Og³oszenie z dnia 2022-07-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont warsztatów gastronomicznych wraz z zapleczem budynku internatu oraz remont sali (auli) w budynku dydaktycznym w Centrum Kszta³cenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jab³once
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kszta³cenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jab³once
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492048497
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szlachtowska 75b
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckiwszczawnica@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ckiw-szczawnica.ohp.pl
1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Pomoc spo³eczna z zakwaterowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont warsztatów gastronomicznych wraz z zapleczem budynku internatu oraz remont sali (auli) w budynku dydaktycznym w Centrum Kszta³cenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jab³once2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b7597ea8-0115-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00267422
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00085982/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Remont warsztatów gastronomicznych wraz z zapleczem budynku internatu oraz remont sali (auli) w budynku dydaktycznym w Centrum Kszta³cenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jab³once
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 ust. 2 ustawy PZP tj. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia w trybie zamówienia z wolnej rêki, je¿eli w postêpowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie z³o¿ono ¿adnej oferty albo wszystkie oferty zosta³y odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zosta³y w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
W uprzednio prowadzonym postêpowaniu nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy zaprosi³ do negocjacji wybranego wykonawcê.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CSZC.BOZ.271.7.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont warsztatów gastronomicznych wraz z zapleczem budynku internatu:a)Okres realizacji zamówienia – do 3 miesiêcy od dnia zawarcia mowy.
b)Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki nr 1.1-1.3 do zaproszenia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 272507,58 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont sali (auli) w budynku dydaktycznym:a)okres realizacji zamówienia – do 3 miesiêcy od dnia zawarcia umowy,
b)Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki nr 2.1-2.3 do zaproszenia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 77705,07 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 272290,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 272290,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272290,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUBIS £ukasz Noworolnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352754084
7.3.3) Ulica: O¶. Górzany 114
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tylmanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-451
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 272290,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 77477,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 77477,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77477,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUBIS £ukasz Noworolnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352754084
7.3.3) Ulica: O¶. Górzany 114
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tylmanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-451
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 77477,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej oczyszczalni i przepompowni ¶cieków, ujêæ wody, budynków Urzêdu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego
- Remont ³azienek w budynku internatu Zespo³u Szkó³ im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Z³otopolu
- Remont wnêtrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i na¶wietli piwnicznych oraz pomieszczeñ archiwum w budynku A2
- "Pomocna D³oñ dla mieszkañców gminy Kowary - us³ugi spo³eczne dla osób wymagaj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposa¿eniem oraz wyposa¿enie dziennego domu pomocy"
wiêcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.