Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127720/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00149865/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00170048/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00177754/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00186788/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00202176/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-04
- 2023/BZP 00214003/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
" Przebudowa dróg Obrońców Pokoju, Ciasnej, Jutrzenki i Ripeckiego w Górowie Iławeckim wraz z infrastrukturą wodno- kanalizacyjną".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA GÓROWO IŁAWECKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 18
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 762 70 20
1.5.8.) Numer faksu: 89 762 70 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umgorowo@gorowoilaweckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-um.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f782ede-be56-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
" Przebudowa dróg Obrońców Pokoju, Ciasnej, Jutrzenki i Ripeckiego w Górowie Iławeckim wraz z infrastrukturą wodno- kanalizacyjną".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f782ede-be56-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039982/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg Obrońców Pokoju, Ciasnej, Jutrzenki i Ripeckiego w Górowie Iławeckim wraz z infrastrukturą wodno-kanalizacyjną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, z przeznaczeniem na realizację Inwestycji: „Przebudowa dróg Obrońców Pokoju, Ciasnej, Jutrzenki i Ripeckiego w Górowie Iławeckim wraz z infrastrukturą wodno-kanalizacyjną”. WSTĘPNA PROMESA - Edycja2/2021/416/PolskiLad2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127720
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GGN.7013.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych w ramach zadania pn. " Przebudowa dróg Obrońców Pokoju, Ciasnej, Jutrzenki i Ripeckiego w Górowie Iławeckim wraz z infrastrukturą wodno- kanalizacyjną" w systemie „zaprojektuj i wybuduj” i pełnienie nadzoru autorskiego.
W ramach przedsięwzięcia planuje się:
• przebudowę dróg gminnych: ul. Obrońców Pokoju, Ciasnej, Jutrzenki i Ripeckiego w Górowie Iławeckim,
• budowę i przebudowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej
• budowę oświetlenia drogowego
• organizację ruchu (oznakowanie pionowe),
• usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w oparciu o warunki uzyskane od poszczególnych dysponentów sieci.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie koncepcji drogowej zawierającej propozycję rozwiązań geometrycznych z zasadniczymi elementami organizacji ruchu, przekroje konstrukcyjne,
dokumentacji przedprojektowej, okołoprojektowej oraz projektów budowlanych i wykonawczych (we wszystkich niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania branżach) wraz z usługami towarzyszącymi dla realizacji dokumentacji projektowej (zwanej dalej jako „Opracowanie” lub „Dokumentacja”), wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, pozwoleń, uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu wydanego przez organ administracji architektoniczno – budowlanej dla inwestycji, oraz
2) wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (zwanym dalej jako „PFU”), w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę Dokumentację i Umowę, oraz
3) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w oparciu o Dokumentację stanowiącą przedmiot Umowy, do czasu zrealizowania zadania i odebrania protokołem odbioru końcowego, sprawowanie nadzoru konserwatorskiego i wykonanie badań sondażowo- rozpoznawczych .
3. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj wybuduj. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik do SIWZ zwanym dalej dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4949471,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4949471,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4949471,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431729488
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 12
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4949471,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
- " _" Dostawa opału w postaci oleju opałowego do Szkoły Filialnej w Toprzynach Szkoły Podstawowej w Kandytach" w ilości 5 300,00 litrów
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Górowo Iławeckie w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Górowo Iławeckie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim - dojście do szkoły Edukator
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.