eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a434ad29-d28d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.40 Szkolenia miękkie dla studentów ed. 2 i kadry.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POWR03.05.00-00.Z001/18 „Zintegrowany program wsparcia Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni - II edycja”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157797/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla studentów:
Analityczne rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji” – 2 grupy
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 2 grupy x 6-10 osób x 8h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z punk-tem 8.1. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że je-den dzień szkolenia to ok. 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla studentów:
„Personal branding i autoprezentacja dla inżyniera” – 1 grupa
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 1 grupa x 8-10 osób x 8h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia
w trybie zdalnym zgodnie z punktem 8.1 Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla studentów:
Komunikacja interpersonalna w środowisku technicznym” – 1 grupa
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 1 grupa x 3-6 osób x 8h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z punktem 8.1 Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany
o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla studentów:
„Trening pracy w zespole” – 1 grupa
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 1 grupa x 10-12 osób x 8h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzi-na = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z punktem 8.1. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany
o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla studentów:
„ABC przedsiębiorczości dla inżynierów” – 1 grupa
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 1 grupa x 3-5 osób x 8h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z punktem 8.1. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany
o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla pracowników uczelni:
"Prowadzenie prezentacji i wystąpień publicznych" – 1 grupa
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 1 grupa x 8 osób x 6h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z punktem 8.1. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przy-gotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to max 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publico Anna Kornacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852 222 50 73

7.3.3) Ulica: ul. Zakole 17/5

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-454

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1552,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7728,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1552,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Wspierania Nauki, Nowych Technologii i Przedsiębiorczości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586 222 72 01

7.3.3) Ulica: Ul. Jodłowa 30

7.3.4) Miejscowość: Reda

7.3.5) Kod pocztowy: 84-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1552,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7728,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Serbinowicz MS Consensus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583–139–72–09

7.3.3) Ulica: ul. Legionów 102B/54

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-472

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7728,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Serbinowicz MS Consensus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583–139–72–09

7.3.3) Ulica: ul. Legionów 102B/54

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-472

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2699,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7728,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2699,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekty Alicja Stępniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571814332

7.3.3) Ulica: ul. Matejki 8a

7.3.4) Miejscowość: Płoty

7.3.5) Kod pocztowy: 72-310

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2699,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1392,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7728,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1392,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Wspierania Nauki, Nowych Technologii i Przedsiębiorczości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586 222 72 01

7.3.3) Ulica: Ul. Jodłowa 30

7.3.4) Miejscowość: Reda

7.3.5) Kod pocztowy: 84-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1392,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.