Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214445/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-956e5ef5-d163-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090302/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186992 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: - profilowanie i równanie dróg gruntowych (zadanie dotyczy profilowania drogi gruntowej wraz z możliwym zacięciem na poboczu rowka odwadniającego i wcinek w celu uregulowania gospodarki wodnej, wypełnienia zagłębień gruntem rodzimym).
3. Zamawiający szacuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane łącznie na długości dróg 260 km (w tym dla rejonu I – 140 km i dla rejonu II – 120 km), przy założeniu średniej szerokości 5m. Wykonanie zamówienia obejmuje 2 rejony terenu gminy Supraśl:
Część 1 - Rejon 1: Grabówka, Sobolewo, Zaścianki, Henrykowo, Sowlany – 140 km,
4. Zakres prac równania/profilowania dróg obejmuje:
1) korygowanie przekroju drogi i wyrównanie jej nierówności w celu poprawy przejezdności oraz lepszego odwodnienia powierzchni drogi,
2) profilowanie powinno zapewnić pochylenie poprzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze; kierunek i rodzaj pochylenia uzależnić należy od naturalnych warunków w terenie,
3) ewentualne ubytki w nawierzchni należy uzupełnić w miarę możliwości gruntem lub kruszywem pozyskanym w czasie profilowania,
4) zrywanie i rozluźnienie wierzchniej warstwy nawierzchni żwirowej na głębokość min. 10 cm (miejscowo, jeśli wymaga tego stan nawierzchni głębokość do 20 cm),
5) wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku zawyżonych poboczy/ stwierdzenia zastoisk wodnych,
6) usunięcie korzeni, kamieni, gruzu (powyżej średnicy 10 cm) itp., które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg,
7) równanie/profilowanie drogi należy wykonywać równiarkami samobieżnymi,
8) przy wykonywaniu usługi równania powinna być zapewniona przejezdność drogi.
5. Ostateczny zakres zamówienia tj. ilości w m2 będzie zależny od warunków atmosferycznych oraz konieczności wykonania określonych robót, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót do rzeczywistego zapotrzebowania wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawcy, z którymi Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego nie służy roszczenie o jego realizację w wielkościach szacunkowych.
6. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu umowy. Natomiast rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą każdorazowo po wykonanej usłudze, na podstawie ryczałtowej ceny jednostkowej brutto za 100 m2 wykonania robót określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz faktycznie wykonanych prac. Cena ofertowa brutto służy porównaniu złożonych ofert, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejsce i zakres wykonania robót na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane Wykonawcy na piśmie drogą elektroniczną lub faxem, przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia będą nadawane przez Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach urzędowania Zamawiającego.
8. W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych przedmiotem zlecenia, Zamawiający może, na uzasadniony wniosek Wykonawcy wyrazić na piśmie zgodę na przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji zlecenia.
9. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do jego realizacji tj. dwoma równiarkami drogowymi. Koszt dojazdu sprzętu na miejsce wykonywania robót leży po stronie wykonawcy. W terminie 7 dni od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu na piśmie, informację na temat postoju sprzętu, o którym mowa powyżej, a Zamawiający w terminie 7 dni od otrzymania przedmiotowej informacji zobowiązany jest wyznaczyć datę weryfikacji ilości i rodzaju potencjału technicznego Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: - profilowanie i równanie dróg gruntowych (zadanie dotyczy profilowania drogi gruntowej wraz z możliwym zacięciem na poboczu rowka odwadniającego i wcinek w celu uregulowania gospodarki wodnej, wypełnienia zagłębień gruntem rodzimym).
3. Zamawiający szacuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane łącznie na długości dróg 260 km (w tym dla rejonu I – 140 km i dla rejonu II – 120 km), przy założeniu średniej szerokości 5m. Wykonanie zamówienia obejmuje 2 rejony terenu gminy Supraśl:
Część 2 - Rejon 2: Ogrodniczki, Karakule, Ciasne, miasto Supraśl, wsie puszczańskie - Cieliczanka, Jałówka, Sadowy Stok, Podsupraśl, Konne, Surażkowo, Łaźnie, Podłaźnie, Kozły, Sokołda, Zdroje, Woronicze Międzyrzecze, Turo – 120 km.
4. Zakres prac równania/profilowania dróg obejmuje:
1) korygowanie przekroju drogi i wyrównanie jej nierówności w celu poprawy przejezdności oraz lepszego odwodnienia powierzchni drogi,
2) profilowanie powinno zapewnić pochylenie poprzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze; kierunek i rodzaj pochylenia uzależnić należy od naturalnych warunków w terenie,
3) ewentualne ubytki w nawierzchni należy uzupełnić w miarę możliwości gruntem lub kruszywem pozyskanym w czasie profilowania,
4) zrywanie i rozluźnienie wierzchniej warstwy nawierzchni żwirowej na głębokość min. 10 cm (miejscowo, jeśli wymaga tego stan nawierzchni głębokość do 20 cm),
5) wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku zawyżonych poboczy/ stwierdzenia zastoisk wodnych,
6) usunięcie korzeni, kamieni, gruzu (powyżej średnicy 10 cm) itp., które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg,
7) równanie/profilowanie drogi należy wykonywać równiarkami samobieżnymi,
8) przy wykonywaniu usługi równania powinna być zapewniona przejezdność drogi.
5. Ostateczny zakres zamówienia tj. ilości w m2 będzie zależny od warunków atmosferycznych oraz konieczności wykonania określonych robót, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót do rzeczywistego zapotrzebowania wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawcy, z którymi Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego nie służy roszczenie o jego realizację w wielkościach szacunkowych.
6. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu umowy. Natomiast rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą każdorazowo po wykonanej usłudze, na podstawie ryczałtowej ceny jednostkowej brutto za 100 m2 wykonania robót określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz faktycznie wykonanych prac. Cena ofertowa brutto służy porównaniu złożonych ofert, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejsce i zakres wykonania robót na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane Wykonawcy na piśmie drogą elektroniczną lub faxem, przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia będą nadawane przez Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach urzędowania Zamawiającego.
8. W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych przedmiotem zlecenia, Zamawiający może, na uzasadniony wniosek Wykonawcy wyrazić na piśmie zgodę na przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji zlecenia.
9. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do jego realizacji tj. dwoma równiarkami drogowymi. Koszt dojazdu sprzętu na miejsce wykonywania robót leży po stronie wykonawcy. W terminie 7 dni od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu na piśmie, informację na temat postoju sprzętu, o którym mowa powyżej, a Zamawiający w terminie 7 dni od otrzymania przedmiotowej informacji zobowiązany jest wyznaczyć datę weryfikacji ilości i rodzaju potencjału technicznego Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153258 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153258 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153258 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. HYDRO-BUD Lulewicz Bogdan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660187133
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LULEWICZ BOGDAN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LULEWICZ BOGDAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153258 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśny Zakład Usługowy LASBUD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422545368
7.3.4) Miejscowość: Zaścianki
7.3.5) Kod pocztowy: 15-521
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LEŚNY ZAKŁAD USŁUGOWY "LASBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LEŚNY ZAKŁAD USŁUGOWY "LASBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUPRAŚL
więcej: przetargi SUPRAŚL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.