Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139559/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00151103/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa minikoparki i wyposażenia pracowni w szkołach Powiatu Lwóweckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lwówecki z siedzibą w Lwówku Śląskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.mruk@powiatlwowecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatlwowecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7420811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa minikoparki i wyposażenia pracowni w szkołach Powiatu Lwóweckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcf83e00-c401-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011884/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa minikoparki i maszyn rolniczych do ZSET w Rakowicach Wielkich
1.2.3 Dostawa narzędzi do warsztatów szkolnych
1.2.4 Dostawa wyposażenia gastronopmicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1.1. Postępowanie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.272.10/1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 338903,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Część 1 Dostawa minikoparki do Zespołu Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.5.) Wartość części: 122467,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Dostawa narzędzi warsztatu pracowni obróbki ręcznej do Zespołu Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 92618,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Dostawa wyposażenia pracowni technikum hotelowego do Zespołu Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich4.5.3.) Główny kod CPV: 39313000-9 - Wyposażenie hotelowe
4.5.5.) Wartość części: 31196,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Dostawa narzędzi do Zespołu Placówek Edukacyjno Wychowawczych w Lwówku Śląskim4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 30973,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Dostawa wyposażenia gastronomicznego do Zespołu Placówek Edukacyjno Wychowawczych w Lwówku Śląskim4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 37529,21 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Dostawa wyposażenia mebli gastronomicznych do Zespołu Placówek Edukacyjno Wychowawczych w Lwówku Śląskim4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 22084,11 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 Dostawa patelni do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim4.5.3.) Główny kod CPV: 39221180-2 - Naczynia do gotowania
4.5.5.) Wartość części: 2034,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170724,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268761,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170724,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291717189
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170724,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126999,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316741,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126999,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPPLY24 Sp. z. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126999,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W unieważnianych częściach postępowania wpłynęła tylko po jednej ofercie, które w znaczącym stopniu przekraczają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Tym samym zachodzą przesłanki do obligatoryjnego unieważnienia postępowania wynikające z art. 255 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W unieważnianych częściach postępowania wpłynęła tylko po jednej ofercie, które w znaczącym stopniu przekraczają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Tym samym zachodzą przesłanki do obligatoryjnego unieważnienia postępowania wynikające z art. 255 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W unieważnianych częściach postępowania wpłynęła tylko po jednej ofercie, które w znaczącym stopniu przekraczają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Tym samym zachodzą przesłanki do obligatoryjnego unieważnienia postępowania wynikające z art. 255 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W unieważnianych częściach postępowania wpłynęła tylko po jednej ofercie, które w znaczącym stopniu przekraczają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Tym samym zachodzą przesłanki do obligatoryjnego unieważnienia postępowania wynikające z art. 255 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W unieważnianych częściach postępowania wpłynęła tylko po jednej ofercie, które w znaczącym stopniu przekraczają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Tym samym zachodzą przesłanki do obligatoryjnego unieważnienia postępowania wynikające z art. 255 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Alkoholizmowi w Lwówku Śląskim - III postępowanie
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki i nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka z trójstronnym wywrotem
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa artykułów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach na 2025 rok
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.