eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SarzynaPrzebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15088564-20fc-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009459/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sarzyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196654/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr ewid. 3551 i 3539/1 w miejscowości Sarzyna oraz przebudowa sieci gazowej wraz z przyłączami średniego ciśnienia z rur stalowych DN 25 i DN 15 na rury PE 100 RC dn 63 mm i dn 25 mm. Przedmiotowa droga to droga gminna we wsi Sarzyna, w przysiółku Grzęba, w północnej części Gminy Nowa Sarzyna. Zakresem przebudowy objęto odcinek o długości ~181 m.
2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- przebudowa sieci gazowej wraz z przyłączami średniego ciśnienia z rur stalowych DN 25 i DN 15 na rury PE 100 RC dn 63 mm i dn 25 mm,
- przebudowę konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym, o szer. od 3,0 - 4,0 m,
- wykonanie utwardzonych poboczy - z kruszywa łamanego (tłucznia), szer. 0,5 m,
- wykonanie zjazdów z kruszywa,
- zabezpieczenie lub przebudowę istniejących sieci kolidujących z planowaną inwestycją - gazowe i energetyczne.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

4.5.5.) Wartość części: 147116,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej na działce ewid. nr 10314 w Woli Zarczyckiej. Zakresem przebudowy objęto odcinek o długości ~350 m.
2) Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W, gr. 4 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, gr. 4 cm,
- utwardzenie poboczy – obustronnie z kruszywa łamanego.
3) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonym przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 119902,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej wewnętrznej na działce ewid. nr 187 w Łętowni - Gościniec. Zakresem przebudowy objęto odcinek o długości ~90 m.
2) Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- roboty pomiarowe,
- wykonanie koryta na głębokość 20 cm,
- wykonanie profilowania koryta wraz z zagęszczeniem podłoża,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości 15 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna mieszanka 0-31,5 mm o grubości 8 cm,
- mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm,
- skropienie bitumem warstwy wiążącej,
- mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm,
- dowóz mieszanki 0/31,5 mm na uzupełnienie poboczy o grubości 10 cm.
3) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonym przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 54590,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej publicznej nr 104745 w Nowej Sarzynie. Zakresem remontu objęto odcinek o długości ~215 m.
2) Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej o grubości frezowania do 4 cm, z wywozem frezu z terenu budowy celem odzysku lub utylizacji do 1 km,
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie asfaltem,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa wiążąca asfaltowa o grubości 3 cm,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa ścieralna asfaltowa o grubości 4 cm.
3) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonym przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 137401,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 29.09.2021 r. wszczął postępowanie o udzielenie w/w części zamówienia. Termin składania ofert został ustalony na dzień 14.10.2021 r do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na realizację w/w części zamówienia.

Uzasadnienie Prawne:
Postępowanie, w zakresie w/w części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający dokonał unieważnienia omawianej części zamówienia w oparciu o przepis art. 259 ustawy Pzp mówiący, że jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125337,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195649,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125337,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180296251

7.3.3) Ulica: Wierzawice 850

7.3.4) Miejscowość: Wierzawice

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125337,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61349,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73416,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61349,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 0000001731

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 10E

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zadeklarował możliwość powierzenia podwykonawcom całości zamówienia poza robotami bitumicznymi.
Procentowy udział podwykonawstwa: 49 %
Wykonawca poinformował, iż na etapie składania ofert podwykonawcy nie są znani.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61349,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie w/w części zamówienia do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.10.2021 r. do godz. 10:00, wpłynęły 3 oferty:
1) STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków na kwotę: 149 876,04 zł brutto oraz z 60-miesięcznym okresem gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
2) Zakład Drogowy Tadeusz Popek Spółka Jawna, Rozbórz Długi 57A, 37-560 Pruchnik na kwotę: 178 134,75 zł brutto oraz z 60-miesięcznym okresem gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
3) Konsorcjum firm: Lider - PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10E, 23-200 Kraśnik, Partner - PBI WMB Sp. z o.o., ul. Błonie 8, 27-600 Sandomierz na kwotę: 133 874,43 zł brutto oraz z 60-miesięcznym okresem gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
Oferta z najniższą ceną złożona przez konsorcjum firm: PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10E, 23 200 Kraśnik – Lider konsorcjum oraz PBI WMB Sp. z o.o., ul. Błonie 8, 27-600 Sandomierz – Partner konsorcjum na kwotę 133 874,43 zł przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie omawianej części zamówienia kwotę w wysokości 60 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć w/w kwoty do wartości przedstawionej w ofercie z najniższą ceną.

Uzasadnienie Prawne:
Postępowanie, w zakresie w/w części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokonał unieważnienia omawianej części zamówienia w oparciu o przepis art. 259 ustawy Pzp mówiący, że jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133874,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178134,75 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.