Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00213731/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00268690/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/16/2023/B] Zakup sprzętu rolniczego niezbędnego do realizacji agendy badawczej projektu unijnego Międzynarodowe Centrum Badawczo – Rozwojowe UO (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7657301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[D/16/2023/B] Zakup sprzętu rolniczego niezbędnego do realizacji agendy badawczej projektu unijnego Międzynarodowe Centrum Badawczo – Rozwojowe UO (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e04f1f-f092-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 [9b] Sprzęt rolniczo-ogrodniczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/16/2023/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 45412,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1: Zakup i dostawa pługu do orania 2 – skibowego, brony 1 polowej, przyczepki z wywrotem, glebogryzarki oraz kultywatora.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r.
W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych,
tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie"
- w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16110000-9 - Pługi lub brony talerzowe
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
34223370-0 - Przyczepy z wywrotnicami
16100000-6 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby
4.5.5.) Wartość części: 20581,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2: Zakup i dostawa agregatu uprawowego oraz siewnika 2-rzędowego.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r.
W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych,
tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie"
- w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16100000-6 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby
16130000-5 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania
4.5.5.) Wartość części: 6154,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 4: Zakup i dostawa narzędzi tnących.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r.
W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych,
tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie"
- w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16100000-6 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby
16400000-9 - Maszyny natryskujące używane w rolnictwie lub ogrodnictwie
4.5.5.) Wartość części: 13342,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 5: Zakup i dostawa narzędzi drobnych.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r.
W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych,
tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie"
- w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511341-7 - Grabki
44511340-0 - Grabie
44511310-1 - Motyki
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 1518,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 8: Zakup i dostawa myjki wysokociśnieniowej.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r.
W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych,
tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie"
- w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
4.5.5.) Wartość części: 2924,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 9: Zakup i dostawa hodowlarek drewnianych2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r.
W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych,
tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie"
- w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 890,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25588,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43665,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28768,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro Centrum sp z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761582343
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGRO CENTRUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AGRO CENTRUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28768,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11931,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19752,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11931,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BMS" Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11931,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9261,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14565,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BMS" Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14595,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2301,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7060,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2519,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BMS" Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2519,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3386,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3386,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BMS" Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3386,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1303,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1303,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1303,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BMS" Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1303,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-20INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa opon motocyklowych do pojazdów służbowych dla KWP w Opolu
- Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2025-2026
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DPO,MPO).
- [U/07/2025] Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych
- Usługa organizacji wydarzenia pn. Festiwal Kariery
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup doposażenie do pracowni zawodowych, językowych i pracowni egzaminacyjnej Zespołu Szkół w Głuchowie, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz ze sprzętem do odśnieżania i koszenia
- Zakup i dostawa maszyn i urządzeń ogrodniczych do pracowni terenów zielonych w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.