Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241719/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup piaskarko-solarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY W SICIENKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091235011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525870291
1.5.8.) Numer faksu: 525870749
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wargin@zksicienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zksicienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zksicienko.pl/149-przetargi_rok_2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup piaskarko-solarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae9720fb-32fc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014240/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup piaskarko-solarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241719/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup piaskarko-solarki. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje:
A. Samochód ciężarowy:
a) używany – nie starszy niż 2001 rok,
b) moc silnika 220 – 350 KM,
c) masa całkowita 12000 – 18000 kg,
d) napęd 4x4,
e) wywrotka 3-stronna,
f) zaczep do przyczepy,
g) czołownica,
h) kompletna hydraulika do napędu pługa i piaskarki,
i) sterowanie hydrauliką z kabiny kierowcy,
j) kompletna dokumentacja,
k) zarejestrowany w Polsce lub opłacony i przygotowany do rejestracji,
l) aktualny przegląd techniczny,
ł) sprawny, gotowy do jazdy,
m) stan techniczny i wizualny bardzo dobry,
n) wyposażony w światła drogowe i pomarańczowe błyskowe światła ostrzegawcze,
o) gwarancja/rękojmia,
p) manualna skrzynia biegów,
r) skrzynia z burtami.
B. Piaskarko-solarkę:
a) używana – nie starsza niż 2003 rok,
b) pojemność załadowcza 2-5 m3,
c) przenośnik materiału taśmowy,
d) napęd od pompy hydraulicznej do specjalistycznego sprzętu pojazdu,
e) system umożliwiający płynne sypanie i regulację dozowania sypania,
f) pulpit sterowania umożliwiający sterowanie wszystkimi funkcjami z kabiny nośnika wraz z montażem w kabinie,
g) zbiorniki do solanki min. 900 l wraz z niezbędną instalacją do zraszania.
C. Pług odśnieżny:
a) używany – nie starszy niż 2003 rok,
b) typ średnio ciężki boczny,
c) odkładnica wykonana ze stali zabezpieczona antykorozyjnie,
d) odpowiednio wyprofilowany kształt, konstrukcja metalowa,
e) lemiesz gumowy wraz z lemieszem stalowym ruchomym ze stali trudnościeralnej do zbijania nabojów lodowych wysuwany i dociskany do jezdni hydraulicznie – przełączany z pulpitu z kabiny,
f) długość odkładnicy 290 – 320 cm,
g) wyposażenie w światła drogowe, obrysowe oraz folię odblaskową,
h) pulpit sterowniczy zamontowany w kabinie nośnika umożliwiający realizowanie następujących czynności: podnoszenie/opuszczanie, skręt lewo – prawo – góra – dół + pływanie,
i)posiada wymagane prawem atesty i homologacje.
Pojazd należy dostarczyć bezpośrednio na plac Zakładu Komunalnego w Sicienku ul. Lipowa 1, na koszt Wykonawcy. Odbiór potwierdzony zostanie pisemnym protokołem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144440-4 - Piaskarki
34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dyrek Krzysztof Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111003921
7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 34A
7.3.4) Miejscowość: Kowary
7.3.5) Kod pocztowy: 58-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DYREK KRZYSZTOF Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
DYREK KRZYSZTOF Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025"
- Zakup nowego samochodu wywrotka dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno-Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach.
- Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.