Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176676/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi edukacyjne i szkoleniowe dla nauczycieli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 84 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi edukacyjne i szkoleniowe dla nauczycieli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9a63973-db5c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022635/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Szkolenia i kursy zawodowe dla nauczycieli w ramach Projektu 8.9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: Wiedza oparta na praktyce - modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie wałeckim2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176676/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50065,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS CYBERBEZPIECZEŃSTWOa) Kurs trwa 24 godz. (godzinę zajęć rozumie się 45 minut).
Metody prowadzenia: on-line.
b) Liczba uczestników: 6 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1.
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – do 30 września 2022 r.
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs kończy się egzaminem certyfikującym ISECOM Junior Hacker.
g) Zajęcia odbywają się w języku polskim.
h) Zajęcia praktyczne oparte są o poligon Cyber Range.
i) Wymagania:
Prowadzący przeprowadził przynajmniej 10 szkoleń z przedmiotu zamówienia dla grup liczących co najmniej 10 osób.
Prowadzący zajęcia posiada jeden z certyfikatów: OPST (OSSTMM Professional Security Tester), OPSA (OSSTMM Professional Security Analyst), GIAC Penetration Tester Certification (GPEN), GIAC Exploit Researcher and Advanced Penetration Tester (GXPN).
j) Przykładowa tematyka szkolenia: Co to jest malware: rodzaje złośliwego oprogramowania, jak bezpiecznie analizować kod. HTTP i e-mail oraz Inżynieria społeczna, jak przygotować sfałszowany email. Jak poprzez muzykę hakować ludzki mózg. Wstęp do cyberbezpieczeństwa. Czym jest cyberbezpieczeństwo. Łamanie haseł z użyciem narzędzi: John the Ripper, hashcat, airmon-ag, THC-Hydra i ataki słownikowe. Skanowanie w poszukiwaniu podatności. Hakowanie złośliwego oprogramowania (prezentacja i analiza). Rodzaje złośliwego oprogramowania (ransomware, trojany, robaki, phishing i inżynieria społeczna). Informatyka śledcza (metody, narzędzia). Informatyka śledcza w urządzeniach mobilnych na przykładzie telefonu. Hakowanie email: fałszywe maile, narzędzi inżynierii społecznej, ataki socjotechniczne Bezpieczeństwo i prywatność w sieci. Co to jest zaufanie. Hakowanie haseł, jak łamać hasła, jakich używać narzędzi. Co znaczy być hakerem, kim jest haker.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 26910,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KOMPETENCJE CHMUROWE - CLOUD DIGITAL LEADER CERTIFICATIONa) Kurs trwa 24 godz. (godzinę zajęć rozumie się 45 minut).
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 3 osoby.
c) Liczba edycji kursu: 1.
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – do 30 września 2022 r.
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs kończy się egzaminem certyfikowanym przez Google Cloud - Cloud Digital Leader.
g) Zajęcia odbywają się w języku polskim.
h) Zajęcia praktyczne oparte są o platformę szkoleniowa Google.
i) Wymagania:
Doświadczony trener (min. 5 lat praktyki szkoleniowej), praktyczne doświadczenie projektowe związane z tematyką szkolenia (min. 5 projektów transformacji cyfrowej związanej z GCP), certyfikat profesjonalny Google (co najmniej 1).
Prowadzący posiada certyfikat CLOUD DIGITAL EXPERT.
j) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
k) Przykładowa tematyka szkolenia: Transformacja cyfrowa z Google Cloud. Innowacje z wykorzystaniem danych i Google Cloud. Modernizacja infrastruktury i aplikacji. Bezpieczeństwo i operacje Google Cloud.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23154,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22788,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22788,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TC Tomasz Wojdała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522345570
7.3.3) Ulica: Sienna 9
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-542
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22788,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19745,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19745,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19745,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GoCloud Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182077700
7.3.3) Ulica: Krzyżówki 13B/27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-193
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wałcz i jej jednostek
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych -II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2025r.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.