eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SupraślSukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-956e5ef5-d163-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090302/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186992 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: - profilowanie i równanie dróg gruntowych (zadanie dotyczy profilowania drogi gruntowej wraz z możliwym zacięciem na poboczu rowka odwadniającego i wcinek w celu uregulowania gospodarki wodnej, wypełnienia zagłębień gruntem rodzimym).
3. Zamawiający szacuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane łącznie na długości dróg 260 km (w tym dla rejonu I – 140 km i dla rejonu II – 120 km), przy założeniu średniej szerokości 5m. Wykonanie zamówienia obejmuje 2 rejony terenu gminy Supraśl:
Część 1 - Rejon 1: Grabówka, Sobolewo, Zaścianki, Henrykowo, Sowlany – 140 km,
4. Zakres prac równania/profilowania dróg obejmuje:
1) korygowanie przekroju drogi i wyrównanie jej nierówności w celu poprawy przejezdności oraz lepszego odwodnienia powierzchni drogi,
2) profilowanie powinno zapewnić pochylenie poprzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze; kierunek i rodzaj pochylenia uzależnić należy od naturalnych warunków w terenie,
3) ewentualne ubytki w nawierzchni należy uzupełnić w miarę możliwości gruntem lub kruszywem pozyskanym w czasie profilowania,
4) zrywanie i rozluźnienie wierzchniej warstwy nawierzchni żwirowej na głębokość min. 10 cm (miejscowo, jeśli wymaga tego stan nawierzchni głębokość do 20 cm),
5) wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku zawyżonych poboczy/ stwierdzenia zastoisk wodnych,
6) usunięcie korzeni, kamieni, gruzu (powyżej średnicy 10 cm) itp., które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg,
7) równanie/profilowanie drogi należy wykonywać równiarkami samobieżnymi,
8) przy wykonywaniu usługi równania powinna być zapewniona przejezdność drogi.
5. Ostateczny zakres zamówienia tj. ilości w m2 będzie zależny od warunków atmosferycznych oraz konieczności wykonania określonych robót, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót do rzeczywistego zapotrzebowania wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawcy, z którymi Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego nie służy roszczenie o jego realizację w wielkościach szacunkowych.
6. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu umowy. Natomiast rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą każdorazowo po wykonanej usłudze, na podstawie ryczałtowej ceny jednostkowej brutto za 100 m2 wykonania robót określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz faktycznie wykonanych prac. Cena ofertowa brutto służy porównaniu złożonych ofert, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejsce i zakres wykonania robót na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane Wykonawcy na piśmie drogą elektroniczną lub faxem, przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia będą nadawane przez Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach urzędowania Zamawiającego.
8. W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych przedmiotem zlecenia, Zamawiający może, na uzasadniony wniosek Wykonawcy wyrazić na piśmie zgodę na przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji zlecenia.
9. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do jego realizacji tj. dwoma równiarkami drogowymi. Koszt dojazdu sprzętu na miejsce wykonywania robót leży po stronie wykonawcy. W terminie 7 dni od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu na piśmie, informację na temat postoju sprzętu, o którym mowa powyżej, a Zamawiający w terminie 7 dni od otrzymania przedmiotowej informacji zobowiązany jest wyznaczyć datę weryfikacji ilości i rodzaju potencjału technicznego Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: - profilowanie i równanie dróg gruntowych (zadanie dotyczy profilowania drogi gruntowej wraz z możliwym zacięciem na poboczu rowka odwadniającego i wcinek w celu uregulowania gospodarki wodnej, wypełnienia zagłębień gruntem rodzimym).
3. Zamawiający szacuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane łącznie na długości dróg 260 km (w tym dla rejonu I – 140 km i dla rejonu II – 120 km), przy założeniu średniej szerokości 5m. Wykonanie zamówienia obejmuje 2 rejony terenu gminy Supraśl:
Część 2 - Rejon 2: Ogrodniczki, Karakule, Ciasne, miasto Supraśl, wsie puszczańskie - Cieliczanka, Jałówka, Sadowy Stok, Podsupraśl, Konne, Surażkowo, Łaźnie, Podłaźnie, Kozły, Sokołda, Zdroje, Woronicze Międzyrzecze, Turo – 120 km.
4. Zakres prac równania/profilowania dróg obejmuje:
1) korygowanie przekroju drogi i wyrównanie jej nierówności w celu poprawy przejezdności oraz lepszego odwodnienia powierzchni drogi,
2) profilowanie powinno zapewnić pochylenie poprzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze; kierunek i rodzaj pochylenia uzależnić należy od naturalnych warunków w terenie,
3) ewentualne ubytki w nawierzchni należy uzupełnić w miarę możliwości gruntem lub kruszywem pozyskanym w czasie profilowania,
4) zrywanie i rozluźnienie wierzchniej warstwy nawierzchni żwirowej na głębokość min. 10 cm (miejscowo, jeśli wymaga tego stan nawierzchni głębokość do 20 cm),
5) wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku zawyżonych poboczy/ stwierdzenia zastoisk wodnych,
6) usunięcie korzeni, kamieni, gruzu (powyżej średnicy 10 cm) itp., które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg,
7) równanie/profilowanie drogi należy wykonywać równiarkami samobieżnymi,
8) przy wykonywaniu usługi równania powinna być zapewniona przejezdność drogi.
5. Ostateczny zakres zamówienia tj. ilości w m2 będzie zależny od warunków atmosferycznych oraz konieczności wykonania określonych robót, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót do rzeczywistego zapotrzebowania wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawcy, z którymi Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego nie służy roszczenie o jego realizację w wielkościach szacunkowych.
6. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu umowy. Natomiast rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą każdorazowo po wykonanej usłudze, na podstawie ryczałtowej ceny jednostkowej brutto za 100 m2 wykonania robót określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz faktycznie wykonanych prac. Cena ofertowa brutto służy porównaniu złożonych ofert, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejsce i zakres wykonania robót na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane Wykonawcy na piśmie drogą elektroniczną lub faxem, przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia będą nadawane przez Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach urzędowania Zamawiającego.
8. W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych przedmiotem zlecenia, Zamawiający może, na uzasadniony wniosek Wykonawcy wyrazić na piśmie zgodę na przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji zlecenia.
9. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do jego realizacji tj. dwoma równiarkami drogowymi. Koszt dojazdu sprzętu na miejsce wykonywania robót leży po stronie wykonawcy. W terminie 7 dni od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu na piśmie, informację na temat postoju sprzętu, o którym mowa powyżej, a Zamawiający w terminie 7 dni od otrzymania przedmiotowej informacji zobowiązany jest wyznaczyć datę weryfikacji ilości i rodzaju potencjału technicznego Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153258 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153258 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153258 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. HYDRO-BUD Lulewicz Bogdan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660187133

7.3.4) Miejscowość: Zabłudów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-060

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153258 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103320 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśny Zakład Usługowy LASBUD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422545368

7.3.4) Miejscowość: Zaścianki

7.3.5) Kod pocztowy: 15-521

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.