Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135339/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00149293/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00159007/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00167750/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku PSP im. Św. Jana Pawła II w Jedlnie Pierwszym z wymianą źródła ciepła i zastosowaniem instalacji OZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁADZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 36
1.5.2.) Miejscowość: Ładzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 684 08 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ladzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ladzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f6b5481-c25f-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku PSP im. Św. Jana Pawła II w Jedlnie Pierwszym z wymianą źródła ciepła i zastosowaniem instalacji OZE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f6b5481-c25f-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00517108/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynku PSP im. Św. Jana Pawla II w Jedlnie Pierwszym z wymianą źródła ciepła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135339
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5300049,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku PSP im. Św. Jana Pawła II w Jedlnie Pierwszym z wymianą
źródła ciepła i zastosowaniem instalacji OZE w systemie zaprojektuj i wybuduj .
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie Termomodernizacji budynku PSP im. Św. Jana Pawła II w
Jedlnie Pierwszym z wymianą źródła ciepła i zastosowaniem instalacji OZE: wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie
decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót oraz innych decyzji i uzgodnień niezbędnych do wykonania zamówienia,
wykonanie badań geologicznych, wykonanie projektu robót geologicznych, wykonanie projektów wykonawczych,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów oraz innych
dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie
z opracowaną dokumentacją projektową dla całości inwestycji oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie
wymagane przepisami i pozwoleniem na budowę). W ramach realizacji inwestycji przeprowadzona zostanie
termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Jedlnie Pierwszym wraz z łącznikiem i
salą gimnastyczną. Przedsięwzięcie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) Docieplenie elewacji zewnętrznej kompleksu budynku PSP w Jedlnie Pierwszym wraz z wymianą stolarki okiennej i
drzwiowej, remont elewacji, remont schodów wraz z balustradami, demontaż balkonów wraz z montażem balustrad,
b) Wykonanie źródła ciepła: montaż kaskady gruntowych pomp ciepła typu glikol-woda, wykonanie dolnego źródła ciepła
(pionowych wymienników ciepła), montaż podgrzewacza c.w.u., rurociągów, pozostałych urządzeń i armatury,
przystosowanie pomieszczenia pomp ciepła,
c) Modernizacja wewnętrznej instalacji grzewczej oraz c.t.
d) Montaż wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła w pomieszczeniu hali sportowej wraz z
pracami towarzyszącymi,
e) Budowa instalacji zasilającej urządzenia sanitarne,
f) Modernizacja rozdzielnicy głównej wraz z pracami towarzyszącymi,
g) Wykonanie nowej linii zasilającej,
h) Wymianę oświetlenia na elewacji budynku i nad drzwiami na LED,
i) Zakup i montaż agregatu prądotwórczego przenośnego,
j) Montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie wraz z wykonaniem ogrodzenia,
k) pozostałe roboty przewidziane w PFU.
3.Zespół budynków podczas wykonywania prac remontowych nie będzie wyłączony z użytkowania. Wykonawca zapewni
ochronę osób trzecich (użytkowników budynku) podczas prowadzenia prac budowlanych. Część budynków może zostać
wyłączona z użytkowania na okres lipiec-sierpień.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, Programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi
przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9 do SWZ,
2) Program funkcjonalno-użytkowy (zwany PFU) - stanowiący dodatek nr 10 do SWZ.
6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co
najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, Programie
funkcjonalno-użytkowym.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
- szczegóły w SWZ i dodatkach.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Programie funkcjonalno-użytkowym, a więc w dokumentach
opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom
nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej
takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z
powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji
technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jeżeli w Programie funkcjonalno-użytkowym, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące
producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca
ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Programem
funkcjonalno-użytkowym funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się
do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów.
Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub
sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z
wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że
Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli
wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane,
dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
9. Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był
zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia wartości szacunkowej zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej konkurencji w
przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy – szczegóły w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6695000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7288980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6695000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Machalewski i Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano Usługowe „WIKTOR” sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590508490
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 8
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6695000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.