Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00216556/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi utrzymania zieleni innej niż urządzonej – koszenie okrywy roślinnej wraz z zebraniem i utylizacją pokosu na gruntach z Zasobu WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wykonywanie prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi utrzymania zieleni innej niż urządzonej – koszenie okrywy roślinnej wraz z zebraniem i utylizacją pokosu na gruntach z Zasobu WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20cd897c-f2fa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127637/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych (koszenie ręczne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216556
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350088,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa utrzymania zieleni innej niż urządzonej – koszenie okrywy roślinnej, wraz z zebraniem i utylizacją pokosu, gruntów z Zasobu WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego, powiat: ząbkowicki, wołowski, trzebnicki, świdnicki, średzki, górowski, wrocławski, m. Wrocław, oleśnicki, oławski, strzeliński na ok 115 nieruchomościach o łącznej powierzchni ok 45,2343 ha.3.4 Zakres i warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje 1-krotne wykonanie usługi koszenia. Realizacja usług koszenia będzie się odbywała na podstawie zleceń, w ramach maksymalnych powierzchni podanych w opisie poszczególnych przedmiotów zamówienia.
2) Szczegółowe położenie poszczególnych nieruchomości, na których będzie wykonywana usługa każdorazowo będzie wskazywane w zleceniu (na podstawie zawartej umowy), w którym Zamawiający poda lokalizację poprzez wskazanie numeru działki, obrębu, gminy, arkusza mapy oraz powierzchni przeznaczonej do wykoszenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia zabrania się wypalania gruntów oraz zabrania się niszczenia:
a) drzew będących pomnikami przyrody, objętych ochroną na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142, 10, 650);
b) rowów,
c) oczek wodnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1161) znajdujących się w obrębie działki rolnej;
d) siedlisk roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy;
e) siedlisk przyrodniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy.
4) Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń, z zachowaniem ograniczeń wymienionych powyżej.
5) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia może nie zostać zrealizowana. Zamawiający wskazuje, iż usługa może być realizowana dla każdego przedmiotu zamówienia – minimalnie dla 30% powierzchni wskazanych w ust. 3.3.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 117226,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa utrzymania zieleni innej niż urządzonej – koszenie okrywy roślinnej, wrazz zebraniem i utylizacją pokosu, gruntów z Zasobu WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego, powiat: dzierżoniowski, kłodzki, świdnicki, ząbkowicki na ok 50 nieruchomościach o łącznej powierzchni ok 19,6711 ha.
3.4 Zakres i warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje 1-krotne wykonanie usługi koszenia. Realizacja usług koszenia będzie się odbywała na podstawie zleceń, w ramach maksymalnych powierzchni podanych w opisie poszczególnych przedmiotów zamówienia.
2) Szczegółowe położenie poszczególnych nieruchomości, na których będzie wykonywana usługa każdorazowo będzie wskazywane w zleceniu (na podstawie zawartej umowy), w którym Zamawiający poda lokalizację poprzez wskazanie numeru działki, obrębu, gminy, arkusza mapy oraz powierzchni przeznaczonej do wykoszenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia zabrania się wypalania gruntów oraz zabrania się niszczenia:
a) drzew będących pomnikami przyrody, objętych ochroną na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142, 10, 650);
b) rowów,
c) oczek wodnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1161) znajdujących się w obrębie działki rolnej;
d) siedlisk roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy;
e) siedlisk przyrodniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy.
4) Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń, z zachowaniem ograniczeń wymienionych powyżej.
5) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia może nie zostać zrealizowana. Zamawiający wskazuje, iż usługa może być realizowana dla każdego przedmiotu zamówienia – minimalnie dla 30% powierzchni wskazanych w ust. 3.3.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 50978,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa utrzymania zieleni innej niż urządzonej – koszenie okrywy roślinnej, wrazz zebraniem i utylizacją pokosu, gruntów z Zasobu WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego, powiat: głogowski, jaworski, legnicki, lubiński, polkowicki, lwówecki, złotoryjski na ok 65 nieruchomościach o łącznej powierzchni ok 20,7338 ha.
3.4 Zakres i warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje 1-krotne wykonanie usługi koszenia. Realizacja usług koszenia będzie się odbywała na podstawie zleceń, w ramach maksymalnych powierzchni podanych w opisie poszczególnych przedmiotów zamówienia.
2) Szczegółowe położenie poszczególnych nieruchomości, na których będzie wykonywana usługa każdorazowo będzie wskazywane w zleceniu (na podstawie zawartej umowy), w którym Zamawiający poda lokalizację poprzez wskazanie numeru działki, obrębu, gminy, arkusza mapy oraz powierzchni przeznaczonej do wykoszenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia zabrania się wypalania gruntów oraz zabrania się niszczenia:
a) drzew będących pomnikami przyrody, objętych ochroną na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142, 10, 650);
b) rowów,
c) oczek wodnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1161) znajdujących się w obrębie działki rolnej;
d) siedlisk roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy;
e) siedlisk przyrodniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy.
4) Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń, z zachowaniem ograniczeń wymienionych powyżej.
5) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia może nie zostać zrealizowana. Zamawiający wskazuje, iż usługa może być realizowana dla każdego przedmiotu zamówienia – minimalnie dla 30% powierzchni wskazanych w ust. 3.3.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 53732,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa utrzymania zieleni innej niż urządzonej – koszenie okrywy roślinnej, wrazz zebraniem i utylizacją pokosu, gruntów z Zasobu WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego, powiat: trzebnicki, wrocławski, m. Wrocław, średzki na ok 70 nieruchomościach o łącznej powierzchni ok 20,6494 ha.
3.4 Zakres i warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje 1-krotne wykonanie usługi koszenia. Realizacja usług koszenia będzie się odbywała na podstawie zleceń, w ramach maksymalnych powierzchni podanych w opisie poszczególnych przedmiotów zamówienia.
2) Szczegółowe położenie poszczególnych nieruchomości, na których będzie wykonywana usługa każdorazowo będzie wskazywane w zleceniu (na podstawie zawartej umowy), w którym Zamawiający poda lokalizację poprzez wskazanie numeru działki, obrębu, gminy, arkusza mapy oraz powierzchni przeznaczonej do wykoszenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia zabrania się wypalania gruntów oraz zabrania się niszczenia:
a) drzew będących pomnikami przyrody, objętych ochroną na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142, 10, 650);
b) rowów,
c) oczek wodnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1161) znajdujących się w obrębie działki rolnej;
d) siedlisk roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy;
e) siedlisk przyrodniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy.
4) Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń, z zachowaniem ograniczeń wymienionych powyżej.
5) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia może nie zostać zrealizowana. Zamawiający wskazuje, iż usługa może być realizowana dla każdego przedmiotu zamówienia – minimalnie dla 30% powierzchni wskazanych w ust. 3.3.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 53513,68 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa utrzymania zieleni innej niż urządzonej – koszenie okrywy roślinnej, wrazz zebraniem i utylizacją pokosu, na gruntach z Zasobu WRSP położonych na terenie województwa dolnośląskiego, powiat: legnicki, lubiński, głogowski, polkowicki, górowski na ok 65 nieruchomościach o łącznej powierzchni ok 20,9126 ha.
3.4 Zakres i warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje 1-krotne wykonanie usługi koszenia. Realizacja usług koszenia będzie się odbywała na podstawie zleceń, w ramach maksymalnych powierzchni podanych w opisie poszczególnych przedmiotów zamówienia.
2) Szczegółowe położenie poszczególnych nieruchomości, na których będzie wykonywana usługa każdorazowo będzie wskazywane w zleceniu (na podstawie zawartej umowy), w którym Zamawiający poda lokalizację poprzez wskazanie numeru działki, obrębu, gminy, arkusza mapy oraz powierzchni przeznaczonej do wykoszenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia zabrania się wypalania gruntów oraz zabrania się niszczenia:
a) drzew będących pomnikami przyrody, objętych ochroną na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142, 10, 650);
b) rowów,
c) oczek wodnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1161) znajdujących się w obrębie działki rolnej;
d) siedlisk roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy;
e) siedlisk przyrodniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy.
4) Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń, z zachowaniem ograniczeń wymienionych powyżej.
5) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia może nie zostać zrealizowana. Zamawiający wskazuje, iż usługa może być realizowana dla każdego przedmiotu zamówienia – minimalnie dla 30% powierzchni wskazanych w ust. 3.3.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 54195,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa utrzymania zieleni innej niż urządzonej – koszenie okrywy roślinnej, wrazz zebraniem i utylizacją pokosu, gruntów z Zasobu WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego, powiat: jaworski, dzierżoniowski, świdnicki na ok 20 nieruchomościach o łącznej powierzchni ok 7,8879 ha.
3.4 Zakres i warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje 1-krotne wykonanie usługi koszenia. Realizacja usług koszenia będzie się odbywała na podstawie zleceń, w ramach maksymalnych powierzchni podanych w opisie poszczególnych przedmiotów zamówienia.
2) Szczegółowe położenie poszczególnych nieruchomości, na których będzie wykonywana usługa każdorazowo będzie wskazywane w zleceniu (na podstawie zawartej umowy), w którym Zamawiający poda lokalizację poprzez wskazanie numeru działki, obrębu, gminy, arkusza mapy oraz powierzchni przeznaczonej do wykoszenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia zabrania się wypalania gruntów oraz zabrania się niszczenia:
a) drzew będących pomnikami przyrody, objętych ochroną na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142, 10, 650);
b) rowów,
c) oczek wodnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1161) znajdujących się w obrębie działki rolnej;
d) siedlisk roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy;
e) siedlisk przyrodniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy.
4) Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń, z zachowaniem ograniczeń wymienionych powyżej.
5) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia może nie zostać zrealizowana. Zamawiający wskazuje, iż usługa może być realizowana dla każdego przedmiotu zamówienia – minimalnie dla 30% powierzchni wskazanych w ust. 3.3.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 20441,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104038,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126103,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104038,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Dąbrowski Roboty Ziemne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389166704
7.3.4) Miejscowość: Boryszyn Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAWID DĄBROWSKI - ROBOTY ZIEMNE
jakie przetargi wygrała firma
DAWID DĄBROWSKI - ROBOTY ZIEMNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104038,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45243,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58619,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54556,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makalu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362540492
7.3.3) Ulica: Wileńska
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki
7.3.5) Kod pocztowy: 57-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54556,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47687,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57530,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47687,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Dawid Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389166704
7.3.4) Miejscowość: Boryszyn Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAWID DĄBROWSKI - ROBOTY ZIEMNE
jakie przetargi wygrała firma
DAWID DĄBROWSKI - ROBOTY ZIEMNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47687,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47493,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57294,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57294,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makalu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362540492
7.3.3) Ulica: Wileńska 4
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki
7.3.5) Kod pocztowy: 57-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57294,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48098,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58031,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48098,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Dawid Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389166704
7.3.4) Miejscowość: Boryszyn Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAWID DĄBROWSKI - ROBOTY ZIEMNE
jakie przetargi wygrała firma
DAWID DĄBROWSKI - ROBOTY ZIEMNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48098,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18142,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21577,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21577,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makalu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362540492
7.3.3) Ulica: Wileńska 4
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki
7.3.5) Kod pocztowy: 57-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21577,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi cateringowe dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 103 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz komputera stacjonarnego na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia
- SZP/242-222/2024 Dostawa kompaktowego proszkowego dyfraktometru rentgenowskiego XRD z osprzętem dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa leków - import docelowy
- TP 84/24 - Przedłużenie wsparcia na serwery fizyczne, macierze oraz bibliotekę taśmową oraz przedłużenie wsparcia na Access Point (AP) i kontroler Aruba II
- Opracowanie analizy potencjału retencyjnego na obszarze województwa dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.