w Annopolu, ul. Skały 23-235 Annopol.
Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7Dostawa kosiarki bijakowej do Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie
Odbiór kosiarki nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarkę do:
Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa.
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min.540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarka dostarczone w ramach Zadania musi być fabrycznie nowa, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowa, wolna od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 16300,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu - Obwód Drogowy w Biłgoraju i Józefowie
Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do:
Obwodu Drogowego w Biłgoraju, ul. Krzeszowska 71, 23-400 Biłgoraj
Obwodu Drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 29, 23-460 Józefów.
Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:
1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej
- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg
- szerokość robocza min. 140 cm
- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min.540 obr./min.
- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,
- rodzaj noży: noże młotkowe,
- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,
- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.
- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym
- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem
2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad.
3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym
4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną
5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772
7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19
7.3.4) Miejscowość: Skopanie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-451
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772
7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19
7.3.4) Miejscowość: Skopanie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-451
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Litwin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9182022330
7.3.3) Ulica: Samsonówka 33
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 23-460
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20295,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772
7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19
7.3.4) Miejscowość: Skopanie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-451
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20295,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20295,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772
7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19
7.3.4) Miejscowość: Skopanie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-451
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20295,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772
7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19
7.3.4) Miejscowość: Skopanie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-451
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20295,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ FURDYNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671046772
7.3.3) Ulica: Wola Baranowska, ul. Zachodnia 19
7.3.4) Miejscowość: Skopanie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-451
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20295,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Litwin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9182022330
7.3.3) Ulica: Samsonówka 33
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 23-460
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Zmiana sposobu zasilania w ciepło budynku przy ul. Sienkiewicza 20 w Chełmie, będącego siedzibą Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Okręgowej w Lublinie z siedzibą w Chełmie i Prokuratury Rej. w Chełmie
- Funkcja Inżyniera przy realizacji : ."Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 837 w zakresie budowy mostu przez Wieprz w m. Nielisz wraz z rozbudową dojazdów do mostu".
- Nadzór inwest. i rozlicz.finansowe i rzeczowe-funkcja Inżyniera przy realizacji zam"Rozbudowa DW 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa - Chełm-Rejowiec-Krasnystaw na odc. od km 61+535 do km ok.70+756,50
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Abramowickiej (strona prawa) wraz z przebudową/budową kolidującej infrastruktury"
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.