Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193275/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe dla uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy w Marcinkowie z filią w Prejłowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W MARCINKOWIE Z FILIĄ W PREJŁOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369566738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcinkowo 67
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 534503567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds.marcinkowo@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sds-marcinkowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl, www.sds-marcinkowo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe dla uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy w Marcinkowie z filią w Prejłowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4f499a0-1f79-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193275/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚDS.ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 522805,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest są usługi transportowe polegające na:
- przywożeniu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Marcinkowie z filią w Prejłowie,
w tym osób niepełnosprawnych z niepełnosprawnością intelektualną i schorzeniami sprzężonymi,
z ich miejsca zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy w Marcinkowie z filią w Prejłowie mieszczącego się pod adresem: Marcinkowo 67, 11-030 Purda, a także do Filii w Prejłowie mieszczącej się pod adresem, Prejłowo 13, 11-030 Purda (zwane dalej SDŚ) w godzinach rannych (7:00 - 10:00),
-odwożeniu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Marcinkowie z filią w Prejłowie, w tym osób niepełnosprawnych z niepełnosprawnością intelektualną i schorzeniami sprzężonymi, z ww. placówek do ich miejsc zamieszkania w godzinach popołudniowych (13:00 - 16:00),
- przewożeniu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Marcinkowie z filią w Prejłowie,
w tym osób niepełnosprawnych z niepełnosprawnością intelektualną i schorzeniami sprzężonymi, związanym z wyjazdami integracyjnymi, wycieczkami, konkursami dla uczestników ŚDS, zawodami sportowymi dla uczestników ŚDS itp.,
- innych wyjazdach organizacyjnych,
- w przypadku dalszych tras Wykonawca zapewni kierowcę poza godzinami pracy ośrodka,
Usługi transportowe będą realizowane na trasach wskazanych przez Zamawiającego. W zależności od stanu epidemiologicznego, jego rozmiaru i obostrzeń, orientacyjnie szacuje się od 50 do 100 uczestników dziennie, w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacowana łączna długość tras wynosi:
a) w przypadku obostrzeń wynikających z rekomendacji Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczących działalności placówek pobytu dziennego, w celu zapobiegania zakażeniom wirusem np. SARS-CoV-2 - około 650 km dziennie (są to wartości orientacyjne i uzależnione od obostrzeń Ministerstwa Zdrowia Ministerstwa, Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Głównego Inspektora Sanitarnego związanych z zapobiegania zakażeniom wirusem np. SARS-CoV-2),
b) w przypadku działania Środowiskowego Domu Samopomocy bez ograniczeń związanych z wyżej wymienionymi obostrzeniami - około 1000 km dziennie (są to wartości orientacyjne i uzależnione od obostrzeń Ministerstwa Zdrowia Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Głównego Inspektora Sanitarnego związanych z zapobiegania zakażeniom wirusem np. SARS-CoV-2)
UWAGA: liczba uczestników, liczba tras i ich długość w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie
w zależności od miejsca zamieszkania osób uczestników, w tym osób niepełnosprawnych intelektualnie, a także w zależności od obostrzeń Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej oraz Głównego Inspektora Sanitarnego związanych z zapobiegania zakażeniom wirusem np. SARS-CoV-2. W przypadku zamknięcia ośrodków, z uwagi na siłę wyższą w tym wyżej opisane obostrzenia, realizacja usługi zostanie zawieszona.
Orientacyjny wykaz tras oraz ilości przewożonych uczestników ŚDS na danej trasie, zawiera Załącznik nr 1a i 1b do wzoru Umowy stanowiącej Załącznik 1 do SWZ.
Ilekroć w SWZ jest mowa o transporcie uczestników zajęć do Środowiskowego Domu Samopomocy
w Marcinkowie z filią w Prejłowie, należy przez to rozumieć dowóz i odwóz do wskazanych lokalizacji,
w tym do siedziby w Marcinkowie, albo do siedziby w Prejłowie.
Kierowca zobowiązany jest, przy zachowaniu reżimu sanitarnego, pomóc uczestnikom w sposób ostrożny
i delikatny przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, będąc jednocześnie uprzejmym, życzliwym
i przestrzegając norm społecznych.
Wykonawca zobowiązany jest, na uzasadniony wniosek Zamawiającego, zmienić kierowcę, który nie przestrzega norm społecznych, nie odnosi się z szacunkiem oraz nie jest ostrożny względem podopiecznych i są kierowane w stosunku do niego skargi ze strony podopiecznych lub/i rodzin lub/i opiekunów. Zamiana taka i związane z nią komplikacje organizacyjne obciążają Wykonawcę usługi. Zmiana ma nastąpić w ciągu dwóch dni od otrzymania pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany odgrzybiać i ozonować klimatyzację dwa razy w roku (do 30 kwietnia oraz do 31 października) - dowód wykonania usługi na wniosek Zamawiającego, Wykonawca przedstawi do wglądu.
Wykonawca zapewni należyty stan opon letnich i zimowych, aktualne ubezpieczenie samochodu, kierowcy oraz osób przewożonych. Pojazd powinien być sprawny technicznie, nie powinien posiadać uszkodzeń mechanicznych karoserii, nadwozia i podwozia, w tym rdzy.
Wykonawca dostosuje samochody do obowiązujących przepisów dla transportu publicznego, zgodnie z zaleceniami związanymi z zagrożeniem SARS-CoV-2, m.in. zapewni środki dezynfekujące, pleksi oddzielającą kierowcę, maseczkę lub przyłbicę dla kierowcy, termometr do pomiaru temperatury ciała kierowcy.
W przypadku konieczności monitorowania stanu zdrowia uczestników i pracowników, kierowcy zobowiązani będą do złożenia oświadczenia o stanie zdrowia oraz codziennie potwierdzać swoją zdolność do pracy podpisując stosowne oświadczenie.
Podczas wykonywaniu usługi transportowej, Wykonawca zapewni miejsce dla opiekuna uczestników zajęć, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Na podstawie art. 441 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje skorzystanie z opcji, dotyczącego ilości przewożonych uczestników ŚDS w tym osób niepełnosprawnych intelektualnie i/lub niepełnosprawnościami sprzężonymi ilości dodatkowych przejazdów.
Wykonawca, w terminie 5 dni licząc od dnia podpisania Umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu pracowników wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień do kierowania pojazdami (kopie potwierdzone notarialnie). Kierowcy zobowiązani są znać język polski w stopniu komunikatywnym, posiadają prawo jazdy co najmniej trzy lata, w tym doświadczenie minimum 6 miesięcy przy świadczeniu ciągłej usługi przy przewozie osób z niepełnosprawnością intelektualną i/lub niepełnosprawnościami sprzężonymi.
Wykonawca, do dnia podpisania umowy, w celu weryfikacji pojazdów z zapisami w SWZ, będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu pojazdy, którymi będzie realizował zamówienie. Przedstawienie pojazdów będzie mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. Środowiskowego Domu Samopomocy w Marcinkowie z filią w Prejłowie, Marcinkowo 67, 11-030 Purda.
Zamawiający przewiduje przerwy w transporcie wynikające ze specyfiki działalności ŚDS. Orientacyjna liczba dni założona w SWZ to 15 dni roboczych (poza dniami wynikającymi z wystąpienia siły wyższej,
w tym zawieszeniu działalności ŚDS przez Wojewodę lub inne instytucje do tego uprawnione). Zamawiający zastrzega, że liczba dni usług transportowych, o których mowa w niniejszym zamówieniu, może się zwiększyć w przypadku niewykorzystania przerw, o których mowa w § 6 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie Środowiskowych Domów Samopomocy (Dz. U. z 2020 r. poz. 249) lub zmniejszyć, w przypadku wystąpienia w okresie trwania umowy przerw, o których mowa powyżej.
Zamawiający w przypadku wystąpienia ograniczeń związanych ze stanem epidemii panującym na obszarze Polski (np. COVID-19), może zawiesić realizację zadania lub zmniejszyć jego zakres.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495482,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417248,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wan-Bus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5291832876
7.3.3) Ulica: ul. T. Bairda 56/4
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- za 1 km. do 650 km. 2,72 zł. (słownie: dwa złote i 72/100),
- za 1 km. powyżej 650 km. dziennie po uwzględnieniu zaoferowanego rabatu 0,82 zł.(słownie 0 złotych i 82/100)
2. Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy, będzie uzależnione od liczby dni w danym miesiącu, w których będą wykonywane usługi będące przedmiotem Umowy oraz liczby kilometrów.
INNE PRZETARGI PURDA
więcej: przetargi PURDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.