Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00103581/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ulicy Przemysłowej 44
w Bełżycach - termomodernizacja sali gimnastycznej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8868981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ulicy Przemysłowej 44w Bełżycach - termomodernizacja sali gimnastycznej”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5abaf674-c99b-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053948/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zadanie pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ulicy Przemysłowej 44 w Bełżycach - termomodernizacja sali gimnastycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.3.2024.AW1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ulicy Przemysłowej 44 w Bełżycach - termomodernizacja sali gimnastycznej”. Zadanie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład :Program Inwestycji Strategicznych.
Zakresem wykonania objęte będą m.in. następujące prace:
a) branża budowlana - roboty zewnętrzne:
- osuszenie zawilgoconych fundamentów i ścian metodą iniekcji krystalicznej,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian fundamentowych sali gimnastycznej,
- wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych sali gimnastycznej,
- wykonanie tynków zewnętrznych sali gimnastycznej,
- malowanie ścian zewnętrznych sali gimnastycznej,
- usunięcie warstw izolacji termicznej i papy na dachu nad salą gimnastyczną oraz położenie nowych,
- wykonanie obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, okapy, rynny i rury spustowe),
- modernizacja ogniomuru (ściany ogniowej) na dachu oddzielającego części obiektu,
- usunięcie istniejących fundamentów i wykonanie nowych pod centralę wentylacyjną,
- wykonanie ogrodzenia centrali wentylacyjnej,
- usunięcie krzewów z placu przed budynkiem,
- malowanie pasów znaczących strefy jezdne, parkingi oraz plac manewrowy,
- wykonanie chodników umożliwiających dojście do budynku,
- wykonanie opaski wokół budynku oraz obrzeża betonowego wokół powierzchni jezdnej i parkingów,
- montaż bramy w istniejącym ogrodzeniu,
- montaż wiaty śmietnikowej,
b) branża budowlana – roboty wewnętrzne:
- przygotowanie otworów po stolarkę drzwiową w części szatniowo-sanitarnej,
- montaż nawietrzaków okrągłych w części szatniowo-sanitarnej,
- wykonanie magazynku w korytarzu w części szatniowo-sanitarnej,
- ułożenie glazury w części szatniowo-sanitarnej,
- wykonanie posadzki w części szatniowo-sanitarnej,
- obudowa płytami GKF przewodów c.o. oraz innych instalacji w części szatniowo-sanitarnej i sali gimnastycznej,
- montaż ścianek lekkich oddzielających kabiny natryskowe w części sanitarnej,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w części szatniowo-sanitarnej,
- demontaż okien i zamurowanie otworów okiennych w sali gimnastycznej od strony północnej,
- wymiana stolarki okiennej i zestawu drzwiowo-okiennego w sali gimnastycznej od strony południowej,
- montaż parapetów wewnętrznych,
- wykonanie otworu dla instalacji wentylacji w ścianie zachodniej sali gimnastycznej,
- wykonanie wentylacji pomieszczeń trenera z wyprowadzeniem kanałów przez salę gimnastyczną na dach i montażem wywietrzaków,
- usunięcie haków montażowych pod drabinki na sali gimnastycznej,
- demontaż nawietrzaków w ścianach północnej i południowej sali gimnastycznej i montaż nowych w ścianie południowej,
- wykonanie ścianki wspinaczkowej wewnątrz sali gimnastycznej na ścianie zachodniej,
- malowanie pomieszczeń części szatniowo-sanitarnej, sali gimnastycznej oraz konstrukcji dźwigarów,
- odkrycie części podłogi przy wejściu do sali gimnastycznej z części szatniowo-sanitarnej, odkopanie, zamknięcie i zasypanie kanału c.o. na jego wejściu do budynku oraz wykonanie wylewki betonowej pod podłogę sali gimnastycznej,
- wymiana części podłogi w sali gimnastycznej oraz cokołów po całym obwodzie sali gimnastycznej,
- cyklinowanie i malowanie podłogi oraz odpowiednich pasów dla boisk w sali gimnastycznej,
- montaż nowych koszów do koszykówki w sali gimnastycznej,
- montaż kurtyny grodzącej w sali gimnastycznej,
c) branża sanitarna:
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej,
- wykonanie instalacji ciepła technologicznego od rozdzielacza w kotłowni do centrali wentylacyjnej,
- montaż grzejników wraz z dostosowaniem i uruchomieniem instalacji,
- płukanie i pobranie próbek wody z istniejącej instalacji wodociągowej,
d) branża elektryczna:
- wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
- wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego,
- wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych i zasilających urządzenia technologiczne,
- wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych ogólnych i miejscowych,
- wykonanie instalacji ochrony przeciwporażeniowej,
- wykonanie instalacji odgromowej i przeciwprzepięciowej,
- wykonanie ochrony od przetężeń,
- wykonanie rozdzielnicy sali gimnastycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ, na który
składają się następujące dokumenty:
− dokumentacja projektowa,
− specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
− przedmiar robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej.
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia – 2 200 000,00 PLN.
Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość i celowość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 14.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonicznym: 81/517 23 62 – Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach .
Rozwiązania równoważne
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.
1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.
Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący
na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności
wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
cd. cz. IV SWZ (ograniczone pole tekstowe).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1928000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2687000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2080000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Wykończeniowe Paweł Cimek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151522160
7.3.4) Miejscowość: Studzianki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2080000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.